Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@gTa en @@Porker afgelopen zaterdag gespot op de E40 richting Luik, even voorbij Tienen. 

Wij reden met 2 zwarte Mazda 6'en achter elkaar, jullie gingen ons zoetjes voorbij.  :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@gTa en @@Porker afgelopen zaterdag gespot op de E40 richting Luik, even voorbij Tienen. 

Wij reden met 2 zwarte Mazda 6'en achter elkaar, jullie gingen ons zoetjes voorbij.  :D

*g*

Heb Porker geprobeerd 170 op teller te doen rijden (da's net nog rijbewijsveilig) maar eens we dienen InterCity trein naast ons hadden (die dingen bollen 172-173 op GPS! ne gewonen trein dus, geen TGV's!) was 't om zeep. Later in DE was 't nog gezwinder. :inlove: Te lang geleden dat ik eens gaan peren ben...

Geplaatst:

Fcuk ! Ze houden hier alles in 't oog  :huh:

Klopt, we reden net van Leuven richting Rijsel en die rooien "T-shirt" was de rode lederen jas van mijn vriendin. ('k geloof dat onze kleine een blauwe sweater aanhad, maar die lag waarschijnlijk te slapen).

Da's trouwens die lelijk gevaarlijke bocht daar. Begint rustig en sluit dan plots zonder dat er ook maar één waarschuwingsbord staat. :angry:

Waarmee reed jij? 

Renault Premium (heel misleidende naam wel) 440 dxi met een bache remorque van Coudron. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Renault Premium (heel misleidende naam wel) 440 dxi met een bache remorque van Coudron. 

Ha, dan veronderstel ik dat ik u ben voorbij gereden en niet omgekeerd :D

Ge had nochtans meer pk dan ik. :ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zag u eerst in mijn rechterspiegel en dan zag ik u links voorbij knallen. Zou zelfs durven zeggen dat er een groter verschil dan 50km per uur was. Maar niet veel groter. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@The Swede onlangs in de reynaert? Dacht een schim te hebben opgevangen toen ik m'n fritjes op kot ging opeten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Alexis gespot op de E17 thv De Pinte. Polo met nummerplaat HFH of iets in die aard?

Klopt! :D

Met wat reed jij? Waarschijnlijk zelfs niet opgemerkt. Rij daar ook wreed rustig de laatste tijd. Verbruik dankt mij, 5,2 liter gemiddeld op pendeltraject :party: 

Geplaatst:

Met wat reed jij? Waarschijnlijk zelfs niet opgemerkt. Rij daar ook wreed rustig de laatste tijd. Verbruik dankt mij, 5,2 liter gemiddeld op pendeltraject :party:

Lap we zitten me ne groene ...

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zilvergrijze F31. Je reed inderdaad behoorlijk traag. :D 

Geplaatst:

Het is mijn manier om me minder te ergeren aan mijn mede weggebruikers :D Ronde punten op de N60 neem ik dan wel weer gezwind!

Geplaatst:

@@The Swede onlangs in de reynaert? Dacht een schim te hebben opgevangen toen ik m'n fritjes op kot ging opeten.

Wanneer was dat?

Ik zat er zondag als het voetbal was en vorige week.

Geplaatst:

Ik zag u eerst in mijn rechterspiegel en dan zag ik u links voorbij knallen. Zou zelfs durven zeggen dat er een groter verschil dan 50km per uur was. Maar niet veel groter. 

Ik heb u willen rechts inhalen ? :ninja: Normaal zou ik dat bij een vrachtwagen niet doen.

Op die plek rij ik doorgaan altijd rustig. Die bocht voor de snelwegen samenkomen is nl ECHT gevaarlijk.

Geplaatst:

Wanneer was dat?

Naar Brugge gaan kijken?

Geplaatst:

Naar Brugge gaan kijken?

Nee... erger :fp: :fp: :fp: 

Geplaatst:

Vandaag weer een coudronkamion, in Antwerpen. @@CAS , @@Asserti , kan dat zijn dat er een manwijf achter het stuur zat? Nieuwe Renault met gesloten opbouw en enkele achteras, nummerplaat 1-HAT-xxx dacht ik.

Geplaatst:

Manwijf :') Onze Yoran. Heeft tattoo's, een witte golf IV sdi en is een mak lammetje. De Golf kwam er omdat zijn chevrolet met rechte buis en 60pks teveel zoop. Na 3 maand zijn best niet te doen om die Chevrolet te verkopen heeft hij hem maar opnieuw ingeschreven

Had een tijdje geleden een vriendin met de naam "Schana" :')

Ik ben vandaag met een anonieme witte Partner naar Wijnegem en terug gekart. Rob zat ook thuis

Geplaatst:

Wanneer was dat?

Zondag want ik was toen op kot naar Anderlecht aan het zien.

Geplaatst:

@@Mayonaise aan het miljoenenkwartier? Zo ja: open met dit weer --> held! :lol:

Open? ik heb blijkbaar een stuk gemist?

Geplaatst:

Manwijf :') Onze Yoran. Heeft tattoo's, een witte golf IV sdi en is een mak lammetje. De Golf kwam er omdat zijn chevrolet met rechte buis en 60pks teveel zoop. Na 3 maand zijn best niet te doen om die Chevrolet te verkopen heeft hij hem maar opnieuw ingeschreven

Had een tijdje geleden een vriendin met de naam "Schana" :')

Ik ben vandaag met een anonieme witte Partner naar Wijnegem en terug gekart. Rob zat ook thuis

:lol:

Was net van de E313, aan de bochten net voor je de ring op komt :) Een beetje druk, een beetje gepruts rondom mij, moest dus alles wat in de gaten hebben, en zag precies een iets wildere korte haardos, en kon niet goed uitmaken of ik een vrouw of een jongeman zag :D

Was wel druk aan 't babbelen, vermoedelijk met zijn carkit of handsfree telefoon.

Geplaatst:

@@Mayonaise aan het miljoenenkwartier? Zo ja: open met dit weer --> held! :lol:

Klopt :D

Driftritje gedaan met @Beau  .  Echt genieten met dit weer. :inlove:

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in