kwiekie 3.005 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 30 minuten geleden, -Fred- zei: Dat is volgens mij wel iets hoger zitten dan een 3 reeks. Maar komend van een x5 is dat eig ook te laag volgens mij. Veel keuze is er eig niet he. Hoge instap, liefst bmw, niet te groot, maar ook niet te klein. Dan kom je imo bij een x3 uit. Waarom moeilijk maken Gewoon zoekopdracht instellen voor een xdrive 20i of 30i en puur kiezen op basis van samenstelling. Beide zullen meer dan voldoen lijkt me? Ik denk het ook. Stel maar iets voor, maar het moet eigenlijk BMW zijn, hoge zit en iets kleiner dan een X5 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 20 minuten geleden, ex-Mooseman zei: want ze klappen er van Schrijnend toch? Gans je leven hard gewerkt, eindelijk op pensioen, en dan geen Porsche kopen omdat Mariette van de Jos wel eens haar bakkes zou kunnen open trekken. 1 Quote
Fr79 506 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Grecale kan ik inkomen, die 2 liter 330pk MHEV is best vlotjes en fiscaal nog ok. Levante is een slagschip en best al een oude wagen (pappen en nathouden). Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart 2025 Auteur Geplaatst: 12 maart 2025 9 minuten geleden, Fr79 zei: Je hebt gelijk, X2, 3,4 zijn echt wel vele malen knapper dan een NX, RX Dat heb ik toch nergens gezegd...? Quote
Fr79 506 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 2 minuten geleden, Maxime S zei: Dat heb ik toch nergens gezegd...? Niet expliciet, maar je impliceert het wel gezien je Lexus als 'gatlelijk' omschrijft (tenzij je X2,3,4 nog 'gatlelijker' zou vinden, kan ook natuurlijk...) Quote
Fr79 506 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Gabrielle heeft binnenkort een bijna nieuwe 3008 in de aanbieding denk ik. 1 4 Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Zo’n Grecale is eigenlijk echt wel een mooi ding! @Maxime S Zeg eens tegen je ouders dat ze hun maatschappelijke reservaties opzij zetten en zo’n ding in huis halen! Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart 2025 Auteur Geplaatst: 12 maart 2025 3 minuten geleden, Fr79 zei: Niet expliciet, maar je impliceert het wel gezien je Lexus als 'gatlelijk' omschrijft (tenzij je X2,3,4 nog 'gatlelijker' zou vinden, kan ook natuurlijk...) Behalve de X3 heb je 100% gelijk dat een X2, X4 en zelfs X6 gatlelijke auto's zijn. Zijn daarenboven ook types auto die totaal niet bij mijn ouders passen. Quote
Luv4DLM 1.279 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/maserati-grecale-gt-hybrid-blu-intenso-benzine-blauw-4ded2650-29de-4111-b265-d1d04be65eff?sort=price&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=2&position=2&search_id=2eztrzroqax&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&new_taxonomy_available=false&mia_tier=t10&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_mia_tier=t10 Niet slecht zo een Grecale. 2 Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 37 minuten geleden, Polygoon zei: Schrijnend toch? Gans je leven hard gewerkt, eindelijk op pensioen, en dan geen Porsche kopen omdat Mariette van de Jos wel eens haar bakkes zou kunnen open trekken. 't Hoekske van West-Vlaanderen, klein dorpje waar elkeen elkeen kent,... 't is wel zo. Mijn nonkel kocht er destijds een Audi Coupé S2, in identiek dezelfde kleur als zijn Audi 80, omdat er geen achterklap zou zijn. Mijn grootvader heeft nooit een Mercedes willen kopen, en altijd met Ford (en een Audi 80, als laatste), blijven rijden, net omwille van die reden. Daarnaast speelt ook het grens-risico: als je weet hoeveel car- & homejackings er ginds al geweest zijn... Mijn andere nonkel rijdt nu X5, maar voordien wou die nooit een BMW/Mercedes als bedrijfswagen, omdat die bang was dat ze hem van op zijn oprit kwamen halen. In de straat van mijn schoonbroer was er enkele jaren geleden ook een periode waarin het elke week wel prijs was (betere woonwijk, net op de grens Rekkem/Moeskroen/Frankrijk). Quote
Ambi 1.758 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Zojuist, ex-Mooseman zei: 't Hoekske van West-Vlaanderen, klein dorpje waar elkeen elkeen kent,... 't is wel zo. Mijn nonkel kocht er destijds een Audi Coupé S2, in identiek dezelfde kleur als zijn Audi 80, omdat er geen achterklap zou zijn. Mijn grootvader heeft nooit een Mercedes willen kopen, en altijd met Ford (en een Audi 80, als laatste), blijven rijden, net omwille van die reden. Daarnaast speelt ook het grens-risico: als je weet hoeveel car- & homejackings er ginds al geweest zijn... Mijn andere nonkel rijdt nu X5, maar voordien wou die nooit een BMW/Mercedes als bedrijfswagen, omdat die bang was dat ze hem van op zijn oprit kwamen halen. In de straat van mijn schoonbroer was er enkele jaren geleden ook een periode waarin het elke week wel prijs was (betere woonwijk, net op de grens Rekkem/Moeskroen/Frankrijk). Ik vind dat toch maar triestig dat je u zo laat beinvloeden door wat achterklap, als je een beetje persoonlijkheid en assertiviteit hebt trek je u dat toch niet aan. Dat van die werknemers met bedrijfswagen begrijp ik al helemaal niet. Dat is hooguit vervelend dat die gestolen wordt, maar in principe nu toch niet iets waar je van wakker ligt bij een bedrijfswagen. