Polygoon 15.035 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 13 minuten geleden, ICM zei: Die commerce draait nog altijd natuurlijk. Als ze nu een Bentley Bentayga kopen, gaat dat de huidige uitbaters niet helpen. Vermoeiend wel dat klein burgerlijk gedoe. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Zo een Velar is onderhuids een Disco Sport, de enige Land Rover ooit die nog meer onbetrouwbaar is dan de gewone Disco. Mooi, rijdt goed, maar echt wel extreem onbetrouwbaar. 1 1 Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 3 uren geleden, ICM zei: Die commerce draait nog altijd natuurlijk. Als ze nu een Bentley Bentayga kopen, gaat dat de huidige uitbaters niet helpen. Eigenlijk is dat wel maf he. In de US is het andersom. Geen dikke kar? zal wel een kut-bedrijf zijn. Ik heb ook de indruk dat dat in Vlaanderen een pak erger is dan in Wallonie. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 3 uren geleden, Polygoon zei: Vermoeiend wel dat klein burgerlijk gedoe. Ja. 8 minuten geleden, DDke zei: Eigenlijk is dat wel maf he. In de US is het andersom. Geen dikke kar? zal wel een kut-bedrijf zijn. Ik heb ook de indruk dat dat in Vlaanderen een pak erger is dan in Wallonie. We krijgen in West-Vlaanderen in ruil wel vrijstelling van BTW. 9 Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 2 minuten geleden, ICM zei: We krijgen in West-Vlaanderen in ruil wel vrijstelling van BTW. Komt in heel België voor, misschien bij jullie nog wat meer? Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 13 minuten geleden, DDke zei: Eigenlijk is dat wel maf he. In de US is het andersom. Geen dikke kar? zal wel een kut-bedrijf zijn. Ik heb ook de indruk dat dat in Vlaanderen een pak erger is dan in Wallonie. Heb de indruk dat dat hier minder is, onze beenhouwer heeft een 911 en Cayenne, geen haan kraait daar om en gaat er gewoon zijn vlezekes kopen, auto's staan ook gewoon voor de winkel. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 2 minuten geleden, Krikkie zei: Heb de indruk dat dat hier minder is, onze beenhouwer heeft een 911 en Cayenne, geen haan kraait daar om en gaat er gewoon zijn vlezekes kopen, auto's staan ook gewoon voor de winkel. Ik zou daar toch niet gaan. 3 Quote
Fr79 506 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Vlees uit de supermarkt is ook al geen alternatief want naar verluidt rijden die beenhouwers daar ook met Lotus, M3, meerdere Porsches,... Quote
Fr79 506 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 10 minuten geleden, ICM zei: Ik zou daar toch niet gaan. Ik ook niet. Plaatsen voor de deur moet je gewoon vrij houden voor de klanten. Wat is me dat nu voor patsergedrag... Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 2 uren geleden, Krikkie zei: onze beenhouwer heeft een 911 Ja steek het nog eens door ja!! 3 Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 2 minuten geleden, toere zei: Ja steek het nog eens door ja!! En een Cayenne he! 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Zojuist, Krikkie zei: En een Cayenne he! "Trekt zich een pint open en gaat huilend op de bank gaan zitten" Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Zojuist, toere zei: "Trekt zich een pint open en gaat huilend op de bank gaan zitten" Blij zijn met wat je hebt en nooit jaloers zijn! 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 1 minuut geleden, Krikkie zei: Blij zijn met wat je hebt en nooit jaloers zijn! Jaloers zijn staat niet in mijn woordenboek hoor Moest ik dat wel zijn praatte ik nooit meer met mijn vennoot!!! 1 Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 Mijn nonkel en tante hebben ook geld met hopen, nonkel droomt al lang van een Cayenne en in nog beter geval, zo'n Levante. Kan dat vlotjes betalen, maar doet dat niet want "wat gaan de buren en klanten zeggen" Nu is hij al een aantal jaar op pensioen, kantoor doorverkocht, geen zaken meer mee, en toch nog steeds van dezelfde mening. Het zijn ook West-Vlamingen dus dat moet daar toch een speciale streek zijn. Hier hoor je dat echt niet (grens Vlaams-Brabant/Antwerpen). Quote
gTa 28.020 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 11 uren geleden, Maxime S zei: Moet ik het filmen zodat je me zeker gelooft? Filmpjes waarin Maxime S voorkomt. Liefst als je tipsy or beyond bent alsook waarin je omhoog schietende stem bij verwondering of angst voor absurde zaken zoals een muis of gevallen contactlens, goed hoorbaar zijn. Ja, graag, dus! 2 Quote
