Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Zo vet in titan :inlove: die van uw pa?

Edit : stiefvader blijkbaar!

Stiefpa inderdaad, heeft zich een milieuvriendelijke auto gekocht voor Dirupo :D

Dat Titan vind ik ook fantastisch, lekker fris en het M-pakket met de grijze velgen komt er mooi uit zo. Zie je ook niet zoveel heb ik de indruk.

Knap Stradge!

Thanks bro!

Geplaatst:

Mooi! Frappant hoe veel groter een zilvergrijze lijkt dan een zwarte.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Oh ja, @@Corneel gespot in Oostende, deze namiddag. Rond 16:45; op de Nieuwpoortsesteenweg ter hoogte van het vliegveld.

Geplaatst:
Mooi! Frappant hoe veel groter een zilvergrijze lijkt dan een zwarte.

Bij een 6-reeks in elk geval.

En ik heb NIET gezegd mooier.

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Oh ja, @@Corneel gespot in Oostende, deze namiddag. Rond 16:45; op de Nieuwpoortsesteenweg ter hoogte van het vliegveld.

Welke auto Bompa?

Want de E heeft tot 18u15 op de parking van het kantoor in Roeselare gestaan, dus was ik niet.

Daar in maanden ook niet gepasseerd. Ofwel heeft er 1 de A6 gestolen, bummer.

Geplaatst:
Sinds een maandje ongeveer :inlove:

Al wel een hap in de linkervoorvelg en band door een put :(

41135781.png

Zowat de knapste BMW in jaren!

Geplaatst:
Zowat de knapste BMW in jaren!

Je bent duidelijk de E30 vergeten. Dat model van toen je klein was!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Welke auto Bompa?

Want de E heeft tot 18u15 op de parking van het kantoor in Roeselare gestaan, dus was ik niet.

Daar in maanden ook niet gepasseerd. Ofwel heeft er 1 de A6 gestolen, bummer.

Een E-klasse met BAH-nummerplaat, en vermoedelijk de juiste kleur.... Nummer van de nummerplaat niet gezien.

Geplaatst:
Een E-klasse met BAH-nummerplaat, en vermoedelijk de juiste kleur.... Nummer van de nummerplaat niet gezien.

Wit stempeltje op de plaat? :D

Nee, twas ik niet. Ik val te herkennen aan het opengeschoven panoramisch dak (sry) met zo'n weer.

631 heb je nodig qua nummers.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Salokin : Was jij dat daarnet? :D

Oog in oog man... ALS jij het was: ik was even een diepzinnig gesprek met m'n dochter aan het voeren over de begrafenis die ik vandaag bijwoonde, vandaar dat m'n geheugen geen link legde op 't moment je naast mij was. In m'n zijspiegel zag ik dan de dubbele hoekige uitlaat en dan nog niet de reflex om eens te zwaaien door m'n ruit.... 'k Was er even helemaal niet bij, al viel m'n frankske wel op 't moment dat je net voorbij was.

Geplaatst:
@@Salokin : Was jij dat daarnet? :D

Oog in oog man... ALS jij het was: ik was even een diepzinnig gesprek met m'n dochter aan het voeren over de begrafenis die ik vandaag bijwoonde, vandaar dat m'n geheugen geen link legde op 't moment je naast mij was. In m'n zijspiegel zag ik dan de dubbele hoekige uitlaat en dan nog niet de reflex om eens te zwaaien door m'n ruit.... 'k Was er even helemaal niet bij, al viel m'n frankske wel op 't moment dat je net voorbij was.

@@Bompa, It was I. Ik kon ook maar half kijken, die fietster reed nogal onvoorspelbaar. Eindelijk Bompa gespot :party:
Geplaatst:

Vicious gespot in Knokke, kwam vriendelijk een goeiendag zeggen toen hij mij een winkel zag binnengaan :)

Geplaatst:

Bedankt! 640d uiteraard, rijdt enorm smooth, gaat goed vooruit en verbruikt met niet ecologische rijstijl slechts een goede 8 liter. Toch wat weinig beleving ondanks alle power vind ik, zou hem eens voor mij alleen moeten hebben om een deftig oordeel te vellen eigenlijk maar het nieuwe is er nog niet af :D

Tja... wat kan een mens daraop zeggen. Een dikke BMW coupé kopen en er dan een motor voor een taxi inleggen, is natuurlijk een garantie voor gebrek aan sensatie.

Rationeel klopt het plaatje misschien, maar kan je wel nog van "rationeel" praten als je toch voor een coupé gaat en 100K uitgeeft aan een wagen? Vandaar mijn eeuwig pleidooi om bij het kiezen van dergelijke wagen ook te kiezen voor een motor die veel meer past bij de emotie van de wagen. En juist, een 640i gaat niet sneller, maar de klank, het karakter, etc spelen ook mee, vooral in deze tijden waar je toch niet geen hoge snelheden meer mag halen...

Mooie wagen doch. Niet van u alleen?

Geplaatst:

Is van z'n stiefvader, staat er toch bij?

En 640d rijdt beter dan 640i. Punt.

Geplaatst:

Is van z'n stiefvader, staat er toch bij?

En 640d rijdt beter dan 640i. Punt.

De enige mening die telt, is die van mensen die eentje bezitten en er tevreden mee zijn. Al de rest is bullshit. 

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

De enige mening die telt, is die van mensen die eentje bezitten en er tevreden mee zijn. Al de rest is bullshit. 

Very true. Value is what a damn fool will pay for it.

Als de éne zuinigheid en koppel hoger inschat dan geruisloosheid of motorisch rijplezier, dan zal een 640d beter rijden voor hem dan een 640i. Simples.

Al blijf ik me wel afvragen waarom al die 640d, 730d, 320d, etc rijders wel steeds het logo van hun BMW halen... 't Is toch de betere auto? :huh:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zopas @@Brunault gespot in Koolskamp. Of toch twee van zijn dikke karren, de Mégane en GT3RS op nog geen 5 auto's van elkaar. Wat een verschijning blijft die Porsche toch !

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

jep dat was ik :)

Geplaatst:

530d van de pa van @@Phil gisteren in Schilde centrum geparkeerd?

Nee toch niet. Zal een lookalike geweest zijn. Blijkbaar zijn er nog mensen met smaak. ;)
  • Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in