Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is omdat er deze middag 1 heeft geclaxonneerd naar mij van op de autostrade toen ik aan het lopen was.

Ik liep wel op een boereweggetje ernaast he  :P

Dat zal een trucker geweest zijn die dacht dat je een homo was, en hij wou even polsen of je gat beschikbaar was?

Geplaatst:

Héhé, de gebuur die niet te vinden was voor CAS' argumenten niet vergeten hé! :D

Was dat je buurman? Snap zijn standpunt gewoon niet. Eens er op die grond een huis moet komen rijd daar toch een kraan over. Wie weet moet er wel kelder komen...

Tv is in 1 stuk thuis geraakt trouwens!

Geplaatst:

Was dat je buurman? Snap zijn standpunt gewoon niet. Eens er op die grond een huis moet komen rijd daar toch een kraan over. Wie weet moet er wel kelder komen...

Tv is in 1 stuk thuis geraakt trouwens!

Indd, vond 't ook vreemd, maar leven en laten leven é :).

Ideaal! 

Geplaatst:

Gisterenavond laat op de E40 tussen Ternat en Aalst een gek met een donkere BMW 5 (E60) tegengekomen (nummerplaat 1-DR...) die es wou tonen dat hij de snelheidsbegrenzing er had afgehaald.

Iemand van hier?

Geplaatst:

@Ice_Ken in z'n rode furie!

Ik heb je gezien hoor en je hand ook, ik was enkel net iets te traag om mijn hand nog op te steken :)

Die kar ziet er super uit ;)

Geplaatst:

Verkopen kan 'em wel... Maar afleveren? :D

Geplaatst:

Verkopen kan 'em wel... Maar afleveren? :D

Heb hetzelfde aan de hand. Tijd voor verdere stappen!

:D

Geplaatst:

IR_fuel(denk ik) op een trouwfeest gisteren

Geplaatst:

@Ice_Ken in z'n rode furie!

Ik heb je gezien hoor en je hand ook, ik was enkel net iets te traag om mijn hand nog op te steken :)

ja thanks, ik zag het dat je wat laat was

Geplaatst:

@Ice_Ken in z'n rode furie!

Komt ervan als je altijd met je hand op je lul rondrijdt.

Geplaatst:

IR_fuel(denk ik) op een trouwfeest gisteren

Geen foto van?

Geplaatst:

Geen foto van?

ik niet nee, maar gezien het gehalte fotografen dat daar rondliep lijkt mij sterk dat er geen fotos van zijn. Lijkt mij nu ook niet iets om hier te posten

Geplaatst:

ik niet nee, maar gezien het gehalte fotografen dat daar rondliep lijkt mij sterk dat er geen fotos van zijn. Lijkt mij nu ook niet iets om hier te posten

ben je nu familie van fuel?

Geplaatst:

no comment :)

Geplaatst:

Die foto staat nochtans zowat in elk topic, dankzij DDke :D

Geplaatst:

In de CC he.

Had op fb ook een foto gezien die fuel had getrokken. Ik mag hopen dat dat @@DDke niet was. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

cc?

Geplaatst:

In de CC he.

Had op fb ook een foto gezien die fuel had getrokken. Ik mag hopen dat dat @@DDke niet was. :D

Khè kik heen ttn!
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren Leftlane op de E314 thv Maasmechelen met de A8 gespot. Blijft een dikke kar!

Geplaatst:

C_X gespot op de E17

AXMat2_zps38207142.jpg

AXMat_zps6d398e26.jpg

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in