William Blake 2.844 Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 Een goeie FWD is dan ook makkelijker op de limiet te rijden. Ik merk dat met de Megane ook. Ik durf daar veel meer mee op de openbare weg dan met de GT3 bv. idd, ik zei het tegen mijn passagier ook die Mini smijt ik letterlijk in de bocht, en nog kan je die met 1 hand perfect terughalen met de 335i moet ik ook veel meer opletten wat ik doe, maar die uitdaging is wel zalig Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Moet nu wel zeggen dat ik op de ring ook niet de grootste held ben hoor. Er zijn stukken waar ik zeker 30 km/h te traag door ga tov wat perfect kan. Schwedenkreuz eerste heuvel, daar moet ik met mijn auto in principe plankgas over kunnen en pas remmen tussen de eerste en de 2e heuvel (2e = bocht naar links), maar ik durf gewoon niet Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Hell no ... vóór die eerste heuvel ga ik ook altijd in de remmen. Ik heb altijd het gevoel dat als ik dat niet doe, dat ik Dukes-of-Hazard-style pas aan de volgende heuvel ga landen En ik kom daar nog een stuk rapper aan wschl gezien het extra vermogen. Gisteren werd ik door Asserti wel zot verklaard toen ik zonder remmen door Fuchsrohre ging. Ik doe dat daar altijd zo Dat doe ik soms. Maar dan moet ik echt zeker zijn dat er niemand voor me rijdt in dat stuk want dan moet je serieus remmen in het naar boven rijden en heb je niet veel meer over. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Fuchsrohre.... scares the crap out of me. De bora zakt daar zo diep in zijn veren dat het zeeeeeeer moeilijk sturen wordt die auto is echt niet ontworpen om met zo'n loads om te gaan en toch nog te draaien. Ik kom daar wel maar aan met +- 130km/h.....gisteren zat ik bij Jerain en die deed in de put de wonderlijke snelheid van 209km/h op de digitale teller, en die wagen gaf geen krimp! mindblowing gewoon Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 hehe, met de bora zijn die "bochten" eigenlijk gewoon stukken rechtdoor met de 1M in het nat merkte ik ook plots dat dat daar wel een beetje durft draaien Fuchsrohre is echt een moeilijk stuk vind ik. Ik heb met de bora ook meer de neiging van lang rechts te blijven en de bocht min of meer te nemen nog voor de put zelf als ik passagiers bij heb, simpelweg omdat die anders zo ongelofelijk zwabberig wordt met dat extra gewicht. De ring Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Ik vind dat een geweldig stuk, eerst die lange naar rechts en dan los naar beneden, alles rechtdoor pakken en zonder remmen weer naar boven gaan. Met Helga remde ik daar ook niet en die zat toch ook aan 170 km/h maar met de strakkere ophanging had ik geen zin in ne slag in mijne rug dus heb me met de 190 wat ingehouden. Toch ook dik 180 daar tegen dak beneden was Quote
Ian 511 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Heel schoon foto's, zeker van de conculega's onder de baan Zalig Quote
Ian 511 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Zalige foto's, PJH! Als ik dat zie heb ik ook zin in een E30. (ja ik heb er 2 maar je kent het verhaal intussen al denk ik ) De ex van pj311 was er ook? :inlove: E28 :inlove: Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 'k zie al uit naar de foto waar ik door het raam van de 318is hang en jammer dat ik lefty niet meer vond 's avonds om hem ne pizza te tracteren Gene stress, die pizza loopt niet weg! Een goeie FWD is dan ook makkelijker op de limiet te rijden. Ik merk dat met de Megane ook. Ik durf daar veel meer mee op de openbare weg dan met de GT3 bv. 100% correct, ik zal m'n kunsten zeer hard moeten bijschaven om dezelfde toeren met een RWD te kunnen uithalen Moet nu wel zeggen dat ik op de ring ook niet de grootste held ben hoor. Er zijn stukken waar ik zeker 30 km/h te traag door ga tov wat perfect kan. Schwedenkreuz eerste heuvel, daar moet ik met mijn auto in principe plankgas over kunnen en pas remmen tussen de eerste en de 2e heuvel (2e = bocht naar links), maar ik durf gewoon niet CFR bovenste post, volgas alhier Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 CFR bovenste post, volgas alhier Hoeveel haal je daar? Ik zit daar voor ik begin te remmen aan 260 km/h Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Hoeveel haal je daar? Ik zit daar voor ik begin te remmen aan 260 km/h da's 40 minder dan 300..... wtf man Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 da's 40 minder dan 300..... wtf man en 60 meer dan 200! Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Begrijp je nu waarom ik niet durf blijven planken tot na de eerste heuvel? Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Ik had anders wel graag die groene turkenbak uit m'n achteruitkijkspiegel gewist, helaas :chair:Als je met die kist nog een rondje of 25-50 rijdt is dat niet meer bij te houden denk ik! 8) Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Hoeveel haal je daar? Ik zit daar voor ik begin te remmen aan 260 km/h Geen idee, kijk doorgaans niet veel op m'n tellerpartij op zo'n momenten! Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Knappe foto's! Zag er een leuk dagje uit:) Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Geen idee, kijk doorgaans niet veel op m'n tellerpartij op zo'n momenten! t is daar toch gewoon rechtdoor? Quote
Yucei 10 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 toch leuke foto's bij eh :grin: sleuren Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Gisteren werd ik door Asserti wel zot verklaard toen ik zonder remmen door Fuchsrohre ging. Ik doe dat daar altijd zo Ik durf dat gewoon niet. brrr, stel je voor dat ie op dat punt uitbreekt :schrik: Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 in principe komt dat nooit voor. Gezien je daar zo hard in het asfalt gedrukt wordt heb je zoveel grip dat het geen probleem zou mogen zijn. Bij de kapitein is het zo dat hij aan de rechterkant plots het einde van zijn veerweg bereikt -> plotse instabiliteit, zeker met passagiers -> paniek Quote
Yucei 10 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Hangt toch grotendeels van snelheid af eh, met mijn A3 heb ik daar niet geremd, die kar geeft ook geen tik, H&R setje is echt goed bevonden ! Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 t is daar toch gewoon rechtdoor? probeer het eens en laat me weten wat je bevindingen zijn Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Fuchsrohre.... scares the crap out of me. De bora zakt daar zo diep in zijn veren dat het zeeeeeeer moeilijk sturen wordt die auto is echt niet ontworpen om met zo'n loads om te gaan en toch nog te draaien. Ik kom daar wel maar aan met +- 130km/h.....gisteren zat ik bij Jerain en die deed in de put de wonderlijke snelheid van 209km/h op de digitale teller, en die wagen gaf geen krimp! mindblowing gewoon De rondjes nadat jij was meegereden waren eigenlijk nog een stukje sneller, ik moest nog wat wennen op sommige stukken, was weeral een tijdje geleden daar. Ook al ben ik een beetje sneller op een hele ronde als met de M3, toch zou ik niet veel harder willen gaan. Ik heb op heel veel plaatsen nog marge maar ik wil die zo houden, die paar seconden zijn mij een bezoek in de vangrail, moest er toch een onvoorziene omstandigheid zijn, niet waard. Heb gisteren 13 ronden gedaan en de enige die me is ingehaald toen ik veel verkeer voor me had is een GT2 met echt een gek erin. Hoe die reed was gewoon zot, echt de limiet van curbs etc. Ik zou het niet doen maar hij was iets sneller toegegeven. Quote
W201 416 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Fuchrohre deed ik met de 190D aan 180, nu met de 16v eigenlijk ook niet veel sneller. Normaal moet dat wel harder kunnen, denk ik zo ... Maar geen zin om daar te prakken zeker? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 100% correct, ik zal m'n kunsten zeer hard moeten bijschaven om dezelfde toeren met een RWD te kunnen uithalen Volgens mij zou jij met een RWD ook zeer snel zijn maar mss iets meer marge moeten inbouwen:D Ik herinner me het rondje als passagier bij jou nog toen je die megane pas had. Qua smijten en sleuren kon dat toen al tellen hoe zou dat nu wel niet zijn. Je was echt snel LL! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.