Yoran 116 Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Geen idee of het hier op z'n plaats staat, maar zijn er nog die naar de Essen Motor Show gaan? Ik ga vrijdag :grin: Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Ff een noob vraagje hier; Wat is het verschil tussen de 'Essen Motor Show' en de 'Techno Classica Essen', buiten dat die laatste specifiek voor Classics is en die eerste meer algemeen? De mogelijkheid om daar terplaatse spullen te kopen is groter in de één of de andere? Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Ff een noob vraagje hier; Wat is het verschil tussen de 'Essen Motor Show' en de 'Techno Classica Essen', buiten dat die laatste specifiek voor Classics is en die eerste meer algemeen? De mogelijkheid om daar terplaatse spullen te kopen is groter in de één of de andere? De eerste is voor 80% tjoening, variërend van knappe Techart Porsche's tot aan bling bling Rieger Corsa's. Denk aan boenkende bassen, neon's, plat op het tapijt liggende wagens, fans van het speciale soort ..................................... en schaars geklede dames op motorkappen. In totaal denk ik (uit ervaring van mijn laatste bezoekje een paar jaar geleden) 3 - 4 hallen interessant (mooie wagens, interessante spullen te koop, hal klassiekers) en de rest een grote 'dierentuin' (waar uiteraard ook leuk is om eens te zien en mee te lachen). 2 Quote
s13 23 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Ik ga morgen en ik sluit mij aan op bovenstaande reactie er is ook nog een hal waar ze rijden met verschillende wagens, ook altijd interessant. Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Dus Techno Classica Essen is kleiner en stelt alleen de auto's ten toon met weinig randanimatie? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Dus Techno Classica Essen is kleiner en stelt alleen de auto's ten toon met weinig randanimatie?techno classica is de grootste oldtimerbeurs die er is... En alles is daar te koop... Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Techno Classica is de moeite, vooral als je zoekt om te kopen (niet omwille van de prijzen, maar eerder vanwege de grote aantallen auto's die samen staan). Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 Dus Techno Classica Essen is kleiner en stelt alleen de auto's ten toon met weinig randanimatie? Kleiner is de Techno Classica niet volgens mij. Dan zijn ook bijna alle hallen volgestouwd met classics. Quote
Cash 140 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Ik ben er dinsdag geweest.Eens om de paar jaren is het wel eens leuk om te bezoeken. Vooral de hal met old timers en de autosport hal vind ik interessant.In de andere halen staat soms wel wat bijeen, tuning volle bak. Quote
Andy 153 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Juist terug, idd goed om eens om de zoveel jaar te doen. Veel Tjoening tentoon gesteld. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.