Ga naar inhoud

Wat heb je gedaan aan je auto?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie op veel fora een algemeen topic met vanalles en nog wat over hun auto. Zo'n nutteloze draadje is dikwijls wel eens leuk om te volgen, dus ik dacht dat ik er hier een zou starten. Voor velen is het vaak niet de moeite om een apart topic te openen over hun eigen wagen, terwijl er dikwijls wel eens iets te vertellen valt. Dus als je iets te delen hebt, post het dan. Een nieuwe mod, een interessante roadtrip of iets willekeurigs ertussenin, laten we eens kijken wat je hebt. Ik begin:

De 330e moest vandaag binnen voor zijn groot onderhoud, ondertussen heeft ie 116 975km's achter de kiezen, ik kreeg vandaag een link om het onderhoud te volgen

QnEmRWm.jpeg

Geplaatst:

Niet vandaag, maar gisteren:  wissel naar zomerbanden van zowel de bedrijfswagen (in de bandencentrale), als de auto van mijn vrouw (zelf).  Traditionele ergernis:  'Wie heeft die bouten vast geschoten ?'

Geplaatst:

Dacht enkele weken geleden hetzelfde topic te maken, vroeger was dat het actiefste topic op veel (automerk)fora.

Geplaatst:

Winterbanden & velgen vervangen door zomerbande & velgen.

Zomerbandjes wat lucht ingepompt.

En de wintervelgjes een  poetsbeurt gegeven.

Wintermatten vervangen door de zomermatten.

Wintermatten een poetsbeurt gegeven.

Druk druk druk ! :D

Geplaatst:

Band leek wat plat te staan, maar ik heb er eens tegen geschopt en was nog goed

Geplaatst:

Aan den onderkant of aan de bovenkant?

#HT&D

• Grappig 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in