Super95 410 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 15 minuten geleden, Greg zei: Mijn nonkel en tante hebben ook geld met hopen, nonkel droomt al lang van een Cayenne en in nog beter geval, zo'n Levante. Kan dat vlotjes betalen, maar doet dat niet want "wat gaan de buren en klanten zeggen" Nu is hij al een aantal jaar op pensioen, kantoor doorverkocht, geen zaken meer mee, en toch nog steeds van dezelfde mening. Het zijn ook West-Vlamingen dus dat moet daar toch een speciale streek zijn. Hier hoor je dat echt niet (grens Vlaams-Brabant/Antwerpen). Je zou dan voor een sq8 kunnen gaan. Of een touareg als de pruim het minst zure deel van de buurvrouw is. 1 Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 50 minuten geleden, gTa zei: Filmpjes waarin Maxime S voorkomt. Liefst als je tipsy or beyond bent alsook waarin je omhoog schietende stem bij verwondering of angst voor absurde zaken zoals een muis of gevallen contactlens, goed hoorbaar zijn. Ja, graag, dus! Waarom klinkt dit als ‘gebaseerd op ware feiten’? Quote
gTa 28.020 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 10 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Waarom klinkt dit als ‘gebaseerd op ware feiten’? Daarom! Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 13 maart 2025 Geplaatst: 13 maart 2025 2 uren geleden, Greg zei: Mijn nonkel en tante hebben ook geld met hopen, nonkel droomt al lang van een Cayenne en in nog beter geval, zo'n Levante. Kan dat vlotjes betalen, maar doet dat niet want "wat gaan de buren en klanten zeggen" Nu is hij al een aantal jaar op pensioen, kantoor doorverkocht, geen zaken meer mee, en toch nog steeds van dezelfde mening. Het zijn ook West-Vlamingen dus dat moet daar toch een speciale streek zijn. Hier hoor je dat echt niet (grens Vlaams-Brabant/Antwerpen). Ik woon in de grens Vlaams-Brabant/ Limburg en hier heb je dat ook wel hoor, valt ook op dat er alleen naar het merk gekeken wordt. Er had hier onlangs iemand een tweedehands Evoque gekocht van de eerste generatie, en daar werd zelfs over geklapt. Mensen hebben echt niet door dat zo'n ding "maar" 15K kost ofzo. Omgekeerd heb je ook: bewondering als een rijke medemens met een normale auto rijdt. Ik heb al tig keer mogen horen in mijn leven dat Roland Duchatelet een topper is omdat hij zo bescheiden was en "met de voetjes op de grond bleef". Enkel en alleen maar omdat Roland met een aftandse Citroen C5 rijdt maar wel een vermogen heeft van meer dan 600 miljoen euro. Ik noem dat een extreem gierige mens dan op dat vlak, maar ben een van de weinigen die er zo over denkt. Ik heb ook al dezelfde mentaliteit opgemerkt in Nederland en Duitsland, het heeft misschien ook wel te maken met onze maatschappij: geld mag je nog hebben, maar durf het niet teveel te tonen. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 14 maart 2025 Geplaatst: 14 maart 2025 8 uren geleden, gTa zei: Daarom! Daarom is geen antwoord!!! Quote
toere 16.927 Geplaatst: 14 maart 2025 Geplaatst: 14 maart 2025 6 uren geleden, Dimitri zei: dat er alleen naar het merk gekeken wordt. Toen ik nog in roeselare werkte( 22j geleden) had ik een anderhalf jaar oude VW Bora gekocht. Geen kat die ging gaan kijken ernaar. Collega koopt een 15j oude BMW: iedereen naar buiten en wow Yoerie nen BMW ge schept ze gie nogal Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 14 maart 2025 Geplaatst: 14 maart 2025 Je wil niet weten hoeveel opmerkingen die ik destijds kreeg op mijn (niet nieuw gekochte) Mercedes C, toen ik nog bank-agent was. Recent heeft mijn vrouw zelfs nog een afgunstige reactie gehad van een collega (die, in tegenstelling tot mijn ega wel een bedrijfswagen heeft). Die C heeft ondertussen bijna 160.000 km en is 6 jaar oud…. Mercedes werkt, nog meer dan BMW & Audi, als een lap op een stier voor kleinburgerlijk volk. Dat zijn immers de auto’s van de herenboeren en de geslaagde vlas-& bjèstemarchands 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 14 maart 2025 Geplaatst: 14 maart 2025 Heb ook al genoeg jaloerse reactie gehad hoor( zelfs van "goede" vrienden) maar als ik 7/7 werk en soms dagen heb van 7u tot 19u heeft er nog niemand gezegd van amai toere gij werkt veel 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.