Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog even, en hij is er...

Geplaatst:
20 uren geleden, Super95 zei:

Nog even en ze maken een EV met een gesimuleerde handbak. 

en met een fake-uitlaat waar fake-rook uitkomt (zoals bij de elektrische modeltreintjes)

Geplaatst:

En ideaal zou dan nog zijn dat we 'm kunnen betalen met fake geld. 😆

• Grappig 3
Geplaatst:
21 uren geleden, Super95 zei:

Nog even en ze maken een EV met een gesimuleerde handbak. 

Dat bestaat al sinds 2023 dankzij Hyundai op de Ioniq 5 N

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Vanaf 20:30 --> Zeer cool. Ben er benieuwd naar!

En op 21:35 😂

Geplaatst:

En afgaande op de video klinkt het precies heel realistisch en dus weinig fake 'playstation'. En is dat schakelen enkel voor het geluid, of ga je ook echt deze schakelovergangen in de aandrijflijn hebben/voelen?

Geplaatst:

Bij de Taycan voel je die schakelovergang ook. Dit draagt toch wel bij aan de beleving dus het zou jammer zijn, mocht men dit niet gedaan hebben. 

Geplaatst:

Het voelt wat aan alsof ze niet meer durven na de geflopte C63. Is toch wat geforceerd dit.

Geplaatst:
Op 17/12/2025 om 21:22, BMWMB zei:

En afgaande op de video klinkt het precies heel realistisch en dus weinig fake 'playstation'. En is dat schakelen enkel voor het geluid, of ga je ook echt deze schakelovergangen in de aandrijflijn hebben/voelen?

Wordt ook gezegd in de video dat de schakelovergangen zeer duidelijk voelbaar zijn, de schokken zijn zelfs op beeld te zien. Het lijkt zeer geslaagd in die zin dat het er zeer realistisch uitziet, maar ik blijf mij wel de vraag stellen of dat iets uithaalt… want zolang je beseft dat het fake is, zal het toch nooit hetzelfde zijn. 

• 1 maand later...
Geplaatst:

Uit goede bronnen heb ik vernomen dat er 3 vermogensvarianten komen, een 43, 53 en 63.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vandaag werden de eerste officiële foto's van het dashboard vrijgegeven.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Je zou na een dag op kantoor misschien blij zijn om eens even niet op een scherm te kijken..

Geplaatst:

Wat een foorkraam dat interieur 🤢

• Vind ik leuk 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

19 mei…

mercedes-amg.ea-teaser7.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

eind deze maand ga ik er uitgebreid mee rijden, maar volgens wat ik al heb opgevangen is het chassis echt de moeite... en natuurlijk belachelijk veel power (te veel)

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

spacer.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een ev zal toch nooit de charme hebben van een amg 5.5, 6.2 of 4.0. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid