zeramed 142 Geplaatst: 26 juli 2024 Geplaatst: 26 juli 2024 Iemand gegevens van een bedrijf die zulke 4x4's verhuurt in België zoals in bijlage om een paar uur mee te crossen? Of iets in die genre? Alvast bedankt. Quote
jan.van.gent 4.979 Geplaatst: 26 juli 2024 Geplaatst: 26 juli 2024 adventureevents.nl, rijden met oude discovery's in Bilstain is imo het leukste wat je kan doen in België. Echt leerrijk, technisch uitdagend offroad, instructeur is wel speciale hollander maar op zich goeie kerel en kent zijn stiel echt wel. (en ik ben wel wat gewend gezien ik op 2 wielen al 2x ben gaan rijden in Bilstain met de enduro moto) 1 Quote
Timo 16.103 Geplaatst: 26 juli 2024 Geplaatst: 26 juli 2024 53 minuten geleden, jan.van.gent zei: adventureevents.nl, rijden met oude discovery's in Bilstain is imo het leukste wat je kan doen in België. Echt leerrijk, technisch uitdagend offroad, instructeur is wel speciale hollander maar op zich goeie kerel en kent zijn stiel echt wel. (en ik ben wel wat gewend gezien ik op 2 wielen al 2x ben gaan rijden in Bilstain met de enduro moto) speciaal als in leuk speciaal? Quote
jan.van.gent 4.979 Geplaatst: 26 juli 2024 Geplaatst: 26 juli 2024 was echt wel de moeite, zelfs voor de non petrol heads in de groep. waanzin waar je op geraakt met zo'n ketel die 100 procent stock is buiten offroad banden op lage druk, en de juiste techniek. foto's doen de hellingen en hoogteverschillen geen eer aan 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.