Ga naar inhoud

[Subaru Trackday 2012]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Idem, aangename kennismaking! ;)

Geplaatst:

Super, als ik me vrij kan maken ben ik zeker van de partij! ;)

Geplaatst:

Misschien aanwezig, zal een beetje afhangen van de staat van de wagen op die moment :D

Geplaatst:
Misschien aanwezig, zal een beetje afhangen van de staat van de wagen op die moment :D

Misschien bestaat niet, alleen maar oplossing :D

• 4 weken later...
Geplaatst:

Stuur jouw mooiste Subaru-foto voor 15 januari per mail naar [email protected] en win gratis toegang tot jouw eigen F1-Pitbox (twv 150 euro)!

Spelregels

1. Foto van jouw eigen Subaru is verplicht

2. Stuur je foto per mail naar [email protected] voor 15 januari 2012

3. Foto's worden aan het album "Subaru Trackday: Photo Contest" toegevoegd op de Facebook Fanpagina vanaf 18 januari 2012

4. Nodig al je vrienden uit om jouw foto te 'Liken' in het album van onze Facebook Fanpagina

5. De foto die als eerste 555 stemmen haalt, is de uiteindelijke winnaar van de Photo Contest met een gratis pitbox (twv 150 euro)

6. 'Likes' van spambots worden verwijderd en jouw deelname wordt geannuleerd

7. Bij een eventuele photofinish, is de winnaar diegene waarvan de organisatie als eerste een mail ontvangt met een printscreen van zijn foto met 555 likes.

Veel succes!

Subaru Trackday

• 3 weken later...
Geplaatst:

3Dlogoblk-e1269272466449.jpg

Vergeet je niet in te schrijven voor de Meguair's Show and Shine en maak kans op mooie prijzen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in