Bompa 17.794 Geplaatst: 16 januari 2017 Geplaatst: 16 januari 2017 We waren beiden gecamoufleerd in een korstje van licht gezouten bruine waren Quote
Ralph 76 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Toch ongelooflijk hoeveel AM-leden elkaar spotten.Ik denk niet dat ik al iemand gespot heb en dan nog zou ik ze niet herkennen. Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Twee voorwaarden: weten wie wie is met welke auto en ne keer buiten komen Ik ben ervan overtuigd dat we elkaar nog veel meer kruisen of tegenkomen. Recent ook Wannes tegengekomen en maar achteraf beseft. Hij liet me vriendelijk oversteken en we wisten niet van elkaar dat we op eenzelfde forum zaten. Zelfs eens met @gewoon ik een avond staan praten en pas achteraf te weten gekomen dat we eigenlijk elkaar kenden. En ook eens met @Quill staan babbelen op een terras en hij wist al wie ik was en hield dit deskundig en bijzonder genant voor mij even geheim om dan plots iets persoonlijks te zeggen Topmoment. En op de baan ben ik er dus van overtuigd dat we elkaar al zo veel meer tegenkomen dan we denken. Quote
Ralph 76 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Ik zit elke dag 75km op de E17. Dan moet ik toch wel eens iemand tegenkomen. :-) Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Welk stuk? Onder Gent of boven Gent? En welke tijdstippen? Een E valt natuurlijk minder op dan een zwarte V60 met reclame op Quote
gewoon ik 8.387 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 1 uur geleden zei Bompa: Twee voorwaarden: weten wie wie is met welke auto en ne keer buiten komen Ik ben ervan overtuigd dat we elkaar nog veel meer kruisen of tegenkomen. Recent ook Wannes tegengekomen en maar achteraf beseft. Hij liet me vriendelijk oversteken en we wisten niet van elkaar dat we op eenzelfde forum zaten. Zelfs eens met @gewoon ik een avond staan praten en pas achteraf te weten gekomen dat we eigenlijk elkaar kenden. En ook eens met @Quill staan babbelen op een terras en hij wist al wie ik was en hield dit deskundig en bijzonder genant voor mij even geheim om dan plots iets persoonlijks te zeggen Topmoment. En op de baan ben ik er dus van overtuigd dat we elkaar al zo veel meer tegenkomen dan we denken. Just. Grappig. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 1 uur geleden zei Ralph: Ik zit elke dag 75km op de E17. Dan moet ik toch wel eens iemand tegenkomen. :-) Verstuurd met de postduif. Ik rij bijna dagelijks op de E17 en niet alleen dat stukje in België... Je kan zelfs niet naast me kijken! Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Vandaag @walter gespot op de e17 thv Eke. Bleef eerst stuurs voor zich uit kijken, wou waarschijnlijk die aap in zijn oude BMW geen aandacht geven 1 Quote
ex-Mooseman 14.665 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Ik zit ook 1 dag op de twee op de E17. De camions van Coudron bekijk ik met de nodige aandacht. Een opvallende wagen wordt idd vaker gespot: mijn rode werd op een maand tijd vier keer gezien. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Ik spot je toch ook minder makkelijk hoor, nu. 1 Quote
Quill 189 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Twee voorwaarden: weten wie wie is met welke auto en ne keer buiten komen [emoji3] Ik ben ervan overtuigd dat we elkaar nog veel meer kruisen of tegenkomen. Recent ook Wannes tegengekomen en maar achteraf beseft. Hij liet me vriendelijk oversteken en we wisten niet van elkaar dat we op eenzelfde forum zaten. Zelfs eens met @gewoon ik een avond staan praten en pas achteraf te weten gekomen dat we eigenlijk elkaar kenden. En ook eens met @Quill staan babbelen op een terras en hij wist al wie ik was en hield dit deskundig en bijzonder genant voor mij even geheim om dan plots iets persoonlijks te zeggen [emoji3] Topmoment. En op de baan ben ik er dus van overtuigd dat we elkaar al zo veel meer tegenkomen dan we denken.Was inderdaad wel een heerlijk moment. De gelaatsuitdrukking bij zowel jij als je vrouw, blijft behoorlijk priceless. Maakte de verloren match voor mij meer dan goed. 1 Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 En de stijl die je hanteerde maakte het helemaal af Zo gewoon wat babbelen en op dezelfde toon iets daartussen zeggen dat je eigenlijk niet kon weten Quote
