Ga naar inhoud

2024 Lotus Emeya

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog niet overtuigd wat ik ervan vind maar prestaties zijn wel indrukwekkend.

IMG_4576.jpeg

IMG_4575.jpeg

IMG_4574.jpeg

IMG_4573.jpeg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

5,14m lang, dus een heel grote auto. Net zoals de Eletre is het qua design niet mijn ding. 

Geplaatst:

Is dit geen ev? Mag in een ander gedeelte staan.

Voor mij is hij alleszins beter geslaagd dan de eletre. Deze zijn verhoudingen kloppen veel beter.

Geplaatst:

Vrij icognito, maar ik zou hem ook zo speccen, waar valt deze te bekijken @Salokin?

Geplaatst:
13 minuten geleden, vince522 zei:

Vrij icognito, maar ik zou hem ook zo speccen, waar valt deze te bekijken @Salokin?

Verhiest Oostende te zien aan de showroom

Geplaatst:

En binnenkort ook in Antwerpen  

Geplaatst:
1 uur terug, tuscani zei:

Is dit geen ev? Mag in een ander gedeelte staan.

Voor mij is hij alleszins beter geslaagd dan de eletre. Deze zijn verhoudingen kloppen veel beter.

Het zwart zal helpen maar in een lichtere kleur toont dat toch maar vrij lomp. Zeker voor een EV. 

Geplaatst:
9 uren geleden, BMWMB zei:

5,14m lang, dus een heel grote auto. Net zoals de Eletre is het qua design niet mijn ding. 

Ik was alleszins enthousiaster toen 'em nog gecamoufleerd was en die proporties nog niet helemaal doorsijpelde. 
En ik denk uiteindelijk meer fan te zijn van de Eletre dan van deze Emeya. 

Lotus Emeya Lengte (mm). 5139.  Breedte (mm) 2005. Hoogte (mm).  1464
Mercedes EQS Lengte (mm). 5216. Breedte (mm). 1926. Hoogte (mm). 1512

Geplaatst:
34 minuten geleden, PieterA zei:

Het zwart zal helpen maar in een lichtere kleur toont dat toch maar vrij lomp. Zeker voor een EV. 

't is West-Vlaanderen hé.  Hier doen we veel in het zwart, dat helpt dikwijls.

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Geplaatst:
17 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Hier doen we veel in het zwart

Ja want oranje lukt niet zo goed 

• Grappig 2
Geplaatst:
12 uren geleden, Salokin zei:

Nog niet overtuigd wat ik ervan vind maar prestaties zijn wel indrukwekkend.

IMG_4576.jpeg

IMG_4575.jpeg

IMG_4574.jpeg

IMG_4573.jpeg

2 zwarte olifanten tussen al die lichtgewichten.

Maakt me benieuw hoe lotus er over 10 jaar uitziet.

Geplaatst:

Hopelijk niet zo dood als een pier.

Ze lijken goed te verkopen wel, dus de toekomst zal wel positief zijn. Je ziet ook dat Lotus Antwerpen volgende week een nieuwe showroom opendoet, dus dan moet het zijn dat er vraag is. 

Geplaatst:
2 minuten geleden, PJH zei:

Je ziet ook dat Lotus Antwerpen volgende week een nieuwe showroom opendoet, dus dan moet het zijn dat er vraag is. 

moh, waar?

Geplaatst:

Er komt binennkort een dik krel binnen. Ik ga mij moeten inhouden :D 

Geplaatst:

Benieuwd wat het verhaal van Verhiest eigenlijk is met die EV's, die gast stopt normaal eind dit jaar met Lotus verkopen.

Geplaatst:
25 minuten geleden, Rabbit zei:

Benieuwd wat het verhaal van Verhiest eigenlijk is met die EV's, die gast stopt normaal eind dit jaar met Lotus verkopen.

Ah? Dan zijn er binnenkort koopjes te doen? Kzie daar al lange tijd een oranje exige staan.

• Grappig 1
Geplaatst:

Dat is ene voor export meilleur prix zonder keuring chef.

Geplaatst:

Net op tijd voor de elektrische project V dan

• Vind ik leuk 1
  • 6 maanden later...
Geplaatst:

Deze Emeya kunnen bewonderen tijdens de EV-days op Zolder. Ik had er graag mee gereden, maar deze was volboekt. Ik heb de Eletre gereden, en was al onder de indruk van deze wagen, hoewel ik geen fan ben van hoge auto's. Dat ding stuurde en remde beter dan mijn Audi, en de power, ik dacht 600pk, is fenomenaal. Afgaande op foto was deze Emeya minder mijn ding, maar nu ik 'm in het zag, was ik instant verliefd. Ik was vooral onder de indruk van de graad van afwerking binnen, met alles netjes met leder en alcantara bekleed. En dat gecombineerd met de sportieve rij-eigenschappen, het meer praktische met de grote achterklep en de grotere actieradius, maakt deze auto de eerste EV die ik zou overwegen ipv mijn etron GT.

Moest ik vandaag in zijn voor een nieuwe auto, dan zou het deze Lotus zijn. Wat een topmachien!

IMG_4646.jpeg

d0a0a468-e0e7-462f-95a4-4484ffc87d70.jpeg

IMG_4649.jpeg

Geplaatst:

Voor mij een zwarte S met zwart/oranje interieur.

Wel 167k euro in deze configuratie en met opties naar mijn zin. Dat is wel heel veel geld... 😲

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Recent hiermee even mogen rijden. Rekening houdend met het gewicht rijdt dat ding toch behoorlijk lichtvoetig. De afwerking binnenin is toch nog op een ander niveau dan mijn Emira. Zithouding ook perfect, nee niks op aan te merken. Zijn looks kunnen mij echter allerminst bekoren, zijn enige mooie invalshoek is vanop de neus. Vanuit alle andere hoeken, heb je toch steeds het gevoel, er klopt iets niet. Jammer want het ding rijdt echt wel fantastisch goed.

139E1E8D-9898-4999-A9E4-25A3749B7E43_1_102_o.jpeg

2475CE6F-7B41-4835-AA70-03D0A0490FBD_1_105_c.jpeg

C42FA7F4-77BD-4DAC-900B-83A5C16A3FB8_1_105_c.jpeg

• Vind ik leuk 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in