Ga naar inhoud

2024 Lotus Emeya

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij klopt beter dan de suv variant voor mij. Achterkant bij de Eletre blijf ik vreemd vinden. Hier is de afgeronde kant voor mij homogener. 

Geplaatst:

Ik vind Eletre knapper, nochtans geen SUV fan, de Emeya lijkt ook alsof hij zowel langs voor als langs achter een duw gekregen heeft en overal te kort is.

Geplaatst:
8 minuten geleden, Salokin zei:

de Emeya lijkt ook alsof hij zowel langs voor als langs achter een duw gekregen heeft

Kan natuurlijk wel als ik zie van welke dealer hij komt 

• Thanks Friendly 1
  • Grappig 4
  • Whut?! 1
Geplaatst:
20 uren geleden, Salokin zei:

Recent hiermee even mogen rijden. Rekening houdend met het gewicht rijdt dat ding toch behoorlijk lichtvoetig. De afwerking binnenin is toch nog op een ander niveau dan mijn Emira. Zithouding ook perfect, nee niks op aan te merken. Zijn looks kunnen mij echter allerminst bekoren, zijn enige mooie invalshoek is vanop de neus. Vanuit alle andere hoeken, heb je toch steeds het gevoel, er klopt iets niet. Jammer want het ding rijdt echt wel fantastisch goed.

139E1E8D-9898-4999-A9E4-25A3749B7E43_1_102_o.jpeg

2475CE6F-7B41-4835-AA70-03D0A0490FBD_1_105_c.jpeg

C42FA7F4-77BD-4DAC-900B-83A5C16A3FB8_1_105_c.jpeg

Serieus lelijk idd.

Geplaatst:

Wielen zijn natuurlijk ook  te klein voor de wielkassen (en te zwart).. zo is het al beter:

_MG_8047.thumb.jpg.06faac3052bf77e7cd77c9fc0c096c89.jpg

Geplaatst:

Ik zou geen neen zeggen. 

Geplaatst:
1 uur terug, tuscani zei:

Ik zou geen neen zeggen. 

Ik ook niet, als ze me er 50k bijgeven. 

Geplaatst:

Precies een Corolla die een accident heeft gehad met een CLS.

Geplaatst:
Op 28/1/2025 om 12:22, Salokin zei:

Ik vind Eletre knapper, nochtans geen SUV fan, de Emeya lijkt ook alsof hij zowel langs voor als langs achter een duw gekregen heeft en overal te kort is.

Vind de Eletre ook knapper. Moet wel zeggen de de Emeya (op foto) in het zwart er wel beter uitziet dat de foto's hier (rood/geel)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in