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart 2025 Auteur Geplaatst: 12 maart 2025 1 uur terug, bt. zei: Zo’n Grecale is eigenlijk echt wel een mooi ding! @Maxime S Zeg eens tegen je ouders dat ze hun maatschappelijke reservaties opzij zetten en zo’n ding in huis halen! Awel inderdaad. En die 2 liter 'valt nog mee' in taksen om in te schrijven. Kende die auto niet goed. Wat is dat van formaat? X3 achtig? Hamvraag natuurlijk: hoe betrouwbaar zijn die dingen? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart 2025 Auteur Geplaatst: 12 maart 2025 55 minuten geleden, Ambi zei: Ik vind dat toch maar triestig dat je u zo laat beinvloeden door wat achterklap, als je een beetje persoonlijkheid en assertiviteit hebt trek je u dat toch niet aan. Dat van die werknemers met bedrijfswagen begrijp ik al helemaal niet. Dat is hooguit vervelend dat die gestolen wordt, maar in principe nu toch niet iets waar je van wakker ligt bij een bedrijfswagen. Au fond heb je gelijk. Ik ga er mij ook minder van aantrekken. Maar onderschat niet wat het effect kan zijn voor een lokale commercant. Triestig dat je daar rekening mee moet houden, maar dat is de realiteit. Om dan nog te zwijgen over de opmerkingen die je krijgt van klanten... Quote
Ambi 1.758 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Was ook niet persé aan uw ouders gericht, maar aangezien ze op pensoen gaan, moeten ze zich van de commerce ook niet meer veel aantrekken. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 1 uur terug, Ambi zei: Ik vind dat toch maar triestig dat je u zo laat beinvloeden door wat achterklap, als je een beetje persoonlijkheid en assertiviteit hebt trek je u dat toch niet aan. Dat van die werknemers met bedrijfswagen begrijp ik al helemaal niet. Dat is hooguit vervelend dat die gestolen wordt, maar in principe nu toch niet iets waar je van wakker ligt bij een bedrijfswagen. als ze eerst in je living zitten om de sleutels te zoeken., is het feit of het over een bedrijfswagen of een eigen auto gaat, irrelevant. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 1 uur terug, ex-Mooseman zei: 't is wel zo Et alors? Mensen zijn toch op pensioen, who cares? Quote
Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 1 uur geleden, Luv4DLM zei: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/maserati-grecale-gt-hybrid-blu-intenso-benzine-blauw-4ded2650-29de-4111-b265-d1d04be65eff?sort=price&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=2&position=2&search_id=2eztrzroqax&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&new_taxonomy_available=false&mia_tier=t10&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_mia_tier=t10 Niet slecht zo een Grecale. Kende ik ook niet echt, maar dat is absoluut een knap ding! Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 55 minuten geleden, Polygoon zei: Et alors? Mensen zijn toch op pensioen, who cares? Dat zit erin gebakken. Gaat er niet uit gaan. Net zoals ze perse hoge instap en bmw, mercedes of audi moeten hebben. Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 1 uur terug, Maxime S zei: Au fond heb je gelijk. Ik ga er mij ook minder van aantrekken. Maar onderschat niet wat het effect kan zijn voor een lokale commercant. Triestig dat je daar rekening mee moet houden, maar dat is de realiteit. Om dan nog te zwijgen over de opmerkingen die je krijgt van klanten... Maar dat heb jij toch al lang opgegeven, van daar naar om te kijken? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Gij komt HIER de mening vragen welke auto uw ouders zouden moeten kopen? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart 2025 Auteur Geplaatst: 12 maart 2025 35 minuten geleden, gewoon ik zei: Dat zit erin gebakken. Gaat er niet uit gaan. Net zoals ze perse hoge instap en bmw, mercedes of audi moeten hebben. Hoge instap voor mensen van 65 lijkt me niet persé iets dat erin gebakken zit. Moedertje heeft al een operatie aan heup en knieën achter de rug, dus dat is gewoon een vorm van comfort / gebruiksgemak. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 12 maart 2025 Auteur Geplaatst: 12 maart 2025 35 minuten geleden, Simoni zei: Maar dat heb jij toch al lang opgegeven, van daar naar om te kijken? Nog niet helemaal, anders stond hier al een 911 voor de deur (en vierdehands weliswaar, want nieuw kan ik niet betalen ) Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 3 minuten geleden, Maxime S zei: Hoge instap voor mensen van 65 lijkt me niet persé iets dat erin gebakken zit. Moedertje heeft al een operatie aan heup en knieën achter de rug, dus dat is gewoon een vorm van comfort / gebruiksgemak. Comfort, gebruiksgemak, redelijke kost: post facelift W222 met 6L motor (idealiter de 450 als ze niet onnozel veel kms rijden). Is meest comfortabele en makkelijkste auto om mee te rijden die ik ken. Full stop. 2 minuten geleden, Maxime S zei: Nog niet helemaal, anders stond hier al een 911 voor de deur (en vierdehands weliswaar, want nieuw kan ik niet betalen ) Jamaar, zoekt ge een auto voor hen of voor u? Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Volvo een optie? XC90 (en zelfs 60) blijft qua looks prima. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.