Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die oude installaties zie ik niet op 1-2-3 verdwijnen of aangepast worden. Mss in 10 jaar ofzo, maar ondertussen zit je er wel mee.

Geplaatst:

In de tekst staat toch dat het enkel in landen is, waar de 800v vlot beschikbaar is? Ik begrijp dus dat in andere landen je wel nog de omvormer hebt.

Geplaatst:
53 minuten geleden, tuscani zei:

In de tekst staat toch dat het enkel in landen is, waar de 800v vlot beschikbaar is? Ik begrijp dus dat in andere landen je wel nog de omvormer hebt.

Nope... In Nederland is er bijvoorbeeld geen omvormer beschikbaar. En daar zijn 4.000 van de 5.700 Snellaadpalen nog 400v

Probleem is dat die gewoon niet in de auto is ingebouwd... In geen enkele.

Geplaatst:
11 minuten geleden, Parsifal zei:

Nope... In Nederland is er bijvoorbeeld geen omvormer beschikbaar. En daar zijn 4.000 van de 5.700 Snellaadpalen nog 400v

Probleem is dat die gewoon niet in de auto is ingebouwd... In geen enkele.

Dan interpreteer ik dit verkeerd?

But Mercedes doesn’t have such a converter installed on the car, at least not in countries with a well-developed network of 800V DC stations.

Geplaatst:
14 minuten geleden, tuscani zei:

Dan interpreteer ik dit verkeerd?

But Mercedes doesn’t have such a converter installed on the car, at least not in countries with a well-developed network of 800V DC stations.

Voor Mercedes is Nederland developed genoeg als 1 op de 6 snelladers 800v is...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik was gisteren bij MB/Smart en daar stond de nieuwe #5 van smart. 800V technologie, maar Geely, dus wel met de omvormer ... Verkopers waren ook niet blij met dat 800V verhaal bij de CLA.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Er komt ook weer een shooting brake.

spacer.png

• Vind ik leuk 3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Stond woensdag in Zaventem, knappe verschijning (niet lang bij stilgestaan wegens het lange uur). Viel me direct op dat deze in lengte serieus gegroeid is.. enkel jammer van die lichtstrip die vooraan doorloopt, is echt geen meerwaarde

IMG_9568.jpeg

IMG_9567.jpeg

• Thanks Friendly 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Shooting Brake is gisteren ook onthuld.

25c0200_003.jpeg

25c0200_009.jpeg

25c0200_012.jpeg

25c0200_023.jpg

25c0200_027.jpg

25c0200_031.jpg

25c0200_039.jpg

25c0200_040.jpg

Geplaatst:

Zo te zien worden de scrollwieltjes ook terug gebracht. 🥰 Grootste downgrade op m'n C klasse is dat. Ik krijg het volume nooit goed met swipen en 'klik' dus op de uiteinden van de volume slider op de middenconsole.

25c0200_035.jpg

25c0200_034.jpg

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb er al enkele zien rijden, gisteren eentje in het donker - moeten er nog sterren zijn 😁, gans die neus is verlicht.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 17/10/2025 om 09:00, Ugeken zei:

Ik heb er al enkele zien rijden, gisteren eentje in het donker - moeten er nog sterren zijn 😁, gans die neus is verlicht.

Echt eh! Valt wel goed op.

Geplaatst:

ik snap dat ook niet waarom al die Duitse merken dat nu plots hebben

Elk merk en vele modellen hebben nu een witte lijn vooraan en een rode lijn achteraan in de donker...en de horror, soms ook al een verlicht logo

Geplaatst:
On 10/31/2025 at 1:13 PM, Liquid Li0n said:

ik snap dat ook niet waarom al die Duitse merken dat nu plots hebben

Elk merk en vele modellen hebben nu een witte lijn vooraan en een rode lijn achteraan in de donker...en de horror, soms ook al een verlicht logo

Wat vroeger de chromé lijstjes waren, is nu LED-bling geworden. Da's modern!

• Verdrietig 1
Geplaatst:

Je ziet de led strips en logo’s al opduiken op oudere modellen… weer goeie tijden voor de tuning-shops 😁.

• Grappig 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

De eerste kapotte al zien rijden. :D

De doorlopende LED strip links vooraan, linker day-light en de linkerkant van zijn sterretjesrooster, was uit.  

Geplaatst:
2 uren geleden, tuscani zei:

De eerste kapotte al zien rijden. :D

De doorlopende LED strip links vooraan, linker day-light en de linkerkant van zijn sterretjesrooster, was uit.  

Ik al enkele CLAs gezien maar nog de sterretjesrooster werkte telkens perfect

Geplaatst:

In de A pier van Brussels Airport staat een CLA met "stroboscoop" sterretjesrooster... duidelijk kapot ook 😝

• Grappig 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid