Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Foutje.

Geplaatst:

@Alexanderr, heb jij uw sl nog? Heb gisteren eentje mee garaazjeploatn zien rijden tussen Dudzele en Westkapelle.

Geplaatst:

Nee is verkocht naar de chef d'atelier van Mercedes Luik :) al even geleden ondertussen ...

Geplaatst:
3 uur geleden zei walter:

@Frekkel met zijn eco mobiel op de R4 richting Iekluu rond 15u45.

Dat zal moeder de vrouw geweest zijn.

Geplaatst:

@Polygoon op welke auto hangt die nu?
Is van houthandel Vandecasteele. Hebben een ganse doos perso platen denk ik. Zelfs op hun vrachtwagens.

Geplaatst:
5 uur geleden zei toere:

@Polygoon op welke auto hangt die nu?
Is van houthandel Vandecasteele. Hebben een ganse doos perso platen denk ik. Zelfs op hun vrachtwagens.

Ah is dat van Vandecasteele? Ooit eens op hun trouw gechauffeerd met @Jonass. Ik met de A8L, hij met een bus :D. Hing op een BMW 3 of 5 voor @DDke z'n boite.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is VDC-010, 540i

Als het deze was natuurlijk

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Maverick gisteren ochtend rond 10u30 aan de Lukoil, niet een beetje vroeg om een halve liter te kopen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Porker in het Zoniënwoud te loop met hond en kind. Even geknikt, maar gezien ik je eigenlijk niet ken, je niet uit je cadans gehaald. 

Geplaatst:
29 minutes ago, Fons De Turbospons said:

@Porker in het Zoniënwoud te loop met hond en kind. Even geknikt, maar gezien ik je eigenlijk niet ken, je niet uit je cadans gehaald. 

Haha, sorry niet gezien! :ninja:

Geplaatst:

Toch wat raar, mensen die je "kent" via internet. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@Matthi daarnet? Een keer of twee voorzichtig met mijn grootlichten gesmeten. Vooral de nummerplaathouder zette me aan het denken.

IMG_2361.JPG

Geplaatst:
25 minuten geleden zei Quill:

@Matthi daarnet? Een keer of twee voorzichtig met mijn grootlichten gesmeten. Vooral de nummerplaathouder zette me aan het denken.

IMG_2361.JPG

Stimmt! Heb je niet zien pharen.. Was wat aan het wegdromen vanmorgen. :D

Geplaatst:

2de keer was toen je aan insloeg aan Culligan, stond daar nog steeds achter je.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@mayo met de rode Caterham op de e403 richting Brugge, even na twaalven deze middag?

Geplaatst:
1 uur geleden zei ex-Mooseman:

@mayo met de rode Caterham op de e403 richting Brugge, even na twaalven deze middag?

Nope, was aan het werk..

Geplaatst:

@walterDeze voormiddag was het de blauwe. Deze namiddag 1,5u met de oude knar gaan rijden.

Geplaatst:

Een andere gezien? Ik was terug rond 15u30 en is direct in de box geparkeerd....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in