Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

T was eigenlijk een zwarte cayenne diesel met zwarte velgen waarmee ik onderweg was :D Maar we kregen vanmiddag een 997 speedster(?) met z-platen en een half lekke band binnen om wat bij te blazen ...

Ben niet zeker of het een echte was want t was een donkerblauwe ... En heb m maar van ver gezien.

Heb geen enkele cayenne gezien in Knokke  :P

Die blauwe speedster ook gezien en gehoord ... wel knappe sound hoor ! 

Geplaatst:

Jep :)

Mijn baantje op donderdag of vrijdag als ik van mijn kabinet kom in Deinze.

Jij rijdt met welke auto ?

Geplaatst:

Jep :)

Mijn baantje op donderdag of vrijdag als ik van mijn kabinet kom in Deinze.

Jij rijdt met welke auto ?

Vandaag had ik een Citroën C1 vervangkrel, anders deze Clio  :)

Uwe BMW staat er wel proper bij!

Geplaatst:

Vandaag had ik een Citroën C1 vervangkrel, anders deze Clio  :)

Uwe BMW staat er wel proper bij!

Ola, ferme Clio. Ik zal er eens op letten als ik in Deinze passeer, elke week wel 2-3 keer, vaak ook met de Ducati's.

De volgende keer, geef je maar een claxon.

Merci ! ;)

Geplaatst:

Die BMW met M-pack toch kunnen volgen met een C1  :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

T was eigenlijk een zwarte cayenne diesel met zwarte velgen waarmee ik onderweg was :D Maar we kregen vanmiddag een 997 speedster(?) met z-platen en een half lekke band binnen om wat bij te blazen ...

Ben niet zeker of het een echte was want t was een donkerblauwe ... En heb m maar van ver gezien.

Toevallige deze niet? http://www.debussere.be/AutoCarDetail.aspx?genericid=177

Ofwel raakt de garagist deze niet kwijt, ofwel wil hij dat gewoon niet. Rijdt er zelf al een heel eind mee.

Geplaatst:

2x Bompa gezien! Vorige week donderdag, rond 18u denk ik maar je hebt me niet gezien (k'zat dan ook op een fiets :P). En zo'n 20 min geleden opnieuw met de vito :]

Geplaatst:

Hehe, je zal dan vandaag wel mijn vrouw gezien hebben want ik reed vandaag met de S60, roffelend genieten van de naftegeur :D

(of was het effectief met de S60 dat je mij zag?)

Vorige week donderdag heb ik je niet gezien. En een week of 2, 3 ofzo geleden zag ik je op een avond vermoedelijk kruisen op de Roeselaarseweg, want mijn vrouw vroeg "wat zat diene mens in die camionette te zwaaien naar jou?"

Ik zei "ach, 't zal Jan geweest zijn" en ik zag idd een Vito.

En toen begreep ze het weer niet meer. Eens ze Naish kende met z'n X5, kocht die een A7. En een Golf, een 1-serie, Vito: Jan. En dan Quill met de V50/A4 als passagier/Citroën camionette.

Ze begint te twijfelen hoor :D

Geplaatst:

Ik spotte je onlangs nog met de XC60... Camionette is een citroën :)

Geplaatst:

Even de mist in gegaan, en wat gecorrigeerd. Geraak zelf ook het noorden kwijt :)

Enne ... XC60?

Geplaatst:

Jup, niet zo gek lang geleden. Was met de remorque aan. Is wel de auto van m'n vader ;)

Geplaatst:

Ik zie die dus nooit staan he bij jullie....  Vandaar.

Maar ik passeer waarschijnlijk alleen als hij niet thuis is :D

Geplaatst:

Auto staat in de garage achteraan...onzichtbaar als passant  :)  (vertrekt om 7u en komt 12u later pas thuis)

Geplaatst:

Hehe, je zal dan vandaag wel mijn vrouw gezien hebben want ik reed vandaag met de S60, roffelend genieten van de naftegeur :D

(of was het effectief met de S60 dat je mij zag?)

Vorige week donderdag heb ik je niet gezien. En een week of 2, 3 ofzo geleden zag ik je op een avond vermoedelijk kruisen op de Roeselaarseweg, want mijn vrouw vroeg "wat zat diene mens in die camionette te zwaaien naar jou?"

