Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik dacht Bompa, 1 FGB... Maar die kerel had het precies toch niet voor het eerste vak dus ik ga er van uit dat het iemand anders was.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is in alle opzichten correct, CAS :)

(en 't is FXW)

Geplaatst:

Naish vanmorgen om 8u15? Net na t'rondpunt aan Vandeginste.. Ik reed met een zwarte CLA met zwarte amg velgen

Geplaatst:

Dat kan, niet op gelet :D

Geplaatst:

Net @@Stancke gespot in delhaize in Brugge...

Stap uit op de parking en hoor een geronk. Zie een saab parkeren met een jonge gast achter het stuur en ja hoor...

Gast caoimhin
Geplaatst:

En een MILF op de passagierszetel? Of is die periode achter de rug?

Geplaatst:

Overlaatst hier in de buurt dezelfde Volvo als @@Bompa gespot. Die kleur is eigenlijk best nog wel cool!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Naish vanmorgen om 8u15? Net na t'rondpunt aan Vandeginste.. Ik reed met een zwarte CLA met zwarte amg velgen

@@Jan PM eens je nummerplaat. Dan spot ik je mss ook eens.

Geplaatst:

Warmrijden doe ik sub 3krpm ;)

Is dat toevallig de 'is van asserti?
Geplaatst:

Fonske, gij ook nog eens naar mij als je wil, en Jan ook naar mij indien je een vaste nrplaat hebt.

Geplaatst:

Doet er mij aan denken, op AF hadden we destijds zo een verborgen nummerplatenlijst. Misschien nog een idee.

Geplaatst:

image_zps48ea0b85.jpg

Moet wel iemand van hier zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Doet er mij aan denken, op AF hadden we destijds zo een verborgen nummerplatenlijst. Misschien nog een idee.

Ik ben pro!

Geplaatst:

@@Quill deze ochtend?

By the way, die 1-AKY-xxx was dat niet de jouwe? Ik ben gelijk niet goed meer mee, je had toch een zilvergrijze vroeger?

Geplaatst:

Moh, ik heb je niet opgemerkt. In mijn straat dan waarschijnlijk?

Die donkergrijze, toch enigszins gespoten dus, is al een jaar niet meer in m'n bezit. Nu is het idd die zwarte.

Geplaatst:

Nee, 't was iemand in jouw straat in een camionette die zijn grootlichten trok en zijn hand opstak.

Camionette bij jou al lang niet meer zien staan echter, dus twijfelde al. Was rond 7:10.

Geplaatst:

Camionette staat ondertussen vast op het werk.

Denk trouwens dat ik je gisterenavond nog gespot heb net na de werken op de Oostendsebaan tussen 't Kasteel van Wijnendaele en Torhout. Rond 18.50 ofzo.

Geplaatst:

Dan reed ik eerder in 't stad. Rond 17:50 ben ik daar wel gepasseerd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in