Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haha, deze zag ik aankomen. Maar de parking ligt dan wel naast de autostrade, het is geen autostradeparking. Ligt er gewoon naast maar je kan er niet bij tenzij je heel wat rond rijdt. Dus ik ben er zeker van dat het een gewone parking is.

:lol: normale parking inderdaad, veel oudjes die met hun hond komen wandelen en lopers.

Geplaatst:

Gisteren @@ICM rond 16u30 aan de Expresweg in Waregem. Heb nog geclaxoneerd, maar viel niet genoeg op in een witte A-klasse. :(

Geplaatst:

hmm, zegt me van ver iets ja :D

Geplaatst:

Jep.

Ik zag je nummerplaat, m'n frank viel niet direct, en toch had ik een "héé!!"-gevoel, en toen viel m'n frank. Heb nog m'n hand opgestoken, maar was misschien net te laat.

Geplaatst:

Jep.

Ik zag je nummerplaat, m'n frank viel niet direct, en toch had ik een "héé!!"-gevoel, en toen viel m'n frank. Heb nog m'n hand opgestoken, maar was misschien net te laat.

Had het ook net te laat op, tot ik de nummerplaat zag en nadien de belettering achterop.. Had uitzonderlijk die weg moeten nemen.
Geplaatst:

Niet gespot door iemand van hier, wel door een busspotter lol. Ik wist dat er vliegtuig en treinspotters waren, maar busspotters? :D

En hij haalde net zoals bovengenoemde spotters geen GSM boven maar zo'n dennis noten geval van 3 kilo :lol:

f3fh29.jpg

zo ben ik ook al gespot geweest  :P

4377_zps1oj3rbp1.jpg

Geplaatst:

Kijk is aan, nog een buschauffeur.

Beetje wel ne kleine schrik op gedaan na die terreurdaden op de luchthaven, ik reed zeer vaak op de luchthaven met de 821 en ik reed met de swissport bussen op het tarmac, blij dat ik op Oost Vlaanderen voor een andere pachter rij nu. Niet dat ik daarom gewond zou zijn maar die miserie wil je niet meemaken en weet ook niet of ik zomaar klaar zou zijn serieus gewonde of stervende mensen te zien.

Geplaatst:

Kijk is aan

en word je de keel overgesneden.

Geplaatst:

Kijk is aan, nog een buschauffeur.

Beetje wel ne kleine schrik op gedaan na die terreurdaden op de luchthaven, ik reed zeer vaak op de luchthaven met de 821 en ik reed met de swissport bussen op het tarmac, blij dat ik op Oost Vlaanderen voor een andere pachter rij nu. Niet dat ik daarom gewond zou zijn maar die miserie wil je niet meemaken en weet ook niet of ik zomaar klaar zou zijn serieus gewonde of stervende mensen te zien.

maar ja kan overal gebeuren he, tomorrowland, gentse feesten, noem maar op. Als we zo beginnen leven in volle angst bereiken ze hetgeen ze willen. De westerling, de ongelovigen durven niet meer uit hun huis.

Hopen op minder naïviteit en laksheid in Belgie en dat het niet meer voorvalt. Want als er om het half jaar in europa zo iets gaat gebeuren...wat dan... 

Geplaatst:

Zijn er maar 4 in België. De rest heeft allemaal direkt de geupgrade neus gekregen met zwarte lichtomlijsting, ge ziet ze veel in Gent met da verhoogd dak hybride dingen. Dit is nen dikken diesel moteur die eigenlijk autofiel gewijs een heel leuke brom maakt :D (en trekt door tot 2.3K toeren :D)

Wat verbruikt zoiets eigenlijk in stadsverkeer? Geen flauw idee van om eerlijk te zijn...

Geplaatst:

Mo gow zeg, zijn hier nochtans incognito [emoji16]

wou Goedendag zeggen maar kwam niet meer op u naam, heb dan maar toere geroepen maar je was al gepasseerd. [emoji16]
Geplaatst:

wou Goedendag zeggen maar kwam niet meer op u naam, heb dan maar toere geroepen maar je was al gepasseerd. [emoji16]

Kheb niks gehoord. Twas eerder gefluister dan geroep zeker? [emoji16]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze middag op de E40 een vrouwelijke collega van @@Bompa zien rijden met beletterde V60, PFL met plaat EYF als ik me goed herinner.

Geplaatst:

Ja, klopt. Collega van me.

Geplaatst:

Wat verbruikt zoiets eigenlijk in stadsverkeer? Geen flauw idee van om eerlijk te zijn...

't Is te zien welke bus, nieuwere tussen de 35 en 39 liter op 100, die oude koten kunnen tot 45 liter op 100 verbruiken. Onze oudste doet dat zonder moeite :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat kan ja, ben bij Automobilia in Pittem geweest vlak voor de middag.@@Fons De Turbospons

Je zat precies dubbeltoe in je camionette, aan het slapen? @@walter

Geplaatst:

Je zat precies dubbeltoe in je camionette, aan het slapen? @@walter

Stond ik geparkeerd? Dan zat ik wat onderuitgezakt te eten wellicht. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in