Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 Vrienden, Ik maak even wat publiciteit voor de allereerste editie van 'The Octane Heritage', een oldtimer & GT-tour georganiseerd door @Simoni en mezelf op zondag 28 april. Door in het verleden regelmatig te hebben deelgenomen aan verschillende oldtimer- en andere auto-events, begon de goesting te ontstaan om zelf eens iets op poten te zetten. En zo geschiedde... 'The Octane Heritage' was geboren. Wat mag je verwachten: Een bijzondere dag met een mooie mix van rijden en gezellig samenzijn onder liefhebbers. In samenwerking met @PJH voorzien we een roadbook van ongeveer 120-130 km. De start vindt plaats in Waregem, op een locatie waar heel wat unieke steigerende paardjes te bewonderen zullen zijn . Via leuke en uitdagende baantjes in 'Wallonie Picarde' rijden we naar een werkelijk prachtige eind locatie, die voorlopig nog even geheim blijft... De rit wordt onderbroken voor een aperitief met hapje zodat we tussenin de beentjes even kunnen strekken en de dorstige keeltjes kunnen laven. Bij de start wordt uiteraard ontbijt voorzien en na de finish trakteren we alle deelnemers op een heel verzorgde diner/BBQ! Op de eind locatie voorzien we daarenboven ook wat randanimatie met DJ, champagne bar,... zodat we nog een eindje kunnen nagenieten van een mooie dag! Kostprijs: 360 EUR / auto (= 2 person) Inschrijven kan via onze website: https://www.octaneheritage.be/ Samenvattend: PRIJS: 360 EUR PRIJS: 360 EUR Inschrijving wagen = 2 personen Roadbook Rallyplaat Ontbijt, apero & afsluitende bbq aan het kasteel Bezoek aan unieke verzameling Ferrari's (Eten en drank inbegrepen in de prijs) Programma 8u15 : Ontvangst en ontbijt in een magnifiek kader en omringd door unieke Ferrari's 9u15: Start Rally Leg 1 Apero stop 12u30: Start Rally Leg 2 Tussen stop 14u30 : Finish met aperitief en walking dinner aan de voet van een prachtig kasteel. En nu inschrijven maar! 5 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 120km Dat dient als opwarming van de rest van de roadbooks? Lijkt me meer een eet evenement, dan een rijders evenement. (Mijn persoonlijke mening) 1 Quote
-Fred- 824 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 Kameraad van me kwam er ook al mee af. Ik vind de prijs nogal stevig eerlijk gezegd. Eindlocatie is ook in wallonië wsl? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 maart 2024 Auteur Geplaatst: 4 maart 2024 10 minuten geleden, HIM-250 zei: 120km Dat dient als opwarming van de rest van de roadbooks? Lijkt me meer een eet evenement, dan een rijders evenement. (Mijn persoonlijke mening) Moet gewoon een mooie mix zijn tussen de twee, toegankelijk voor iedereen. Kan mogelijks wel nog een 140 km worden, maar veel meer dan dat wordt het niet. 4 minuten geleden, -Fred- zei: Kameraad van me kwam er ook al mee af. Ik vind de prijs nogal stevig eerlijk gezegd. Eindlocatie is ook in wallonië wsl? Jip in Wallonië maar niet zo ver over 'de grens'. En qua prijs: dat is jouw goed recht om dat stevig te vinden. Ik kan je alleen maar zeggen dat het wel een prachtige dag zal worden met alles erop en eraan! 2 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 ik zag het hier ook, best een forse prijs! Moest dit onder de 100 euro zijn en zonder het eten zou ik zeker meedoen. Ze zeggen hier wat ik al dacht. Lijkt meer eten en stoppen dan effectief rijden. Eindigt al om 14u30. Kan je niet beter op een normaler uur starten, bv 10 of 11 uur dat je arriveert aan het kasteel om 16 a 17 uur. Meeste zullen toch niet drinken omdat ze moeten terug rijden dus een namiddag is dan niet nodig. ook hier just my 2 cents natuurlijk. Veel succes met de organisatie. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 Zijn er deelnemingscriteria voor de oldtimer / gt-wagens? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 maart 2024 Auteur Geplaatst: 4 maart 2024 1 minuut geleden, Polygoon zei: Zijn er deelnemingscriteria voor de oldtimer / gt-wagens? niet echt neen. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 Gasten, wij zijn PJH-top-kwaliteit aan Wibra-prijzen gewend hé... En wij willen vooral rijden, rijden en nog eens rijden. Er zijn veel andere mensen, die het ook wel voor automobielen hebben, maar die er liever over babbelen met gelijkgestemden, bij een lekker hapje en drankje. Die verklaren ons zot dat we 250 km rijden tot aan de start, daarna er nog eens zoveel langs slingerbaantjes rijden, en 's avonds na een simpele hamburger, moe maar zeer tevreden weer naar huis karren. Tof initiatief @Maxime S en @Simoni, maar voor mij ook iets culinair 7 1 Quote
