Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nenee, op een paar minuten van mijn deur :D

En deze morgen (net zoals bijna elke morgen) een forummer zijn kar gespot:

2015-06-18%2007.06.10.jpg

Moest wat cash afhalen naast zijn deur :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Nu weet ik dat ook zijn zie :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Volgens mij één van de best draaiende bancontacts, hoeveel er hier stoppen voor cash  :blink:

Geplaatst:

Blijft toch een verdomd knappe ketel die A7, miljaar

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Blijft toch een verdomd knappe ketel die A7, miljaar

Idd.

Echt iets voor de man van middelbare leeftijd uit de hoge middenklasse.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Idd!

Tijdperk voor de opvolger in de vorm van een jaguar F-type... Dat past beter bij mijn 50 jarige flamboyante stijl :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hoe kan ik @@Asserti herkennen?

Blauwe camiong, da's al iets.

Deze week zat ik vooral tussen Antwerpen en de kempen. 1 htj, blauwe iveco bache met dsv op de zijkant en 2 deuken de deur, want...

Ja, moest daar bij Maes zijn, maar 3 firma's ofzo met Maes er in daar. En met al die agressie de dag van vandaag is vastrijden mss idd niet het beste idee.

... voor je het weet word je tot 0 ge brake checked op de e17. En als je dan op de parking stopt voor een gezellige babbel krijg je plots iemands vuist in je deur.

vanaf vanavond niet meer spotbaar in deze truck.

Daarnet Asserti gespot op parking v/d Voerman (Lichtervelde). :)

Klopt, heb er bijna 2u verscheten met het bestuderen van een galaxy s6. Bleek verdomd goede namaak te zijn, octa core en al!

Had eens dag komen zeggen [emoji3]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nenee, op een paar minuten van mijn deur :D

Eigenlijk gewoon op een paar minuten van mijn deur

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het lijkt alsof we naast mekaar wonen, maar radiaal gezien elk een paar minuutjes van de Voerman in een verschillende richting :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd!

Tijdperk voor de opvolger in de vorm van een jaguar F-type... Dat past beter bij mijn 50 jarige flamboyante stijl :D

Vergeet de chromé raamomlijsting en koetswerkaccenten niet te speccen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Naish heb je net zien passeren  :P (zit thuis om wat te studeren vandaag)

Geplaatst:

Dat kan idd goed zijn... Was vroeg vandaag, moest nog betonnetten gaan oppikken om in mijne bouwput in de hof te gooien...

Ik vraag dat en krijg een bon mee om alles op te halen op het plein. Ben daar even aan het wachten en ik zie totaal gewicht: 430 kg....

WTF, dat plateauke gaat niet direct wegvliegen :lolz:

Geplaatst:

@@Avantus in een (oude) RS6 met Z-plaat op de baan naar Waasmunster ?

Nope!

Zal wel Davy geweest zijn met zn zwarte RS6+ Avant

Hij heeft trouwens nu RS2, B5 RS4, C5 RS6... ferme collectie.

Geplaatst:

Daarnet in terugkeren van 't werk @@Brunault gespot met de GT... Wat een auto, wat een kleur (past perfect bij die wagen), en vooral geschrokken van het geluid. Bruut!

Ik was die met de zwarte Fiesta ST ;)

Fotootje, mooi gefocust op m'n eigen dashboard ipv de auto voor me, goe bezig... :fp:

b8L6Gl8.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Merci voor het compliment

Ik dacht al dat het een autoliefhebber was met die fiesta st

Ik had het nog gezegd aan mijn zoon

Ik wilde Alexander eens lastig vallen maar met mijn auto kom je niet incognito op een parking

Geplaatst:

Vanmiddag @ICT gezwind aan het rond punt aan Don Bosco Zwijnaarde.

Je kreeg van mij thumbs up.

Mijn vriendin verstond niet waarom een engelsman zijn stuur links zou laten plaatsen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

:D

Ik herinner me vaag iets van die thumbs up, beschrijf me eens waar en hoe precies?

Die Porsche cabrio gezien?

Geplaatst:

Komende van de Tramstraat om het rond punt van de N60 op te rijden. Ik (zwarte Golf VI GTI) stond rechts, tweede in het rijtje. Jij kwam gezwind aan en kon via het lege linkervak zonder stoppen het rond punt op.

Rijtje naar beneden gedaan en duim omhoog.

Dankzij jou mag ik van de vriendin ooit een M4 kopen. Da's dan ook weer geregeld.

Heel vaag een flits van gezien, jup. Maar was te veel naar jouw kar aan het kijken. Knappe verschijning!

Geplaatst:

Komende van de Tramstraat om het rond punt van de N60 op te rijden. Ik (zwarte Golf VI GTI) stond rechts, tweede in het rijtje. Jij kwam gezwind aan en kon via het lege linkervak zonder stoppen het rond punt op.

Rijtje naar beneden gedaan en duim omhoog.

Dankzij jou mag ik van de vriendin ooit een M4 kopen. Da's dan ook weer geregeld.

Heel vaag een flits van gezien, jup. Maar was te veel naar jouw kar aan het kijken. Knappe verschijning!

Ah juist. Pas recent gezien dat ze dat opschrift 'BUS' hebben verwijderd, zodat je daar nu effectief in twee banen kan oprijden.

Geplaatst:

Ah juist. Pas recent gezien dat ze dat opschrift 'BUS' hebben verwijderd, zodat je daar nu effectief in twee banen kan oprijden.

Jup. Gaat pakken sneller tegenwoordig. Ik was zo slim om in de rij te gaan staan. :fp:

Geplaatst:

Laat maar weten als je een testrit wil om je vriendin's beslissing te bevestigen. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vettig. Een commentaar met testrit en vriendin drong zich op.

Geplaatst:

@@Denniske met zijn nieuwe bolide aan de Dynamite rond 19u45. 'k Heb nog teken gedaan. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in