Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren @@Fons De Turbospons gekruist.

En ik dacht @@Corneel ook te hebben gespot, maar het was een heel gelijkaardige kar met een persoon van correcte leeftijd erin...

Geplaatst:

En ik dacht @@Corneel ook te hebben gespot, maar het was een heel gelijkaardige kar met een persoon van correcte leeftijd erin...

@@Naish klopt, was lang geleden.

Geplaatst:

Jup... Laatste tijd niet zo heel veel meer in Deinze... Zal weer meer worden nu...

Geplaatst:

... net voor de lichten in Koolskamp, hij heeft zelfs aan zijn grootlicht getrokken. :D
Geplaatst:

??? Jij reed weer achter mij of zo?

Geplaatst:

??? Jij reed weer achter mij of zo?

Was je zin aan het aanvullen.

Nee, kruisten elkaar in Koolskamp gisteren, voor jou net voor de lichten. Heb nog net kunnen fahren, was te laat om hand op te steken.

O ja: persoon met de correcte leeftijd kan op 2 manieren geïnterpreteerd worden met mijn auto. Hopelijk zie ik er geen 60+ uit. :D

Geplaatst:

Jij bent als een hond op een stok in je kar ;)

Diene andere was een kieken ;)

Geplaatst:

@@Ugeken langs de e40 in het bos op zijn geliefkoosde parking

Geplaatst:
:lol: lunchpauze, ik heb een minder opvallende kar nodig...
Geplaatst:

En ik heb een minder alziend oog nodig :D

Geplaatst:

Haha, deze zag ik aankomen. Maar de parking ligt dan wel naast de autostrade, het is geen autostradeparking. Ligt er gewoon naast maar je kan er niet bij tenzij je heel wat rond rijdt. Dus ik ben er zeker van dat het een gewone parking is.

Geplaatst:

Niet gespot door iemand van hier, wel door een busspotter lol. Ik wist dat er vliegtuig en treinspotters waren, maar busspotters? :D

En hij haalde net zoals bovengenoemde spotters geen GSM boven maar zo'n dennis noten geval van 3 kilo :lol:

f3fh29.jpg

Geplaatst:

Dikke bus, in regio Brugge rijden die niet rond met zo een neus.

Geplaatst:

Zijn er maar 4 in België. De rest heeft allemaal direkt de geupgrade neus gekregen met zwarte lichtomlijsting, ge ziet ze veel in Gent met da verhoogd dak hybride dingen. Dit is nen dikken diesel moteur die eigenlijk autofiel gewijs een heel leuke brom maakt :D (en trekt door tot 2.3K toeren :D)

Meestal zie je ze zo in gelede of standaard vorm of met da verhoogd dak

VDL-Citea-SLFA-180.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

BAH, bruine e van vorige generatie, @@Corneel, was jij dat tussen Ruiselede en Tielt deze middag?

Geplaatst:

BAH, bruine e van vorige generatie, @@Corneel, was jij dat tussen Ruiselede en Tielt deze middag?

Jup, dan was jij dat met die zwarte Audi A3 met dakdragers 1-H..?

Geplaatst:

Jup, dan was jij dat met die zwarte Audi A3 met dakdragers 1-H..?

Klopt :-)

Geplaatst:

Zijn er maar 4 in België. De rest heeft allemaal direkt de geupgrade neus gekregen met zwarte lichtomlijsting, ge ziet ze veel in Gent met da verhoogd dak hybride dingen. Dit is nen dikken diesel moteur die eigenlijk autofiel gewijs een heel leuke brom maakt :D (en trekt door tot 2.3K toeren :D)

Meestal zie je ze zo in gelede of standaard vorm of met da verhoogd dak

VDL-Citea-SLFA-180.jpg

In Gent zowel de hybride als niet-hybride, ter vervanging van de A300's. Vind het maar mottig volledig in het wit.

Geplaatst:

Ik vind mijn bus leuk omdat er zo weinig zijn in da kleur. Valt onmidellijk op. Heeft trouwens wel de modernere stoeltjes maar wel de oude kleuren en motief als stof op die stoelen, echt zon tussenmodel. Ps: de oude rijden wel veel leuker. Ma imo gaat niks boven een oudere Mercedes Citaro of Connecto :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in