Ga naar inhoud

Morgen 1 november Nürburgring?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er mensen die gaan morgen?

De ring is open vanaf 13u tot 17u30

Geplaatst:

is vanaf 09:00 open dacht ik. Mogelijks aanwezig maar nog niet zeker.

Geplaatst:
is vanaf 09:00 open dacht ik. Mogelijks aanwezig maar nog niet zeker.

ik zag het ook net, blijkbaar is de android app niet helemaal up to date

Geplaatst:
Denniske, Lotuzzz en ik

Correct! Maar dan zonder Lotuzzz :no:

Geplaatst:

Bon, ik ga me niet kunnen inhouden, gesteld dat er morgen niets tussenkomt ---> aanwezig

Geplaatst:

@lefty: Ik ben er normaal ook. Als je mij ziet, spreek me dan aan en dan trakteer ik je die pizza die ik beloofd had

Geplaatst:
@lefty: Ik ben er normaal ook. Als je mij ziet, spreek me dan aan en dan trakteer ik je die pizza die ik beloofd had

No prob, ik zal er met de R26.R zijn dus je zult me ergens wel zien als ik kom.

Moet ik wel vannacht nog ff naar België knallen want al m'n sleutels liggen daar :facepalm:

Geplaatst:

ziek, pfff

dafalgan paracetamol 500mg

ipv ron98

Geplaatst:
Moet ik wel vannacht nog ff naar België knallen want al m'n sleutels liggen daar :facepalm:

Dit is een ander topic :D

Geplaatst:

Zoals Quadri al zei, aanwezig! Rond 7u30 grensovergang maasmekka

Geplaatst:

wij vertrekken rond 9u30 uit Gent

Geplaatst:

De goesting is groot, de tijd is echter te beperkt :(

Geplaatst:

wie heeft zin om samen te rijden tot daar? dacht zo rond 9u in Leuven te vertrekken...

Geplaatst:
De goesting is groot, de tijd is echter te beperkt :(

Kom jong!

Heb zin !

Geplaatst:

Ben morgen ook ginder te vinden.

Plan is om hier tegen half acht te vertrekken.

Geplaatst:

Bedankt aan allen om me te verleiden tot een dagje NS, was weer eens ideaal vandaag! 12 rondjes gereden tot ca 13:30, geen sluitingen (op het einde een halfuurtje, that's it), geen Engelsen, geen Hollanders, niet te warn, niet te druk...véél Belgen waaronder redelijk wat forummers.

Topdag! Nu wel redelijk uitgeput :zzz:

Geplaatst:
Bedankt aan allen om me te verleiden tot een dagje NS, was weer eens ideaal vandaag! 12 rondjes gereden tot ca 13:30, geen sluitingen (op het einde een halfuurtje, that's it), geen Engelsen, geen Hollanders, niet te warn, niet te druk...véél Belgen waaronder redelijk wat forummers.

Big 2nd, fantastische tweedaagse genoten, heerlijke battles, geen irritant verkeer, niet te warm, droog... Perfect!

Geplaatst:

Ik had anders wel graag die groene turkenbak uit m'n achteruitkijkspiegel gewist, helaas :chair:

Als je met die kist nog een rondje of 25-50 rijdt is dat niet meer bij te houden denk ik!

Geplaatst:

I concur!

Zeer aangenaam dagje! Zeker niet te druk! Flink kunnen doorrijden : )

Geplaatst:

Net thuis. Heb genoten van een perfect dagje am ring ! :)

Conclusies van de dag.

Ik wil een C63 AMG !!!

Zowel lefty als zijn r26r hebben bij mij een ERG grote indruk gemaakt !

GT3's kan je kweken, no way dat ze ze zo snel kunnen bouwen als er daar rondrijden ! :D

Bruno RS leert snel bij. Verschil tussen het eerste en laatste rondje van de dag is ZEKER meer dan 2 min !!! :eek:

1 november was de beste dag om te gaan ringen. Ideale omstandigheden, weinig volk, toffe karren !

Geplaatst:

wat een extreem zalig dagje uit.

Beste 1 november ever

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in