SB-01 4.347 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 5 uren geleden, Polygoon zei: Het is geen BMW Klopt, andere merken erbij halen lijkt me inderdaad onnodig hier. Een mooie X3 2.0i of 3.0i lijkt me dan de ideale kar. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 Erm, wacht. Dit forum is al een tijd van BMW naar Porsche geëvolueerd. Dus stel je Porsches voor en de rest moet er niet bijgehaald worden. Nobless oblige, moeten we dus de Cayenne Turbo S eHybdrid aanraden. Geen dank. (topic mag dicht) Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 12 maart 2025 Geplaatst: 12 maart 2025 't Is zeker niet de schoonsten BMW, maar met de juiste opties kan een 630i GT wel nog eens iets voor uw ouders zijn. Is helaas wel groter dan een X5 (qua lengte en zitruimte dan toch). 2 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 20 uren geleden, Maxime S zei: Lexus sowieso no go. 20 uren geleden, Polygoon zei: Het is geen BMW Ik weet niet echt waarom we autos moeten voorstellen als het toch een SUV van BMW moet zijn die kleiner is dan de X5. Dan kijk je gewoon in de BMW catalogus en kies je tussen X1, X2, X3 en X4. Op maximaal 4 posts heb je gedaan Wat wordt er van ons verwacht? 4 Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Als ik het zo lees zou ik een GLC of X3 voorstellen … jouw vader rijdt al heel zijn leven BMW, blijf je dan niet beter bij het merk, hij kent de wagens en waarschijnlijk ook de garage goed? (Tenzij hij graag iets anders wil natuurlijk) Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 13 maart 2025 Auteur Geplaatst: 13 maart 2025 31 minuten geleden, The Swede zei: Ik weet niet echt waarom we autos moeten voorstellen als het toch een SUV van BMW moet zijn die kleiner is dan de X5. Dan kijk je gewoon in de BMW catalogus en kies je tussen X1, X2, X3 en X4. Op maximaal 4 posts heb je gedaan Wat wordt er van ons verwacht? Van jou verwacht ik alleen echte autos, met echte benzinemoteurs voor echte venten uit de tijd dat rallyrijden nog voor mannen met stalen ballen was. 4 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 13 maart 2025 Auteur Geplaatst: 13 maart 2025 19 minuten geleden, Fastflupke zei: Als ik het zo lees zou ik een GLC of X3 voorstellen … jouw vader rijdt al heel zijn leven BMW, blijf je dan niet beter bij het merk, hij kent de wagens en waarschijnlijk ook de garage goed? (Tenzij hij graag iets anders wil natuurlijk) Klopt. Maar mijn ouders zijn natuurlijk met twee En vooral mijn Ma wil eens iets anders. Topic is vooral bedoeld om eens iets te zien passeren waar ik standaard niet zou aan denken, zoals @bt. zijn zeer goede suggestie van die Maserati. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 20 minuten geleden, Maxime S zei: Van jou verwacht ik alleen echte autos, met echte benzinemoteurs voor echte venten uit de tijd dat rallyrijden nog voor mannen met stalen ballen was. En vrouwen met dikke tetten. Mvg 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 17 minuten geleden, Maxime S zei: Klopt. Maar mijn ouders zijn natuurlijk met twee En vooral mijn Ma wil eens iets anders. Topic is vooral bedoeld om eens iets te zien passeren waar ik standaard niet zou aan denken, zoals @bt. zijn zeer goede suggestie van die Maserati. Klant van mij rijdt met een Maserati Grecale. Zeer knap!!! Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 30 minuten geleden, Maxime S zei: Van jou verwacht ik alleen echte autos, met echte benzinemoteurs voor echte venten uit de tijd dat rallyrijden nog voor mannen met stalen ballen was. En waarom kan je gewoon de vraag niet beantwoorden ipv persoonlijk te worden ? Je stelt een vraag die je zelf al beantwoordt. Geen enkel alternatief voor een BMW SUV wordt ook maar in aanmerking genomen. En ik lees enkel subjectieve reden. Tja... Gezien de definitie van "subjectief" net verwijst naar iets dat gebaseerd is op persoonlijke meningen, gevoelens, en voorkeuren in plaats van op feiten, dan wordt het onmogelijk een debat te hebben. Indien ik verkeerd ben: Vertel ons dan WAT je wil dat de andere leden in deze discussie voorstellen ? 1 Quote
Super95 412 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 1 uur terug, The Swede zei: Ik weet niet echt waarom we autos moeten voorstellen als het toch een SUV van BMW moet zijn die kleiner is dan de X5. Dan kijk je gewoon in de BMW catalogus en kies je tussen X1, X2, X3 en X4. Op maximaal 4 posts heb je gedaan Wat wordt er van ons verwacht? 2 active tourer kan ook. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 14 minuten geleden, toere zei: Klant van mij rijdt met een Maserati Grecale. Zeer knap!!! Is geen BMW. Quote
Challazer 4.457 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 12 minuten geleden, The Swede zei: Indien ik verkeerd ben: Vertel ons dan WAT je wil dat de andere leden in deze discussie voorstellen ? Kan jij eigenlijk lezen? 45 minuten geleden, Maxime S zei: Klopt. Maar mijn ouders zijn natuurlijk met twee En vooral mijn Ma wil eens iets anders. Topic is vooral bedoeld om eens iets te zien passeren waar ik standaard niet zou aan denken, zoals @bt. zijn zeer goede suggestie van die Maserati. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 13 maart 2025 Auteur Geplaatst: 13 maart 2025 13 minuten geleden, The Swede zei: En waarom kan je gewoon de vraag niet beantwoorden ipv persoonlijk te worden ? Je stelt een vraag die je zelf al beantwoordt. Geen enkel alternatief voor een BMW SUV wordt ook maar in aanmerking genomen. En ik lees enkel subjectieve reden. Tja... Gezien de definitie van "subjectief" net verwijst naar iets dat gebaseerd is op persoonlijke meningen, gevoelens, en voorkeuren in plaats van op feiten, dan wordt het onmogelijk een debat te hebben. Indien ik verkeerd ben: Vertel ons dan WAT je wil dat de andere leden in deze discussie voorstellen ? Graag mijn posts quoten, waar ik andere auto's dan de Lexus categoriek naar de vuilbak verwijs. Lastig doen om lastig te doen 1 Quote
Redfive 242 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 38 minuten geleden, toere zei: Klant van mij rijdt met een Maserati Grecale. Zeer knap!!! En is dat ook wat betrouwbaar? 4 cil? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Op het Volvo XC60 voorstel, reageer je niet, idem op de Jaguar E-pace of de Mercedes GLC. De Lexus is uiteraard niet het juiste imago en een Macan mag ook niet... Enige die ik dan nog kan indenken is de Range Rover Evoque. En we hebben alle premium merken gehad. Quote
PieterA 1.340 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 52 minuten geleden, toere zei: Klant van mij rijdt met een Maserati Grecale. Zeer knap!!! Als er al 'klap' zou zijn over een dertien in een dozijn Porsche SUV dan gaat die er ook zijn over iets met een Maserati-badge op de neus... 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 14 minuten geleden, Redfive zei: En is dat ook wat betrouwbaar? 4 cil? Of het betrouwbaar is? Wat is er nog betrouwbaar. Heb er paar weken mee gereden als renter en het is niet echt een auto voor oudere mensen. Artificieel sportief = hard. Quote
ma: 94 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Ik vind de Black edition van de Volvo XC60 nog een zeer knappe wagen. Ook betrouwbaar en nog een goed imago. Misschien een iets te jong imago. Langs de andere kant vind ik de i5 touring ook een zeer knappe wagen, zeker in zwart. Eens op mobile.de gekeken en je kan daar nog mooie zaakjes bij doen: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=415860051&action=eyeCatcher&c=EstateCar&dam=false&ecol=BLACK&isSearchRequest=true&ms=3500%3B341%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=de2a919a-9394-313a-0cdb-72d0026d58d6&s=Car&sb=p&searchId=de2a919a-9394-313a-0cdb-72d0026d58d6&vc=Car Je mist dan wel de hoge instap. 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Dingen waar ik aan denk en zelf zou durven overwegen in deze klasse (die geen BMW zijn): Mercedes-Benz GLC (heel leuke motorisaties) Volvo XC60 (90 is te groot wrs) Porsche Macan (zou op de eerste plaats staan) LR Velar (geen idee hoe dat verhoudt tov een X5) Maserati Levante Alfa Stelvio Mercedes-Benz G-Klasse (ik moest hem vermelden ) 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 13 maart 2025 Auteur Geplaatst: 13 maart 2025 4 minuten geleden, The Swede zei: Op het Volvo XC60 voorstel, reageer je niet, idem op de Jaguar E-pace of de Mercedes GLC. De Lexus is uiteraard niet het juiste imago en een Macan mag ook niet... Enige die ik dan nog kan indenken is de Range Rover Evoque. En we hebben alle premium merken gehad. Word jij ook lastig tegen mensen die niet meteen antwoorden op je sms of whatsapp? Gast, word eens volwassen aub. Mocht het je echt interesseren: alle suggesties die hier passeren, worden genoteerd en zal ik met mijn ouders dan bespreken. Moet ik het filmen zodat je me zeker gelooft? 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 21 minuten geleden, Redfive zei: En is dat ook wat betrouwbaar? 4 cil? Dat weet ik niet Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 7 minuten geleden, PieterA zei: Als er al 'klap' zou zijn over een dertien in een dozijn Porsche SUV dan gaat die er ook zijn over iets met een Maserati-badge op de neus... Snap niet dat ze daar op hun leeftijd zo mee bezig zijn hoor Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.