Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen @@quadrifoglio gespot! Niets bijzonders eigenlijk (we kruisen elkaar wel vaker 's morgens), buiten het feit dat ZIJN DAK DICHT WAS??? Wat is daarvan kerel? :P

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vader heeft 1 keer het dak moeten dichtdoen en is er in geslaagd de rits van de achterruit volledig naar de kloten te helpen. :fp:

Normaal deze week herstellen, maar voorlopig met serieuze tegenzin de hardtop gemonteerd. @@gl3nn kan bevestigen dat ik nog geprobeerd heb dit te vermijden, maar na een gigantische stortbui op de snelweg toch maar geplooid:lol:

Anyway, mijn eerste gedacht deze ochtend was "die verdomde kut-audi heeft écht wel slecht afgestelde koplampen". 2 seconden later had ik het door. :D

@@Jochen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vader heeft 1 keer het dak moeten dichtdoen en is er in geslaagd de rits van de achterruit volledig naar de kloten te helpen. :fp:

Normaal deze week herstellen, maar voorlopig met serieuze tegenzin de hardtop gemonteerd. @@gl3nn kan bevestigen dat ik nog geprobeerd heb dit te vermijden, maar na een gigantische stortbui op de snelweg toch maar geplooid:lol:

Anyway, mijn eerste gedacht deze ochtend was "die verdomde kut-audi heeft écht wel slecht afgestelde koplampen". 2 seconden later had ik het door. :D

@@Jochen

Kut Audi?  :o  :P

(Slecht afgesteld omdat ik aan het pharen was of omdat ze gewoon slecht afgesteld zijn?)

Geplaatst:

Omdat ge aan het pharen waart, maar dat had ik niet meteen door :)

Slechtgezind omdat het de eerste dag na m'n verlof was én ik niet cabrio kon rijden :no:

Geplaatst:

Ex forummer en vriend caoimhin gespot in zijn A3 op de E19 daarnet. Ging vlot langs rechts voorbij :D. Heeft zijn A45 dus nog niet, denk ik.

Geplaatst:

@@Ugeken daarnet op de Kortrijksesteenweg (Latem). Noch claxon, noch enthousiast gezwaai trokken zijn aandacht.

Geplaatst:

@@Ugeken daarnet op de Kortrijksesteenweg (Latem). Noch claxon, noch enthousiast gezwaai trokken zijn aandacht.

@@Baiden Te veel in gedachten verzonken, heb niks gemerkt :oops:. Jij met de GTI?

Geplaatst:

Ter uwer verdediging: niet met de GTI, maar met een witte VW Transporter met 'GENEESMIDDELEN' op. Is voor mijn vakantiejob.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En in het andere geval ging ik mij afgevraagd hebben welke zot er naar mij zat te zwaaien. Binnenkort GTI-meet? Dan weet ik tenminste hoe je er uit ziet :D.

Geplaatst:

En in het andere geval ging ik mij afgevraagd hebben welke zot er naar mij zat te zwaaien. Binnenkort GTI-meet? Dan weet ik tenminste hoe je er uit ziet :D.

Aangezien ik ook elke avond langs uw huis passeer: als er een mongool in een pharma camionette naar u zwaait, ben ik het.

Gaarne! Wie heeft er hier nog een GTI, @@Phil @@DDke,...?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Aangezien ik ook elke avond langs uw huis passeer: als er een mongool in een pharma camionette naar u zwaait, ben ik het.

Ik heb 'm nog, maar gaat heel binnenkort in de verkoop.

Geplaatst:

Ok dan :lol:, ik kijk dus uit naar GTI's, disco's en pharma-camionettes.

Geplaatst:

Algemene watersportbaanforummeet?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@@Lotuzzz, in Geel gezeten vandaag of was het een broertje van je Zaffie?

Geplaatst:

Er is hier nog genoeg gents volk @@Baiden @@Mayonaise @@walter @@Alexis @@Asserti @@gTa en ik vergeet er waarschijnlijk nog...

U riep? 

Zeg maar waar en wanneer. Tag me wel want laatste tijd niet zo actief op forum wegens nieuwe, drukke job.. :) 

Geplaatst:

Eventueel kom'k wel af :)

Geplaatst:

@@Lotuzzz, in Geel gezeten vandaag of was het een broertje van je Zaffie?

Broertje! Enkel in Geel geweest met de fiets.
Geplaatst:

Doe dat na de herexamens en ik kom af met mijn Mitsu rallyekrel :D

Geplaatst:

plan iets rond watersportbaan, maar niet in september (geen tijd)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in