-Fred- 824 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 Ik vind het alvast wel positief dat de start in Waregem is. Het klinkt ook wel aanlokkelijk moet ik zeggen, klinkt idd als een topdag. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 maart 2024 Geplaatst: 4 maart 2024 48 minuten geleden, ex-Mooseman zei: PJH-top-kwaliteit Ik ben effectief betrokken en voor het roadbookdeel betaal je nog altijd een wibra-prijs alleen krijg je nu heel wat andere extra's ook. Komt goed 4 1 Quote
Populair bericht Lefty 19.511 Geplaatst: 4 maart 2024 Populair bericht Geplaatst: 4 maart 2024 9 uren geleden, Liquid Li0n zei: ook hier just my 2 cents natuurlijk. Da's dan nog 359,98 EUR aub 2 10 Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 5 maart 2024 Geplaatst: 5 maart 2024 Op 4/3/2024 om 11:32, HIM-250 zei: 120km Dat dient als opwarming van de rest van de roadbooks? Lijkt me meer een eet evenement, dan een rijders evenement. (Mijn persoonlijke mening) 120 a 150km is ook vooral omdat het om een mix deelnemersveld gaat. Met oldtimer is dat genoeg imo... En ja, niet een echt rijdersevenement, maar wel iets waar ik meteen interesse in heb omdat dit iets is om samen met mijn madam te doen. Ze houdt van toffe auto's, beetje socializen, lekker eten en erbij wat rijden. Voor haar is een ding als de ARD iets wat ze nooit gaat doen want geen zin om een hele dag in de auto te zitten... Dat is dan ook eentje die ik eerder alleen zou doen. Enige probleem is dat voor mij de zondag nogal heilig is voor tijd te spenderen met mijn madam, vandaar dat ik voorstander ben voor rijdersritten op zaterdag 2 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 5 maart 2024 Geplaatst: 5 maart 2024 zaterdag werken er veel mensen he, vooral veel zelfstandigen, daarom is het vaak op zondag, ook omdat vele zelfstandigen hun winkel op maandag sluiten. En echt laat op zulke eetfestijnen wordt het toch vaak niet. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 14 maart 2024 Auteur Geplaatst: 14 maart 2024 Update! De start van de rally wordt gegeven bij Classic Legends Circle in Waregem. (https://www.classiclegendscircle.com/) Een echte liefhebbersplek voor stalling, opvolging, onderhoud van uw dierbaar collectievoertuig. De laatste maanden zijn ze ook meer en meer de weg ingeslagen van automotive-gerelateerde events, met telkens bijzonder veel moois te bezichtigen. Check: https://www.facebook.com/profile.php?id=61554545362679 De 28e april zal er een heel knappe collectie Ferrari's te bezichtigen zijn. Met andere woorden: een bijzondere plek voor de start van een mooie dag 5 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 27 maart 2024 Auteur Geplaatst: 27 maart 2024 Nog eens wat reclame maken jongens! Inschrijven kan nog altijd (www.octaneheritage.be) of via PM 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 april 2024 Auteur Geplaatst: 10 april 2024 SNEAK PEEK Sneak peek voor de eindlocatie van onze rally op 28/04! Nog eens alle info op een rij'tje voor de twijfelaars! - Ontvangst bij Classic Legends Circle in Waregem vanaf 8u, met ontbijt en een kleine maar exclusieve expo van enkele schitterende Ferrari's! - Start Rally vanaf 9u met een roadbook van ongeveer 130km, u professioneel gebracht door de man @PJH achter het gerenommeerde Openroads.be - Apero stop met 'boerestutte' en hapjes rond 1/2 à 2/3e parcours. Pintje, Hapje, leuke babbel ! - Aankomst op bovenstaande toplocatie met verzorgd diner, u gebracht daar Atelier Ambacht (www.atelierambacht.be/catering) met Champagne- & Gin-Tonic-Bar - Goodiebag met attentie voor elke deelnemer. - En uiteraard nog zo veel meer ... ! Inschrijven kan nog steeds! De rondrit staat open voor oldtimers alsook GT's of Youngtimers. www.octaneheritage.be of stuur PM naar @Simoni of mezelf! 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 10 april 2024 Geplaatst: 10 april 2024 oei, het eindigt in het water. Quote
Jef 653 Geplaatst: 11 april 2024 Geplaatst: 11 april 2024 Ziet er een mooi event uit, maar beetje duur naar mijn goesting en mijn oldie-drive-agenda loopt al aardig vol. Zal voor een volgende keer zijn. Succes in ieder geval! Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 15 april 2024 Auteur Geplaatst: 15 april 2024 Laatste week om in te schrijven @alle late beslissers! Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 23 april 2024 Auteur Geplaatst: 23 april 2024 Laatste oproep voor de late beslissers: nog 2 plekken vrij voor komende zondag. Inschrijven & gas geven ! En Champagne drinken ! Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 23 april 2024 Geplaatst: 23 april 2024 Zijn er al wat AM-deelnemers? Ik bespreek nog eens straks met de grote chef, maar vrees dat ik het niet georganiseerd krijg... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.