W201 416 Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Idd, heerlijk dagje. Zeer veel supersonisch snel speelgoed aanwezig, echt niet normaal Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Eerste keer @ Ring geweest, samen met ondermeer Denniske en janvkn opgereden: Wat een geschift lekker circuit geschift veel Porsce-geweld geschift pikante "devil's burger" Ook eerste rondje zelf gereden, rollercoaster waarbij ge zelf moogt sturen:D Quote
fiddy 782 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 wat een extreem zalig dagje uit.Beste 1 november ever zwijgen trut! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Zalig dagje! 2 rondjes gereden in totaal, lekker op het gemakje. Vooral veel pics gemaakt die ooit wellicht online komen! Was fijn om weer wat oude bekenden terug te zien/spreken. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 't Was echt een fijn dagje. Het was bij mij al meer dan een jaar geleden dat ik nog aan de ring was, en dat was in het begin wel te merken, mijn eerste rondje was echt belabberd. Om een voorbeeld te geven: een van de plaatsen waar ik altijd even mijn snelheid check is de bult net voor Schwedenkreuz. Normaal kom ik daar aan 210-220 door ... nu kwam ik daar bij mijn eerste rondje door aan .... 160 Nadien ging het wel beter en vond ik terug het juiste ritme. Uiteindelijk heb ik zelf 6 rondjes gedaan, en ik heb ook nog een rondje met Asserti meegereden. Dat was best een interessante ervaring omwille van de heel andere manier van rijden: veel vermogen heeft zo'n 318is uiteraard niet, maar dat maakt Asserti ruimschoots goed door met het mes tussen de tanden te rijden, werken, sleuren, smijten en vooral rekenen op de grip van de semislicks. Ik merkte ook dat ik dit hele gebeuren erg gemist heb. 's Avonds ben ik dan ook moe en voldaan thuisgekomen, en ik voel me nu nog steeds heerlijk relaxed. vlot tempo op de autosnelweg! in welke versnelling zat je, khad de indruk dat ik goe meekon Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 'k zie al uit naar de foto waar ik door het raam van de 318is hang en jammer dat ik lefty niet meer vond 's avonds om hem ne pizza te tracteren Quote
GinoV 25 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Knappe foto's en veel mooie e30's! Quote
jan.van.gent 4.960 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Damn, ik was ook nog van plan om te gaan. Maar was gisteren (en vandaag ook nog gvd) zo ziek als nen hond... Jammer, nu ik zag hoeveel lekkere E30's er waren! Quote
Sam 10 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Zalig dagje en eindelijk is toffe foto's van mijn kar Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 5de, te tam om terug te schakelen ik in 6de Knappe foto's PJH!! gij weet altijd goed te sfeer vast te leggen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 ik in 6de Knappe foto's PJH!! gij weet altijd goed te sfeer vast te leggen Met de mini? Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 Met de mini? ja, maar dan zit die knal in zijn powerband, van 120-200 trekt die echt mooi door dan, verschiet er ook telkens van Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Ja die mini's rijden elke auto eraf. Vraag maar aan Wax-it Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 Ja die mini's rijden elke auto eraf. Vraag maar aan Wax-it op de Ring gisteren ook een paar auto's hard in het stof doen bijten, die ketel heeft echt geen geheimen meer voor mij alleen op de rechte stukken word ik afgemaakt door M3's enz, maar mijn exit snelheid uit de bochten ligt vaak hoger Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Een goeie FWD is dan ook makkelijker op de limiet te rijden. Ik merk dat met de Megane ook. Ik durf daar veel meer mee op de openbare weg dan met de GT3 bv. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Heel schoon foto's, zeker van de conculega's onder de baan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.