Ga naar inhoud

Subaru lovers


ScoobySteve

Aanbevolen berichten

Operatie gehad, hartaanval tijdens de operatie, gestorven, gereanimeerd, een tijdje op intensieve gelegen en daarna terug opgebouwd, voor de rest alles top, nu toch :lol:

Heb wel geen toestemming meer tot de chitchat en dan is het hier maar een saaie boel

Ow zeker!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie gehad, hartaanval tijdens de operatie, gestorven, gereanimeerd, een tijdje op intensieve gelegen en daarna terug opgebouwd, voor de rest alles top, nu toch :lol:

Heb wel geen toestemming meer tot de chitchat en dan is het hier maar een saaie boel

 

 

@@Jupke, regel'et

Stuur even een PM dan zetten we de boel in gang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nen LHD?

Lijkt me straf.

Nen 22b vind je nog moeilijk te koop aangeboden. Vaak toch rond de 40-45k.

Ooit...

 

Was alleszins een LHD! 

 

Was wss die replica die te koop stond, is geen echte

 

Echt? Dan was het wel zeer goed gedaan!

Ik heb er een foto van getrokken maar ik weet niet hoe je dat hier kan uploaden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan wordt het wel zeer moeilijk om te weten of het echte was of niet.

Nu in elk geval, extreem vet ding! By far de mooiste Impreza ooit...!

 

Gaat dat nog altijd via photobucket als je hier foto's wil zetten? Miljaar... zo oldskool !? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige Sub die ik ooit zou kopen: 22B :inlove:

Tja, ge zijt Evo of Sub-man hé :D

Vind nog maar eentje :(.

Al efkes aan het rondkijken maar oh niet gevonden buiten die ene Belgische aan 50k in Rotterdam. Raar zaakje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie gehad, hartaanval tijdens de operatie, gestorven, gereanimeerd, een tijdje op intensieve gelegen en daarna terug opgebouwd, voor de rest alles top, nu toch :lol:

Heb wel geen toestemming meer tot de chitchat en dan is het hier maar een saaie boel

Dafuq!

Damn kerel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Operatie gehad, hartaanval tijdens de operatie, gestorven, gereanimeerd, een tijdje op intensieve gelegen en daarna terug opgebouwd, voor de rest alles top, nu toch :lol:

Heb wel geen toestemming meer tot de chitchat en dan is het hier maar een saaie boel

 

wtf! ik lees dit nu pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 10 maanden later...

Die foto’s zijn van de Subaru meeting in Tienen, georganiseerd door een kameraad van mij. Ik was daar ook aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid