Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen, gisteren met de nieuwe freelander, staat op deze pagina. Ritsuke wisselt van auto zoals een normaal mens van onderbroek wisselt.

Geplaatst:

Leuk spelletje 's morgen, finding Ritsuke.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vandaag trouwens dacht ik je te spotten... maar was een andere en daardoor bijna op diene voor mij geknald :D

Geplaatst:

Vandaag trouwens dacht ik je te spotten... maar was een andere en daardoor bijna op diene voor mij geknald :D

God straft zij die denigrerend doen over een A4!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En zo'n A7 is nochtans een grote A4 hé :lolz:

Geplaatst:

Waar heb ik denigrerend gedaan over een A4?

Integendeel, een auto geliefd op de leasemarkt, met andere woorden een lease-krel, zal dat wel met een reden zijn...

Geplaatst:

Waar heb ik denigrerend gedaan over een A4?

Integendeel, een auto geliefd op de leasemarkt, met andere woorden een lease-krel, zal dat wel met een reden zijn...

Nu net :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

???

Als je daarvoor al op je tenen getrapt bent, dan stel ik voor dat je naar flairforum gaat wat hier ga je toch wel hardere klappers krijgen :D

En nog blijf ik erbij dat lease-krel niets denigrerend inhoudt... Of is een audi A4 een auto die niet frequent geleased wordt, in dat geval SORRY but my mistake...

Geplaatst:

???

Als je daarvoor al op je tenen getrapt bent, dan stel ik voor dat je naar flairforum gaat wat hier ga je toch wel hardere klappers krijgen :D

En nog blijf ik erbij dat lease-krel niets denigrerend inhoudt... Of is een audi A4 een auto die niet frequent geleased wordt, in dat geval SORRY but my mistake...

Ik ben niet op m'n tenen getrapt, maar mag toch eens tegengas geven? Ik verkies een niet te opvallende auto en besef maar al te goed dat er spannender, lees minder geleasde, modellen bestaan. Een S-line pakket o.i.d. had hem meer doen afwijken van de leasekrellen, maar op m'n leeftijd ben ik al content een gewone A4 te bezitten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nogmaals, het feit dat die kar geleased wordt is eigenlijk een positief teken... Ofwel is hij goedkoop (aankoop min restwaarde) ofwel is hij heel geliefd... Beiden volgens mij positief of niet?

S-line en zo hoeft niet, maar voor identiek dezelfde prijs kon je wel een ander kleurtje krijgen ;)

Geplaatst:

Een feller kleur zonder S-line vond ik maar niets + vriendin mocht kleur kiezen. Vooral dat laatste speelde een belangrijke rol. Het is tenminste geen zwarte, maar toch eentje met pareleffect.

Geplaatst:

Het woord "krel" is niet echt positief te noemen zegmaar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Ritsuke reed jij deze morgen met een kanariegeel/groene land rover?

Negatief. Een blauwe XJ vandaag.

Volgens mij reed hij met een nieuwe dikke zwarte range?

Incorrect. Zie bovenstaand. (Ps. Dat is die van DEX)

Neen, gisteren met de nieuwe freelander, staat op deze pagina. Ritsuke wisselt van auto zoals een normaal mens van onderbroek wisselt.

Blijkbaar! 

Leuk spelletje 's morgen, finding Ritsuke.

Ik kom elke avond een tip geven. B)

Geplaatst:

Het woord "krel" is niet echt positief te noemen zegmaar.

ir_fuel ook niet en toch begint elke post daarmee van jou :D

Geplaatst:

De Mayo in Gent :inlove:

Geplaatst:

Naish heeft zelf nog met een A4 gereden. Case closed.

Als lease-krel.

Geplaatst:

Naish heeft zelf nog met een A4 gereden. Case closed.

Hij is aan het zweven, tijd dat hij terug met zijn voetjes op de grond staat :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hij is aan het zweven, tijd dat hij terug met zijn voetjes op de grond staat :lolz:

Maar dan toont hij zo klein.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:lolz:

DenDuvel jij moet dringend hydrateren, je gaat rimpels krijgen van je droge moppen :D

Geplaatst:

Daarstraks een gezellige tête-à-tête gehad met @@Pieter en @@Gert-Jan in Antwerpen!

En onderweg naar daar volgens mij @@Lotuzzz nog in Geel zien rijden. Zafira met OPC line en een paar fietsen achterop.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daarstraks een gezellige tête-à-tête gehad met @@Pieter en @@Gert-Jan in Antwerpen!

En onderweg naar daar volgens mij @@Lotuzzz nog in Geel zien rijden. Zafira met OPC line en een paar fietsen achterop.

Aangezien die in de plaaster ligt met zijn knie lijkt me dat straf. :D

Geplaatst:

In Geel rijden wel meer Johnnen...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

BTW heb geen bus gekocht om fietsen achterop te zetten he, waar zijn we dan mee bezig :D

Geplaatst:

Deze namiddag 448-ABS, in een te-verlaagde A3... @caoimhin : 16.25 op de buitenring van Brussel, rond Grimbergen.

Heb efkes met mijn lichten geflikkerd wanneer ge onnodig aan het zigzaggen waart. (PS: beke geduld soms helpt veel stress uit uw leven ;) )

• Vind ik leuk 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in