Ga naar inhoud

Verkocht, topic mag weg.


MMVV

Aanbevolen berichten

Of de verkoop iets aan mijn keuze veranderde?

Pff, nee. (zoals je weet komt er een firmawagen hé) Dit was nu mijn tweede Audi A4 Avant, en ik zei al een tijdje dat de volgende eens iets anders moest zijn.

Dus nu gaan we eens BMW proberen. En ik wil eens met een gewone wagen rijden, dus geen break, avant... meer.

Ik ben al lang stekezot van een 1-reeks coupé en heb een mooie offerte liggen, maar hoe meer ik de nieuwe 3 bekijk... hoe sneller hij zijn achterstand aan het inhalen is tov de 1-reeks. Dus waarschijnlijjk een 3-reeks.

De beslissing moest eigenlijk al gevallen zijn... maar ik verzuip momenteel in het werk om mijn projecten af te krijgen dat ik nog steeds niet langs de dealer ben geweest om een correcte offerte op te maken van de 3.

En om het even over andere merken te hebben, bvb Volvo (:cool:), tja...dat interieur kan me echt niet bekoren. Het motorgeluid daarentegen....:inlove: (mijn zus heeft een S60) en ik wil eens aan den lijve ondervinden wat dat dynamisch rijgedrag nu juist is waar iedere BMW-eigenaar, journalist enz het over heeft.:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid