ICM 24.869 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 2 uren geleden, Spillies zei: Jullie maken die prefab? Maken? Ze komen die uitbreken op klaarlichte dag en niemand zegt iets !&! 2 Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 3 uren geleden, BMWMB zei: Jawel hoor, die zit er steeds in. Zit daar dan al geld in ook? Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 1 uur geleden, ICM zei: Maken? Ze komen die uitbreken op klaarlichte dag en niemand zegt iets !&! Ze hadden al eentje uitgehaald in Geluwe deze morgen, naar het schijnt . Nu weet ik waarom David altijd van die Audi RS6 bezig is: dat is dé auto voor ramkrakers, naar het schijnt 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 6 uren geleden, ex-Mooseman zei: in het immer schilderachtige Gullegem… @BMWMB Aan den Osse Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 4 uren geleden, ICM zei: Maken? Ze komen die uitbreken op klaarlichte dag en niemand zegt iets !&! Mijn schoonvader zei mij altijd 'Jong, het geld zit in West-Vlaanderen', dus gaan we het daar halen hé. 2 Quote
SB-01 4.344 Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april Witte Mercedes met stickertje "MK Schilderwerken" erop bij de Delhaize in Sint-Lambrechts-Herk. @Jules_W Quote
Jules_W 4.837 Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april 1 uur geleden, SB-01 zei: Witte Mercedes met stickertje "MK Schilderwerken" erop bij de Delhaize in Sint-Lambrechts-Herk. @Jules_W Een collega Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.