Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De arme stakker hangt aan de leiband tegenwoordig. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zijn verpleegsterke :-)

Geplaatst:
1 hour ago, DenDuvel said:

De arme stakker hangt aan de leiband tegenwoordig. 

Waf.

IMG_8541.PNG

Geplaatst:

jep, mijn madam was mee :D

Maar die leiband is niet nodig zenne

Geplaatst:

@Denniske gespot deze avond rond 17u aan de Kolis. En heb op de Kaullilerweg ook nog even achter je gehangen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
22 minuten geleden zei tato:

@Denniske gespot deze avond rond 17u aan de Kolis. En heb op de Kaullilerweg ook nog even achter je gehangen.

Ahaa jij was dat! Een stukje ervoor had ik nog een 1-serie zonder xenon redelijk asociaal ingehaald, en toen ik je op de Kaulillerweg achter me had hangen twijfelde ik even of dat nu diezelfde was of niet. :D

Geplaatst:
Zojuist zei Denniske:

Ahaa jij was dat! Een stukje ervoor had ik nog een 1-serie zonder xenon redelijk asociaal ingehaald, en toen ik je op de Kaulillerweg achter me had hangen twijfelde ik even of dat nu diezelfde was of niet. :D

Die heeft er inderdaad nog een tijdje tussen gereden. :)

Geplaatst:

Zou best kunnen zijn. 

Werkplek is er vlakbij Kinepolis.  En ben gaan tanken bij de Total.

Geplaatst:

Weeral @Denniske gespot. Ditmaal in Bilzen aan de Bruno. :) We wilden de CLS aangeven aan de douane maar voor particulieren zijn ze namiddag gesloten. :noparty: Dus ter onverrichter zaken kunnen terugkeren.

reDlxXF.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden zei toere:

Ow zekers emoji51.png

Wie ben jij?

Eén van de blondjes!

Geplaatst:

@Corneel op het werk in de late avond?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
@toere met 2 blondjes in de vagant [emoji14]

Ow zekers [emoji51]

Wie ben jij?

Vince522 heeft zich dan toch nog kenbaar gemaakt. Mijn vrouw vindt dit normaal dat ik over het forum spreek, maar die vriendin vond het maar vreemd dat er iemand die ik van toeten en blazen ken kwam babbelen [emoji51]
Geplaatst:
Just now, toere said:

Vince522 heeft zich dan toch nog kenbaar gemaakt. Mijn vrouw vindt dit normaal dat ik over het forum spreek, maar die vriendin vond het maar vreemd dat er iemand die ik van toeten en blazen ken kwam babbelen emoji51.png

Hoe leert zij dan nieuwe mensen kennen? :lol:

Geplaatst:
Hoe leert zij dan nieuwe mensen kennen? default_laugh.png

Door mee te gaan met ik natuurlijk[emoji16]

Neen, ik bedoel gewoon dat ze het raar vond dat jij mij "kent" van op een autoforum, en ik u niet kende[emoji1]
Geplaatst:
Just now, toere said:

Door mee te gaan met ik natuurlijkemoji16.png

Neen, ik bedoel gewoon dat ze het raar vond dat jij mij "kent" van op een autoforum, en ik u niet kendeemoji1.png

Eerder herkennen dan kennen, maar het was een toffe babbel. Was trouwens nog geestig in de geverfde vogel, daar werd er nog eens gedanst. ;)

Geplaatst:
Eerder herkennen dan kennen, maar het was een toffe babbel. Was trouwens nog geestig in de geverfde vogel, daar werd er nog eens gedanst. [emoji6]

Naar de geverfde vogel geweest? Mijn zoon en dochter daar ook geweest zaterdag. De buitenwipper gezien? Ken die [emoji51]
Geplaatst:
Just now, toere said:

Naar de geverfde vogel geweest? Mijn zoon en dochter daar ook geweest zaterdag. De buitenwipper gezien? Ken die emoji51.png

Denk het wel, er is alleszins een buitenwipper tussengekomen toen ik het aan de stok had met 2 snotapen die met glazen smeten naar 2 jonge meisjes.

Geplaatst:
Denk het wel, er is alleszins een buitenwipper tussengekomen toen ik het aan de stok had met 2 snotapen die met glazen smeten naar 2 jonge meisjes.

Niet zo groot maar wel redelijk breed, met een baardje en bakkebaarden? Zal hem wel geweest zijn[emoji1] Naar het schijnt is er redelijk wat boel geweest daar zaterdagnacht.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Naish zonet gespot hier in de straat waar ik werk, al zoekend. (Industrieweg Roeselare).
Nummerplaat blijft geslaagd met die uitlijning.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in