Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Denk dat @@GTX in mijn straat geparkeerd staat, voor mijn kist.

Geplaatst:

Tuscani gespot achter zijn toog terwijl hij met brillen aan het goochelen was :D

Geplaatst:

@@Stancke gespot achter zijne toog.

Druk in de weer aan het bellen en regelen om tegen volgende vrijdag een 5s te fixen voor mij :D

Geplaatst:

Haha, nog niets gehoord van iPhones... Vanaf ik iets weet, laat ik iets weten...

En druk aan het werk he, zijn roulette aan het spelen (y)

Geplaatst:

Denk dat @@GTX in mijn straat geparkeerd staat, voor mijn kist.

Zal ik niet geweest zijn :) Ik sta telkens onder Sint-Pietersplein geparkeerd :)

Mijn karreke valt nu wel wat meer op, buiten de gele mistlichten hangt er nu ook reclame op de achterdeuren van het bedrijf :D

Btw, in welke straat woon jij?

Geplaatst:

Zal ik niet geweest zijn :) Ik sta telkens onder Sint-Pietersplein geparkeerd :)

Mijn karreke valt nu wel wat meer op, buiten de gele mistlichten hangt er nu ook reclame op de achterdeuren van het bedrijf :D

Btw, in welke straat woon jij?

Ja dacht het wel uiteindelijk, die gele lampen ontbraken. :D

Leeuwstraat.

Geplaatst:

Ja dacht het wel uiteindelijk, die gele lampen ontbraken. :D

Leeuwstraat.

Aahn, daar ligt goede gladde asfalt :D

Geplaatst:

Aahn, daar ligt goede gladde asfalt :D

Hoezo?

Geplaatst:

Hoezo?

Als je de Leeuwstraat in rijdt via het rondpunt heb ik den indruk dat die asfalt wat gladder is als de rest. Overlaatst eens heel hard geremd en mijn wielen blokkeerden, de banden gierden zo neig dat de negers op het voetpad nen halve meter de lucht in sprongen :D

Op andere plaatsen blokkeren de banden niet zo snel heb ik al gemerkt. Maar zijn daar gaan werken geweest enkele weken terug? Misschien dat daar nieuwe asfalt ligt, ik kom daar niet meer zo vaak. Binnenkort nog es langsrijden dus :D

Geplaatst:

Als je de Leeuwstraat in rijdt via het rondpunt heb ik den indruk dat die asfalt wat gladder is als de rest. Overlaatst eens heel hard geremd en mijn wielen blokkeerden, de banden gierden zo neig dat de negers op het voetpad nen halve meter de lucht in sprongen :D

Op andere plaatsen blokkeren de banden niet zo snel heb ik al gemerkt. Maar zijn daar gaan werken geweest enkele weken terug? Misschien dat daar nieuwe asfalt ligt, ik kom daar niet meer zo vaak. Binnenkort nog es langsrijden dus :D

Ja, de Tentoonstellingslaan en het rondpunt hebben een nieuwe toplaag gekregen. Leeuwstraat zelf niet.

Geplaatst:

Tuscani gespot achter zijn toog terwijl hij met brillen aan het goochelen was :D

zolang het met brillen is, geen probleem. :D

Geplaatst:

zolang het met brillen is, geen probleem. :D

Ik moet je ook nog eens spotten.

Geplaatst:

ze zijn bijna vervallen!

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ah, ik moet nog eens bestellen tusci :D

Geplaatst:

Er zijn er hier enkele die in de distributie zitten, zou kunnen dat het in onderaanneming voor GLS is.

Geplaatst:

soms, maar nooit met iets waar gls op staat

Geplaatst:

Asserti gisteren opt hoge!

Geplaatst:

@Alexis gisterenavond aan de burggravenlaan.

Geplaatst:

ze zijn bijna vervallen!

:D

En mijn laatste paar is ineens spoorloos verdwenen. :(

Geplaatst:

hocus pocus pompelmoes geef mij een nieuwe poe....

ah neen dat is een andere toverspreuk.

Geplaatst:

Er zijn er hier enkele die in de distributie zitten, zou kunnen dat het in onderaanneming voor GLS is.

Is omdat er deze middag 1 heeft geclaxonneerd naar mij van op de autostrade toen ik aan het lopen was.

Ik liep wel op een boereweggetje ernaast he  :P

Geplaatst:

Héhé, de gebuur die niet te vinden was voor CAS' argumenten niet vergeten hé! :D

Geplaatst:

Net op de E313 een zwarte E87 gespot met autominded sticker (denk ik toch? ) boven een Van Osch sticker geplakt.

Edit: Nevermind, dat Van Osch logo lijkt erg op dat van ons :fp:

Had afgelopen week dat ook aan de hand gehad met een BMW voor Lagossa :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in