Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zeg niet zomaar reclamebord tegen een Mercedes Sprinter met aangepaste bestuurderszetel!

't Is juist, was ik al bijna vergeten!

Geplaatst:

Ik had geen zin in meerijden, had nog een lange dag voor de boeg en wou even relaxen in m'n kar :)

Ben net thuis nu.

Gaat dat geregeld worden via jouw werk? Anders moeten we eens zien wat we kunnen doen via mijn verzekering he. (al zal die misschien moeilijk doen omwille van niet kunnen bewijzen dat het van mij kwam)

En ik wou nog een levering bij de klant krijgen voor de middag, dus het was 'plankgas'

Die ruit is geen probleem, zit in ons verzekering, maar ik laat, zo'n sterretjes nooit herstellen, morgen kan ik alweer prijs hebben en zo blijf je bezig.

Geplaatst:

Ik heb recent ook een sterretje in mijn voorruit. Straffe was, er reed niemand voor mij, dus kwam van de andere kant.

Ook al ben ik verzekerd tegen glasbreuk, ik laat het ook niet herstellen hoor. Ik wacht tot ze gebarsten is of er nog een paar sterretjes bij komen.

Zoals je zegt, morgen kan er weer eentje verschijnen.

Bovendien heb ik meer baat bij een nieuwe ruit, na 100 000 km is die toch gezandstraald en een slagveld van zonlichtverblindende minikraters door de vele autostradekilometers.

Geplaatst:

Iedere jaar heb ik toch ook een keer of twee prijs. Twee keer laten herstellen tot nu toe. Maar zoals Bompa zegt: na 100000 km is het tijd voor een vers ruitje door de steenslag.

Geplaatst:

Iedere jaar heb ik toch ook een keer of twee prijs. Twee keer laten herstellen tot nu toe. Maar zoals Bompa zegt: na 100000 km is het tijd voor een vers ruitje door de steenslag.

Geplaatst:

Ik begin daar niet aan zolang de sterretjes geen barsten worden. Momenteel een stuk of 2, gemiddeld 1 per jaar valt wel mee.

Geplaatst:

Ik ga binnenkort ook de vooruit eens laten vervangen. Heb nu al 2 kleine sterretjes en begint toch ook pluimen te verliezen na 115K met veel snelweg.

Geplaatst:

@@Naish gespot op de E403 deze ochtend? Rond 8u25 tussen Torhout en Ruddervoorde.

Geplaatst:

Klopt!

Niet op gelet want zat nogal rond te kijken gezien ik nogal doorpeerde :D

Geplaatst:

Dan miet je hem net wel gezien hebben! :D

Geplaatst:

Ik scan op zo'n moment niet naar auto's in de tegengestelde richting... Die kunnen me niets maken ;)

Geplaatst:

Ik begin daar niet aan zolang de sterretjes geen barsten worden. Momenteel een stuk of 2, gemiddeld 1 per jaar valt wel mee.

:lol: ik ga mijn bek houden... Daarnet op de E40 nummer 3 opgelopen, barstje van een cm lang. Gelukkig aan de passagierskant, heb ik geen last van.

Geplaatst:

Ik scan op zo'n moment niet naar auto's in de tegengestelde richting... Die kunnen me niets maken ;)

Ik reed naar de garage in Brugge. :ninja:

Geplaatst:

En ik ben je gepasseerd?

Met wat was je onderweg?

Nog een geluk dat het daar was... Tussen rud en bru was het 2xx :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

@@Naish rond 08:10 op de fly-over in Gent, vlot aan het zigzaggen tussen de auto's.

Schoonmoeder was gedegouteerd door die wegpiraat :lolz:

(Wij waren de linksplakkende grijze A4.)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

:D

Dat klopt...

Zeg maar tegen je ma als ik haar rechts kon inhalen, dat zij onnodig links reed... Foei trouwens dat je je moeder nog niet bijgeleerd hebt op dat gebied.

Een specifieke A4 herinner ik me wel niet meer, heb er tussen de wisselaar en de fly-over een aantal rechts moeten pakken...

Geplaatst:

Is dat Alexanderr in dat rood tenue'tje, rechts op de foto?

Geplaatst:

Dat zwevend stukje links op de foto is een werf van ons!

:D

Geplaatst:

Ik was er ook :-) Geen forummers gespot

Geplaatst:

@@wooter in Zutendaal zo'n 2 weken terug.

Of er moest nog een 2de witte Z4 rondrijden met M stickers  :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in