Stancke 4.650 Geplaatst: 22 maart 2017 Geplaatst: 22 maart 2017 Rob, was jij die de hele tijd toertjes deed op de ring van Roeselare? Coudron vrachtwagen paar keer zien passeren, vaste camion. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Neen, rij altijd met Iveco trekker. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Neen, rij altijd met Iveco trekker. Ocharme Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 1 uur geleden zei Ceke: @Denniske z'n mx5 bij De Roover? Yup maar is daar alweer weg Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 4 uur geleden zei Polle Petrol: Ocharme Wel liever dat dan Renault, maar morgen staat de mijne wel weer in de garage... @Naish, zit jij dan in die oude gebouwen van De Poortere? Dacht dat Eutraco dat had overgenomen? Want Coudron zit daar vlakbij. 2 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 8 uur geleden zei CAS: Wel liever dat dan Renault, maar morgen staat de mijne wel weer in de garage... Stockholm syndroom 2 Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Wel liever dat dan Renault, maar morgen staat de mijne wel weer in de garage... [mention=51]Naish[/mention], zit jij dan in die oude gebouwen van De Poortere? Dacht dat Eutraco dat had overgenomen? Want Coudron zit daar vlakbij. Wat is het verschil? Bij ons hebben de chauffeurs liever MAN dan MB. De Iveco's zijn vooral iets minder qua bedrijfszekerheid. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 16 minuten geleden zei josenjef: Wat is het verschil? Bij ons hebben de chauffeurs liever MAN dan MB. De Iveco's zijn vooral iets minder qua bedrijfszekerheid. Vind de Iveco iets makkelijker in gebruiksgemak op vlak van opbergruimte. Moest die nu ook nog eens rijden... Vorige week binnen geweest omdat de vrachtwagen denkt dat de cabine los staat. Voor die dat niet weten wat dat doet, het volgende heb je dan voor: - motor start niet - CC werkt niet - EBS en ABS op de trailer werken niet - automaat doet het niet - af en toe slaat de gaspedaal uit als je aan het rijden bent gezien je hem in gang hebt gekregen door de cabine te openen en daar de motor manueel te starten - regelmatig biepjes en getuut voor allerhande waarschuwingen - OBU en andere electronica doet het niet meer - zetel zijn luchtvering gaat niet - airco of eventueel verwarming mag je ook vergeten - ... Daar is die vandaag dus weer voor binnen. Al eens aan de baas uitgelegd dat ik gerust met een FH of Actros (TGX mag ook uiteraard) wil rijden en er 2 ipv 1 miljoen km mee wil doen en dat de tijd in de garage vermoedelijk gelijk is dan ook al doe je het dubbel van de kilometers. Als m rijd vind ik die ook iets comfortabeler rijden dan Renault. De nieuwe zijn wel wat stiller, maar das bij alle vrachtwagens natuurlijk. Binnenin is het wel al plastic. Mooi kan je het niet noemen, voelt allemaal goedkoop aan, wel handig om proper te maken. Buiten de vloer, das een ramp om te kuisen. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Hij is zeker en vast praktischer dan mijn Magnum. En ondanks dat mijn cabine luchtgeveerd is, word ik toch ook regelmatig door elkaar geschud Quote
Naish 9.598 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 14 uur geleden zei CAS: Wel liever dat dan Renault, maar morgen staat de mijne wel weer in de garage... @Naish, zit jij dan in die oude gebouwen van De Poortere? Dacht dat Eutraco dat had overgenomen? Want Coudron zit daar vlakbij. Jup, daar moet ik noodzakelijkerwijze soms eens zijn Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 3 minuten geleden zei Naish: Jup, daar moet ik noodzakelijkerwijze soms eens zijn Wij zitten in de weverijstraat en sinds kort ook in de blauwe ras van belgië straat. Eens beginnen op letten dan of ik dat blauw monster daar zie staan. Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Vind de Iveco iets makkelijker in gebruiksgemak op vlak van opbergruimte. Moest die nu ook nog eens rijden... Vorige week binnen geweest omdat de vrachtwagen denkt dat de cabine los staat. Voor die dat niet weten wat dat doet, het volgende heb je dan voor: - motor start niet - CC werkt niet - EBS en ABS op de trailer werken niet - automaat doet het niet - af en toe slaat de gaspedaal uit als je aan het rijden bent gezien je hem in gang hebt gekregen door de cabine te openen en daar de motor manueel te starten - regelmatig biepjes en getuut voor allerhande waarschuwingen - OBU en andere electronica doet het niet meer - zetel zijn luchtvering gaat niet - airco of eventueel verwarming mag je ook vergeten - ... Daar is die vandaag dus weer voor binnen. Al eens aan de baas uitgelegd dat ik gerust met een FH of Actros (TGX mag ook uiteraard) wil rijden en er 2 ipv 1 miljoen km mee wil doen en dat de tijd in de garage vermoedelijk gelijk is dan ook al doe je het dubbel van de kilometers. Als m rijd vind ik die ook iets comfortabeler rijden dan Renault. De nieuwe zijn wel wat stiller, maar das bij alle vrachtwagens natuurlijk. Binnenin is het wel al plastic. Mooi kan je het niet noemen, voelt allemaal goedkoop aan, wel handig om proper te maken. Buiten de vloer, das een ramp om te kuisen. Iveco gebruiken ze hier ook amper internationaal. En alles wat in de Benelux rondtoert staat sowieso meer in de garage. Er zijn er niet teveel die op hun 4 jaar hier 1 miljoen kilometers halen ook niet sowieso. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 2 uur geleden zei josenjef: Iveco gebruiken ze hier ook amper internationaal. En alles wat in de Benelux rondtoert staat sowieso meer in de garage. Er zijn er niet teveel die op hun 4 jaar hier 1 miljoen kilometers halen ook niet sowieso. En welke transporteur is dat? Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 1 miljoen op 4 jaar is voor 1 chauffeur niet legaal haalbaar ook als ik me niet vergis Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 En welke transporteur is dat? H.essers Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 1 miljoen op 4 jaar is voor 1 chauffeur niet legaal haalbaar ook als ik me niet vergis Ja enkele dubbele bemanning haalt dat. En de drie dubbele van Willi betz zeker [emoji2] Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 5 minuten geleden zei josenjef: H.essers Een bedrijf waar de meeste chauffeurs liever niet komen welke vestiging? @Asserti, max net geen 750k met een gemiddelde van 80 en alle uren gebruikt. Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Een bedrijf waar de meeste chauffeurs liever niet komen [emoji3] welke vestiging? [mention=155]Asserti[/mention], max net geen 750k met een gemiddelde van 80 en alle uren gebruikt.Geen fan van de Limburgse gastvrijheid [emoji3] ik zit op het hoofdkantoor in Genk Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 8 minuten geleden zei josenjef: Geen fan van de Limburgse gastvrijheid ik zit op het hoofdkantoor in Genk Van de Limburgse gastvrijheid wel, ben soms zelfs verbaasd hoe vriendelijk ze in de Limburg zijn. Maar bij Essers in Genk was het vroeger enkel de portier die vriendelijk deed. Waar je als chauffeur mee in contact komt bedoel ik dan. Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Van de Limburgse gastvrijheid wel, ben soms zelfs verbaasd hoe vriendelijk ze in de Limburg zijn. Maar bij Essers in Genk was het vroeger enkel de portier die vriendelijk deed. Waar je als chauffeur mee in contact komt bedoel ik dan. Ik kan me er iets bij voorstellen [emoji6] de druk is daar vaak hoog. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Werk je daar al lang? Lang genoeg om Iwona tegen het lijf te lopen? Quote
josenjef 436 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Werk je daar al lang? Lang genoeg om Iwona tegen het lijf te lopen?3 jaar, maar die naam zegt me niks. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 6 minuten geleden zei josenjef: 3 jaar, maar die naam zegt me niks. Iwona https://www.facebook.com/IwonaBlecharczykTruckingGirl/?fref=ts 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.