Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@caoimhin : Mogelijk dat ik u gisteren rond 19h15 gezien heb op de E40 richting Brussel? (eerst ergens rond Ternat en daarna net voor de Ring).

'k Reed zelf met een metaalgrijze Mazda 6 break (laatste model). (was nogal gehaast den eerste keer dat ik u voorbij kwam en had een zwarte GTi net achter mij)

Geplaatst:
@@stradge ?

Zou kunnen? Zilver met styling 312? Eens vragen morgen :D

En M-pack, yup.

Geplaatst:

@ICM: gespot aan den Acanthus, rond 14u20 ?

Negatief. Zat toen al in Parijs.

Geplaatst:
Negatief. Zat toen al in Parijs.

Neenee, ge waart daar wel. :P

Geplaatst:
De Wax-It Mini in Kortrijk stad  :)

Ne rooien M3 in Kortrijk stad :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
@@Alexis gespot op begin van Kortrijksesteenweg (juist na de sterre), heeft precies nog een mooi geluid :)

Was al vergeten dat daar zo een soep was aan de Sterre. Jij stond in de andere richting aan te schuiven? 

Geplaatst:

Was al vergeten dat daar zo een soep was aan de Sterre. Jij stond in de andere richting aan te schuiven?

Jup ;)

Gast caoimhin
Geplaatst:
@@caoimhin : Mogelijk dat ik u gisteren rond 19h15 gezien heb op de E40 richting Brussel? (eerst ergens rond Ternat en daarna net voor de Ring).

'k Reed zelf met een metaalgrijze Mazda 6 break (laatste model). (was nogal gehaast den eerste keer dat ik u voorbij kwam en had een zwarte GTi net achter mij)

Klopt :D Was vrij rustig aan het rijden toen ik een treintje zag passeren. Heb dan aangepikt net achter die GTI, maar het verkeer begon wat meer te stroppen toen dus niet echt kunnen doorperen. Moest er wel af in Groot-Bijgaarden (Texaco) want moest mijn fiets nog gaan halen thuis, ben daarna doorgereden naar Mechelen (tegen niet al te legale snelheden :oops:).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
En M-pack, yup.

Het was m'n stiefvader inderdaad, kwam de MINI van m'n stiefbroer halen blijkbaar :P

Geplaatst:

@@Greg in "Chillen Barry" modus @ ACCE

Geplaatst:
Klopt :D Was vrij rustig aan het rijden toen ik een treintje zag passeren. Heb dan aangepikt net achter die GTI, maar het verkeer begon wat meer te stroppen toen dus niet echt kunnen doorperen. Moest er wel af in Groot-Bijgaarden (Texaco) want moest mijn fiets nog gaan halen thuis, ben daarna doorgereden naar Mechelen (tegen niet al te legale snelheden :oops:).

Ah ! Vandaar dat ik u plost weer achter mij zag in Bijgaarden. Ik had u inderdaad braaf aan geciviliseerde snelheid zien rijden en ik weet niet hoeveel wij bolden, maar 't was niet echt traag. 'k Was dus efkes paf dat ge plots weer achter ons zat. Had u niet zien aanpikken bij mijnen trein ;)

Gast caoimhin
Geplaatst:

Was inderdaad nog rustig aan het rijden, met dank aan de trajectcontrole. Alsof ik opnieuw moest aangezet worden om wat sneller te rijden, en toen jullie passeerden was dat de trigger :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@toere in de Steenstraat, mét en zonder M3

Geplaatst:

Waar is de Steenstraat ? 

Aaaaa in Brugge zeker ? 

Geplaatst:
Het was m'n stiefvader inderdaad, kwam de MINI van m'n stiefbroer halen blijkbaar :P

Sinds wanneer Styling 312 @@stradge :inlove:

Geplaatst:
Was inderdaad nog rustig aan het rijden, met dank aan de trajectcontrole. Alsof ik opnieuw moest aangezet worden om wat sneller te rijden, en toen jullie passeerden was dat de trigger :D

Tot waar gaat die trajectcontrole?

Geplaatst:
Sinds wanneer Styling 312 @@stradge :inlove:

Sinds een maandje ongeveer :inlove:

Al wel een hap in de linkervoorvelg en band door een put :(

41135781.png

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Schoon beest. 640? 650?

Geplaatst:

Waar is de Steenstraat ? 

Aaaaa in Brugge zeker ? 

Correct!

Geplaatst:
Schoon beest. 640? 650?

Bedankt! 640d uiteraard, rijdt enorm smooth, gaat goed vooruit en verbruikt met niet ecologische rijstijl slechts een goede 8 liter. Toch wat weinig beleving ondanks alle power vind ik, zou hem eens voor mij alleen moeten hebben om een deftig oordeel te vellen eigenlijk maar het nieuwe is er nog niet af :D

Gast caoimhin
Geplaatst:
Tot waar gaat die trajectcontrole?

Erpe-Mere. Was daardoor wat in slaap gesukkeld vrees ik :D

Geplaatst:

Wetteren-Erpe Mere

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst:
Sinds een maandje ongeveer :inlove:

Al wel een hap in de linkervoorvelg en band door een put :(

41135781.png

Knap Stradge!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in