Ik zei "ach, 't zal Jan geweest zijn" en ik zag idd een Vito.

En toen begreep ze het weer niet meer. Eens ze Naish kende met z'n X5, kocht die een A7. En een Golf, een 1-serie, Vito: Jan. En dan Quill met de V50/A4 als passagier/Citroën camionette.

Ze begint te twijfelen hoor :D

Uw vrouw heb ik s'middags aan't station gezien. En jij was idd met de S60 op pad! Vorige keer op roeselaarseweg heb ik m'n lichten niet getrokken omdat ik ervan uitging dat je me toch niet ging herkennen ^_^. Vanaf nu is het altijd de vito, of een fiets B)

Geplaatst:

Straf dat je me herkend had met de S60. Of was het omdat ik wat meer gas gaf dan de gemiddelde chauffeur in m'n buurt? :D

Geplaatst:

@@Ceke op Groep T :D

Serieus? Ik heb u nt gezien, had een kutexamen, amaai.

Pak al de kutvragen die ge kunt krijgen, steek ze in 1 examen en je had mijn examen.

Als ik dan nog een paar domme dingen zei was het helemaal volledig.

Geplaatst:

Ik heb de voorbije maand 9000 km gereden en ik heb geen forumer gespot. Ik ben verdrietig.

Geplaatst:

Misschien kijk je niet goed genoeg.

Geplaatst:

Ik heb de voorbije maand 9000 km gereden en ik heb geen forumer gespot. Ik ben verdrietig.

Als je nu ergens een gaatje vindt voor die stickers op orde te brengen, kan je ze mss makkelijker herkennen!!

Geplaatst:

Serieus? Ik heb u nt gezien, had een kutexamen, amaai.

Pak al de kutvragen die ge kunt krijgen, steek ze in 1 examen en je had mijn examen.

Als ik dan nog een paar domme dingen zei was het helemaal volledig.

Ik ging net 11.01 binnen om mijn examen Materiaalkunde & Sterkteleer van Ceulemans te gaan maken :D

Wel vak was dat kutexamen?

Geplaatst:

Ik ging net 11.01 binnen om mijn examen Materiaalkunde & Sterkteleer van Ceulemans te gaan maken :D

Wel vak was dat kutexamen?

Vehicle structures.

Open boek met mondelinge verdediging (?!?)

Tijdens die verdediging van een paar kleine vraagjes als bijvragen dus ook details van andere delen van de cursus. Details ken je niet want het is open boek, dus dat zoek je daar wel op. Maar bij die verdediging was het natuurlijk zonder uw boeken erbij.

Dat klopt toch niet echt volgens mij denk ik dan.

Ceulemans heb ik donderdag hopelijk voor de laatste keer ooit.

Hoe ging het ?

Geplaatst:

Vehicle structures.

Open boek met mondelinge verdediging (?!?)

Tijdens die verdediging van een paar kleine vraagjes als bijvragen dus ook details van andere delen van de cursus. Details ken je niet want het is open boek, dus dat zoek je daar wel op. Maar bij die verdediging was het natuurlijk zonder uw boeken erbij.

Dat klopt toch niet echt volgens mij denk ik dan.

Ceulemans heb ik donderdag hopelijk voor de laatste keer ooit.

Hoe ging het ?

Goh, moeilijk in te schatten. Twee open vragen waar ik bij alletwee wel iets heb kunnen schrijven, maar ben er totaal niet zeker van of het juist is en of het genoeg zal zijn voor hem (examen duurde maar 2 uur, veel te weinig ook daarvoor...). Helft van de punten stond op meerkeuze en die moet normaal wel goed zijn.

Hopelijk veranderen ze die examens van vehicle structures dan voor volgend jaar :D Maar jij deed toch geen mobility? Of kon je zelf wat vakken tussen die focussen switchen?

Geplaatst:

TCT heeft een punt! :)

Ik ben er zeker van dat wij dikwijls in elkaar buurt rijden.

Geplaatst:

Als je nu ergens een gaatje vindt voor die stickers op orde te brengen, kan je ze mss makkelijker herkennen!!

Touché. Ik moet het in orde brengen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in