Krikkie 9.883 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Jot jot Zou dat graag eens doen zo internationaal rijden, lijkt me chill, maar zal het niet zijn als je ergens op tijd moet zijn. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 6 minuten geleden zei Krikkie: Jot jot Zou dat graag eens doen zo internationaal rijden, lijkt me chill, maar zal het niet zijn als je ergens op tijd moet zijn. Persoonlijk ondervind ik meer stress bij distributie werk. Maar bij ons is internationaal meestal ook beperkt in klanten. Soms wel hopen dat je er geraakt en dat komt dan ook samen met het "ik heb nog 3min rijtijd om mijn combinatie hier op de parking te zetten, dus hopelijk is er nog een plaats vrij" gevoel. Nu, niemand gaat dood als je wat later bent. 1 Quote
josenjef 436 Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Jot jot [emoji4] Zou dat graag eens doen zo internationaal rijden, lijkt me chill, maar zal het niet zijn als je ergens op tijd moet zijn.Hangt ook van de afstanden af. Van hier naar het zuiden is de marge wat groter dan tot in Bretagne bijvoorbeeld. Tot in Teheran bollen vanuit be daar zit ook wat meer marge op [emoji16] Quote
Quill 189 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 @Matthi gisterenavond aan zijn appartement? Denk ik toch. Met een V60 van Debusseré. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Ik zet er geld op dat er hier wel een BMW rijder is die nu in zijn gat gebeten gaat zijn. "Want hij moet wel op twee plaatsen parkeren. Er moest es iemand naast hem parkeren" ... Ik wens hen allemaal dit toe: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/ookdatnog/1.2940100 Quote
Intexor 3 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Ik zet er geld op dat er hier wel een BMW rijder is die nu in zijn gat gebeten gaat zijn. "Want hij moet wel op twee plaatsen parkeren. Er moest es iemand naast hem parkeren" ... Ik wens hen allemaal dit toe:http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/ookdatnog/1.2940100 Allez zeg ik zal toehappen... Ons allemaal toewensen. Diegene die ik dat met de mijne zie doen, zal een paar maand via een rietje moeten eten. Zelf neem ik nooit meerdere vakken in. Ik parkeer me gewoon ver weg op een uithoek. Idd voor al die mongolen die niet op hun deuren letten. Trouwens, ik zie even vaak andere merken die schots en scheef staan geparkeerd. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Ik parkeer mij gewoon zo dicht mogelijk tegen waar ik moet zijn. Maar er lopen er hier wel een paar rond die openlijk toegeven over verschillende plaatsen te parkeren. Spijtig dat ge er geen video is als die eikel terug bij zijn BMWke aankwam Quote
Naish 9.598 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Ik parkeer dikwijls over 2 vakken ja, geen probleem om dat toe te geven. De dag dat iedereen respect heeft voor andere mensen hun materiaal parkeer ik weer correct! Maar dat zal dus nooit meer nodig zijn zoals het er naar uitziet. En dit is nu wel eentje die echt slecht parkeert, ik sta altijd mooi recht in het midden van de 2 plaatsen zodat ze zeker niet naast me kunnen staan zonder zelf 2 plaatsen in te pakken 2 Quote
ir_fuel 58.470 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 4 hours ago, The Swede said: Ik parkeer mij gewoon zo dicht mogelijk tegen waar ik moet zijn. Maar er lopen er hier wel een paar rond die openlijk toegeven over verschillende plaatsen te parkeren. Hier nog zo een paar ubermenschen van uw favoriete merk Mijne 1 heb ik in de eerste foto er zelf tussen geschoven 1 Quote
Matthi 3.563 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Op 30-3-2017 om 08:15 zei Quill: @Matthi gisterenavond aan zijn appartement? Denk ik toch. Met een V60 van Debusseré. Bosmolens? Indien ja, jawohl! Heerlijk hok die V60! Quote
ir_fuel 58.470 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 56 minutes ago, Krikkie said: Langs de koffer eruit? Dat is me wat te lastig. Gewoon langs de passagierskant. Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 7 uur geleden zei The Swede: Ik parkeer mij gewoon zo dicht mogelijk tegen waar ik moet zijn. Maar er lopen er hier wel een paar rond die openlijk toegeven over verschillende plaatsen te parkeren. Spijtig dat ge er geen video is als die eikel terug bij zijn BMWke aankwam Ik heb zo een leuk filmpje van enen die met zijn Porrsje beetje te veel naar links stond geparkeerd Maar is niet voor publieke doeleinden. Zal het wel ergens zetten waar niet zo veel publiek is. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Parkeer regelmatig op meerdere vakken. Naar de winkel: En hier sta ik op 7 parkeerplaatsen, waarvan 1 voor gehandicapten en nog een beetje op de stoep ook Er had een Fransman commentaar op ook. Parkeerplaatsen zijn gewoon te klein, zelfs al rij je met een gewone wagen. Redelijk zeker trouwens dat dat met die jeep fake is. ZIjn nog filmpjes van te vinden. 1 Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 1 uur geleden zei Bompa: Ik heb zo een leuk filmpje van enen die met zijn Porrsje beetje te veel naar links stond geparkeerd Maar is niet voor publieke doeleinden. Zal het wel ergens zetten waar niet zo veel publiek is. Even youtube-filterke gebruikt, nummerplaten weggewerkt dus kan toch publiek staan. Ik nam middagpauze, zat achteraan in mijn auto en zag een P zich nogal slordig parkeren. Parking redelijk volzet, dus ik zag het al gebeuren. De Astra ernaast kwam iets later toe, en zette zich knal ernaast, twee jonge gasten, smal en lenig dus passagier kon weg. Ineens komt P toe. Iets minder smal en lenig.... Strafste van al ... mens reed net weg en die twee andere gasten kwamen ook toe Had die dus een minuut of twee langer gewacht, was het minder moeite en misschien een leuk gesprek Quote
Quill 189 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 13 uur geleden zei Matthi: Bosmolens? Indien ja, jawohl! Heerlijk hok die V60! Inderdaad, was bij uw buur offertes en plannen aan het doornemen! Mijn V60 stond 10 meter verder. Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Dat moet dan een T6 of D5 geweest zijn? (of Polestar) Anders zie ik niet in waarom je een V60 een dik hok zou vinden Quote
Tiep 3.416 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Net @Porker gespot met de Alpony thv de toren van de luchtverkeersleiding van BRU! 1 Quote
gTa 28.081 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Dat heerschap vliegt inderdaad met alles wat 'ie in z'n pollen krijgt. 1 Quote
Jerred 340 Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Op 3-4-2017 om 18:46 zei ir_fuel: Dat is me wat te lastig. Gewoon langs de passagierskant. Volgende keer die auto eerst deftig zetten dan kan jij er ook makkelijk uit. http://metro.co.uk/video/jeep-pushes-badly-parked-bmw-parking-space-1440183/?ito=vjs-link 1 Quote
ir_fuel 58.470 Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Moet eigenlijk wel lukken, want @DDke zijn pickup stond daar nog op den hof Quote
Naish 9.598 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 @DDke gespot in de parkeergarage in zavemtem 4 Quote
Jochen 6.094 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 @Jerain in Blankenberge vanmiddag? Quote
Matthi 3.563 Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Op 4-4-2017 om 08:31 zei Quill: Inderdaad, was bij uw buur offertes en plannen aan het doornemen! Mijn V60 stond 10 meter verder. Bij Jeroen? Zalige kerel hé! Zeer correct en eerlijk. Leuk zaken doen met die man! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.