Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hem ook zien staan!

1153b61dbdc0a5ade6f8c44e988a940c.jpg

Alsook tijdens men anderhalfuur parkeerplaats zoeken @@Simoni gespot

f790d2426cd8ef7f15bfcb6cbb0eb92b.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb de GT4 ook gespot. Mooie striping :)

EcPCmiB.jpg

Geplaatst:

Viel, door de striping, op tussen al dat nog veel grotere geweld.

En die 1/4 mile viel toch goed mee, had ik de indruk.

Het werd alleszins gesmaakt door de omstaanders.

Het matrixbordje met de snelheid was een leuke indicatie

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Parking zoeken zag er inderdaad een ferme opdracht uit, zelfs voor de deelnemers. Wij hebben de auto achtergelaten aan de fietsersbrug in Heist, en de rest met de meegebrachte fietsen gedaan.

Vrijdagavond had ik me de andere kant van Heist geparkeerd (net voorbij de start), en weg gereden via Knokke en de Natiënlaan, maar dat was een slecht idee.  Het was aanschuiven van aan de McDonalds tot op de Expressweg.

Geplaatst:

Ik heb mezelf gewoon aan de kant gegooid in de straat bij de ingang van de approach golf, waar de concourswagens op zaterdag stonden, had geen zin in een lange wandeling...

Geplaatst:

Achteraf wist men mij dan te zeggen dat er een grote parking was aan het station met gratis shuttle, naja...

Geplaatst:

Ik was met de moto, ging nooit geprobeerd hebben met de auto zondag.

Geplaatst:

Shit zeg. Blij dat ik de vrijdag ben gegaan. Maar kheb dan wel die 1/4 mile gemist.

Geplaatst:

Vrijdag was die 1/4 mile er ook, maar voor de historics.

Minder snel, voorzichtiger bestuurders, maar de geur van die oldtimers is toch fantastisch.

Geplaatst:

Vrijdag was die 1/4 mile er ook, maar voor de historics.

Minder snel, voorzichtiger bestuurders, maar de geur van die oldtimers is toch fantastisch.

wij zijn ook naar die 1/4 mile gaan kijken maar daar was in mijn ogen echt niets te zien....(ofwel ben ik te verwend?)

duidelijk bijna allemaal automaat, dus mooi electronisch opgevangen start en dan maar gas geven voor enkele seconden...en weer remmen.....en toch nog enkelingen die erin slagen die run niet te kunnen rijden zonder mis te "flipperen"...

Na een 20 tal auto's weer vertrokken

volgend jaar enkel nog de historics gaan bekijken, hopelijk wat meer beleving daar

Geplaatst:

Daarnet in Heule aan gepasseerd en ik uitkijken naar @@toere zijn rode soortgenoot en ja hoor gespot. Kon hem wel niet inhalen... Zo vlammen!!!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

nee ben gene achterlijk die met vanalles reed tegen gekomen

Rustig ;) ik heb u één keer int echt tegen gekomen en toen was je sympathiek.

Je reed met een rode mini R56

Geplaatst:

Daarnet in Heule aan gepasseerd en ik uitkijken naar @@toere zijn rode soortgenoot en ja hoor gespot. Kon hem wel niet inhalen... Zo vlammen!!!

De hooligan.
Geplaatst:

:lolz:

En ik denken dat je ging panikeren dat je kleine ermee aan het rijden was of ze ermee weg waren richting marakko...

Nee, ik dacht je te spotten maar toen dacht ik eraan dat je normaal met iets anders rijdt nu...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn auto zou normaal op de parking van het hotel in Zaventem moeten staan [emoji51]

Geplaatst:

wij zijn ook naar die 1/4 mile gaan kijken maar daar was in mijn ogen echt niets te zien....(ofwel ben ik te verwend?)

duidelijk bijna allemaal automaat, dus mooi electronisch opgevangen start en dan maar gas geven voor enkele seconden...en weer remmen.....en toch nog enkelingen die erin slagen die run niet te kunnen rijden zonder mis te "flipperen"...

Na een 20 tal auto's weer vertrokken

volgend jaar enkel nog de historics gaan bekijken, hopelijk wat meer beleving daar

Bedankt he .. Ik had toch genoeg stress om en plein public een mooie launch te doen met m'n manuele boite :)

Toen we erna een glas dronken hebben we een Z8 totaaaaal de mist in zien gaan, denk dat z'n boite er aan was - afgaand op de geur!

Geplaatst:

Bedankt he .. Ik had toch genoeg stress om en plein public een mooie launch te doen met m'n manuele boite :)

Toen we erna een glas dronken hebben we een Z8 totaaaaal de mist in zien gaan, denk dat z'n boite er aan was - afgaand op de geur!

Een boite heeft geen geur, een koppeling wel :D

Geplaatst:

Een boite heeft geen geur, een koppeling wel :D

Vijs dan maar eens een kapotte boite open, ga je het rieken :D

Geplaatst:

Iemand van hier?

image_zpsgoq4lltr.jpg

Geplaatst:

T staat al op tinternet

Gelukkig stonden ze niet te flitsen.

Geplaatst:

Die van @@wabe is kapot dus denk het niet Swede

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die van @@wabe is kapot dus denk het niet Swede

D'r rijden hier toch een paar M3's rond?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in