Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen idee of het hier op z'n plaats staat, maar zijn er nog die naar de Essen Motor Show gaan?

Ik ga vrijdag :grin:

• 3 jaren later...
Geplaatst:

Ff een noob vraagje hier; Wat is het verschil tussen de 'Essen Motor Show' en de 'Techno Classica Essen', buiten dat die laatste specifiek voor Classics is en die eerste meer algemeen?

De mogelijkheid om daar terplaatse spullen te kopen is groter in de één of de andere? 

Geplaatst:

Ff een noob vraagje hier; Wat is het verschil tussen de 'Essen Motor Show' en de 'Techno Classica Essen', buiten dat die laatste specifiek voor Classics is en die eerste meer algemeen?

De mogelijkheid om daar terplaatse spullen te kopen is groter in de één of de andere? 

De eerste is voor 80% tjoening, variërend van knappe Techart Porsche's tot aan bling bling Rieger Corsa's. Denk aan boenkende bassen, neon's, plat op het tapijt liggende wagens, fans van het speciale soort ..................................... en schaars geklede dames op motorkappen.

In totaal denk ik (uit ervaring van mijn laatste bezoekje een paar jaar geleden) 3 - 4 hallen interessant (mooie wagens, interessante spullen te koop, hal klassiekers) en de rest een grote 'dierentuin' (waar uiteraard ook leuk is om eens te zien en mee te lachen).

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ga morgen en ik sluit mij aan op bovenstaande reactie :)  

er is ook nog een hal waar ze rijden met verschillende wagens, ook altijd interessant.

Geplaatst:

Dus Techno Classica Essen is kleiner en stelt alleen de auto's ten toon met weinig randanimatie?

Geplaatst:

Dus Techno Classica Essen is kleiner en stelt alleen de auto's ten toon met weinig randanimatie?

techno classica is de grootste oldtimerbeurs die er is... En alles is daar te koop...
Geplaatst:

Techno Classica is de moeite, vooral als je zoekt om te kopen (niet omwille van de prijzen, maar eerder vanwege de grote aantallen auto's die samen staan).

Geplaatst:

Kleiner is de Techno Classica niet volgens mij.

Dan zijn ook bijna alle hallen volgestouwd met classics.

Geplaatst:

Ik ben er dinsdag geweest.
Eens om de paar jaren is het wel eens leuk om te bezoeken. Vooral de hal met old timers en de autosport hal vind ik interessant.
In de andere halen staat soms wel wat bijeen, tuning volle bak.

Geplaatst:

Juist terug, idd goed om eens om de zoveel jaar te doen.

Veel Tjoening tentoon gesteld.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in