Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen elkaar gekruist op de Hundelgemsesteenweg in Merelbeke? :)

Geplaatst:

Vanmorgen elkaar gekruist op de Hundelgemsesteenweg in Merelbeke? :)

@@Baiden dat zal inderdaad ik geweest zijn! Vreemd genoeg heb ik geen GTI gespot, nochtans ben ik doorgaans vrij oplettend. Was misschien net met iCoyote aan het prutsen :ninja:

Geplaatst:

Ik vermoed @@Ambi vanmiddag op de Bondgenotenlaan met een ranzig vuile Hesbania-polo.

Mijn frank viel te laat!

Klopt, was pas wakker kwam van bij mijn vriendin, incidentje gehad die avond, het bloed was wel niet van mij :)

Geplaatst:

@@Salokin op de Route De L'Ourthe, aan het pushen in het gat van een zafira.

Ik reed met een groene LR Discovery 3, gevolgd door een XC90 en zafira met dakkoffer.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Salokin op de Route De L'Ourthe, aan het pushen in het gat van een zafira.

Ik reed met een groene LR Discovery 3, gevolgd door een XC90 en zafira met dakkoffer.

:lolz: zo'n leuke baantjes en dan niet kunnen doortrekken.

Geplaatst:

Deze morgen nog eens @@Fons De Turbospons gespot en vorige week ook een keer heel op het laatste...

Check. Even ervoor, rond 8u05, tussen Torhout en Lichtervelde @@Ritsuke met een zilver-champagne evoque op garageplaten?

Geplaatst:

zo'n leuke baantjes

Indeed! e8y3uryv.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Check. Even ervoor, rond 8u05, tussen Torhout en Lichtervelde @@Ritsuke met een zilver-champagne evoque op garageplaten?

Klopt. Jou helaas niet gezien denk ik?

(PM eens je nummerplaat)

Geplaatst:

Ik kom fonske nu zoveel tegen en altijd ben ik net te laat om die te spotten... Hij heeft helaas nu zo'n echte 1 uit 1000 A4 leasekrel. Hadden er xenons opgezeten dan ging het al vlotter gaan...

Geplaatst:

Hij heeft helaas nu zo'n echte 1 uit 1000 A4 leasekrel. Hadden er xenons opgezeten dan ging het al vlotter gaan...

dan was het geen één uit de 1000 lease krellen hé :D

Geplaatst:

Ik kom fonske nu zoveel tegen en altijd ben ik net te laat om die te spotten... Hij heeft helaas nu zo'n echte 1 uit 1000 A4 leasekrel. Hadden er xenons opgezeten dan ging het al vlotter gaan...

Bedankt voor de positieve kritiek op m'n wagen. Het is geen leasing. Je scoort.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:fp:

Dat is geen negatieve kritiek op je kar... Het is vooral de kleur dat het hem doet in jou geval. Hoeveel keer ik al mijn hand opgestoken heb naar dezelfde op de afrit daar :D Enige waardoor de jouwe me op het laatst altijd opvalt is dat hij bijna altijd proper gewassen is :)

Hetzelfde geld voor Bompa zijn kar... Die valt ook veel minder op. Zijn vorige stak eruit door de kleur en ook voor een stuk de xenons dat je niet veel zag op zo'n model.

Geplaatst:

Maar je had me toch gespot, zaterdag, ook al reden we met twee XC60's achter mekaar :)

En m'n vrouw zei dat ze jou 's ochtends gezien had, en zei dat er een tweede vette Audi op de parking stond, maar wist niet welke.

Geplaatst:

Ja ik spot Fons de turbospons meestal ook hoor, maar zo iedere keer net op het laatste... Waar ik je vroeger van veel verder ging spotten. Had trouwens net ervoor ook nog eentje in dezelfde kleur gespot in centrum kortemark met 4 uitlaten... Dacht al dat je weer aan het tunen was gegaan :D

Die andere vette audi zal wel de A8 van mijn buurman geweest zijn :D

Geplaatst:

Heb deze ochtend zo een lelijke zwarte kubus op wielen met garageplaten gezien aan de overkant van de autostrade. Mogelijks ritsuke, maar 't zou me verwonderen.

Ja ik spot Fons de turbospons meestal ook hoor, maar zo iedere keer net op het laatste... Waar ik je vroeger van veel verder ging spotten. Had trouwens net ervoor ook nog eentje in dezelfde kleur gespot in centrum kortemark met 4 uitlaten... Dacht al dat je weer aan het tunen was gegaan :D

Die andere vette audi zal wel de A8 van mijn buurman geweest zijn :D

Gaat jouw buurman ook naar de tc? (want 't was daar dat ze die zag)

En die met 4 uitlaten staat af en toe in Koekelare en heeft vette zomerwielen (wel nog meer tunink: zwarte met gepolierde rand).

Geplaatst:

Heb deze ochtend zo een lelijke zwarte kubus op wielen met garageplaten gezien aan de overkant van de autostrade. Mogelijks ritsuke, maar 't zou me verwonderen.

En die met 4 uitlaten staat af en toe in Koekelare en heeft vette zomerwielen (wel nog meer tunink: zwarte met gepolierde rand).

Die met z'n 4 uitlaten zie ik hier vaak rijden/staan. Niet zo'n fan van.

Geplaatst:

Inderdaad, in 't begin van jullie straat :)

Goh, ik vind het wel vet, maar 't is er net / net niet over. 'k Weet het niet zo goed. Als ik hem zie kijk ik altijd toch wel eens, voor mezelf .... ik weet het niet.

Geplaatst:

Ik vond het maar matig... Ze hangen bovendien niet 100% recht en zitten te dicht bij de bumper rondom...

Dochter buurman gaat idd ook naar de TC, maar is wel altijd zijn madam die met die kar rijdt hoor. Hij rijdt daar alleen maar mee op zondag of eens een zaterdagavond.

Geplaatst:

Heb deze ochtend zo een lelijke zwarte kubus op wielen met garageplaten gezien aan de overkant van de autostrade. Mogelijks ritsuke, maar 't zou me verwonderen

Klopt. Ik was op weg met een nieuwe Freelander. ;)

Geplaatst:

:party:

(maar als 't een freelander was was het zo lelijk nog niet, 't ging gewoon te snel aan een snelheidsverschil van ongeveer 240 km/u :D)

Geplaatst:

@@Ritsuke reed jij deze morgen met een kanariegeel/groene land rover?

Geplaatst:

@@Ritsuke reed jij deze morgen met een kanariegeel/groene land rover?

Volgens mij reed hij met een nieuwe dikke zwarte range?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in