Ralph 76 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 Ik zit van 7u15 tot 7u20 op de E40 richting Brussel van Sint-denijs-westrem tot de wisselaar.En dan van 7u20 tot 7u45 op de E17 richting Antwerpen van de wisselaar tot afrit Lokeren. 's avonds zit ik tussen 17u & 18u30 op de E17 van Lokeren tot De Pinte. Afhankelijk van hoe laat ik stop met werken. @ Bompa: ik kom af en toe een V60 tegen met reclame op, maar daarom is het nog niet de juiste reclame. [emoji16] Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 17 januari 2017 Geplaatst: 17 januari 2017 36 minuten geleden zei Ralph: Ik zit van 7u15 tot 7u20 op de E40 richting Brussel van Sint-denijs-westrem tot de wisselaar. En dan van 7u20 tot 7u45 op de E17 richting Antwerpen van de wisselaar tot afrit Lokeren. 's avonds zit ik tussen 17u & 18u30 op de E17 van Lokeren tot De Pinte. Afhankelijk van hoe laat ik stop met werken. @ Bompa: ik kom af en toe een V60 tegen met reclame op, maar daarom is het nog niet de juiste reclame. Verstuurd met de postduif. Ik passeer daar vaak, maar vroeger, 's ochtends en 's avonds. Ofwel random overdag. Quote
ex-Mooseman 14.665 Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 Stukje De Pinte-Gent: meestal 's morgens vroeg, en in omgekeerde richting over de middag. Vandaag ben ik over de middag naar Gent gereden. Gent-Brugge via de E40 doe ik ook vrij vaak de laatste tijd, maar dan opnieuw: tijdens de kantooruren. 15 uur geleden zei Bompa: Ik spot je toch ook minder makkelijk hoor, nu. Die grijze valt inderdaad niet op tussen al die andere grijze :D. Quote
walter 4.430 Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 19 uur geleden zei Asserti: Vandaag @walter gespot op de e17 thv Eke. Bleef eerst stuurs voor zich uit kijken, wou waarschijnlijk die aap in zijn oude BMW geen aandacht geven Weer zo'n agressieve zot met z'n BMW. En merci om daarna eens goed weg te accelereren. En misschien een tik te lang links blijven hangen, maar ik had geen zin om te remmen en vervolgens weer op te trekken. Mijn camionette zat nog stampvol, dan duurt dat te lang 1 Quote
Ralph 76 Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 Welk stuk? Onder Gent of boven Gent? En welke tijdstippen? Een E valt natuurlijk minder op dan een zwarte V60 met reclame op [emoji4]Met dat verschil dat de meeste E's verre van zo proper staan als de mijne. [emoji16] 1 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 16 uur geleden zei walter: Weer zo'n agressieve zot met z'n BMW. En merci om daarna eens goed weg te accelereren. En misschien een tik te lang links blijven hangen, maar ik had geen zin om te remmen en vervolgens weer op te trekken. Mijn camionette zat nog stampvol, dan duurt dat te lang Geen probleem hoor collega, ik begrijp dat. als ik niet kan zien wat er voor mijn voorligger gebeurt ga ik wel vaker eens rechts kijken. Echte linksplakkers ga ik dan wel rechts voorbij. Quote
Naish 9.598 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Zeg aan alle transporteurs hier... Is er ergens bij DPD een opleiding voor die mannen dat die enkel links mogen rijden of zo? Die mannen komen de snelweg op en gaan links zitten en komen daar niet meer van... En als er chauffeurs CE zijn die interesse hebben in werk, stuur mij maar PM... Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Wat voor werk? Die DPD mannen zijn veelal zelfstandig dacht ik Quote
Naish 9.598 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Transport voor 90% met toadliners. Regio is Benelux en Frankrijk en stukje Duitsland. Chauffeurs die een dag of 2 per week willen uitslapen kunnen direct starten. Firma zit in Roeselare/Beveren Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Naish goes transport. [emoji7] Toch wel met een Scania 730 dan he? Quote
Naish 9.598 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Jup, logistiek en warehousing Wel IT verhaal erachter natuurlijk Quote
brjefs 15.520 Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 1 uur geleden zei Naish: Transport voor 90% met toadliners. Regio is Benelux en Frankrijk en stukje Duitsland. Chauffeurs die een dag of 2 per week willen uitslapen kunnen direct starten. Firma zit in Roeselare/Beveren WAT IS EEN TOADLINER AUB Of bedoel je een tautliner 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.