Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Jules_W: ik ben 1m91, en het zit hem vooral in het bovenlichaam.  Maar volgens mijn BMI mocht ik nog wel iets groter zijn 😜.

Stoel staat echt op de extreemste positie: tegen de vloer, naar achter geschoven en redelijk naar achter gekanteld, zodat die niet niet tegen de achterwand schuurt, en dan zit ik uit de rijwind.

Geplaatst:
14 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

@Jules_W: Maar volgens mijn BMI mocht ik nog wel iets groter zijn 😜.

1 en al spieren heb ik gezien, niks om.u zorgen over te maken😁

• Grappig 1
Geplaatst:
1 uur terug, ex-Mooseman zei:

@Jules_W: ik ben 1m91, en het zit hem vooral in het bovenlichaam.  Maar volgens mijn BMI mocht ik nog wel iets groter zijn 😜.

Stoel staat echt op de extreemste positie: tegen de vloer, naar achter geschoven en redelijk naar achter gekanteld, zodat die niet niet tegen de achterwand schuurt, en dan zit ik uit de rijwind.

Ik ben het tegengestelde: 1m90, maar lange benen. Mijn Z4M Roadster was eigenlijk te klein om echt goed te zitten. Dus als je een E85 zou overwegen @Jules_W, sowieso proefzitten en -rijden 🙂 

Geplaatst:
26 minuten geleden, Jenkins zei:

Ik ben het tegengestelde: 1m90, maar lange benen. Mijn Z4M Roadster was eigenlijk te klein om echt goed te zitten. Dus als je een E85 zou overwegen @Jules_W, sowieso proefzitten en -rijden 🙂 

Kan ik geloven, je stoel kon waarschijnlijk niet genoeg naar achter om je benen deftig onder het stuur geplooid te krijgen

Geplaatst:
13 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Kan ik geloven, je stoel kon waarschijnlijk niet genoeg naar achter om je benen deftig onder het stuur geplooid te krijgen

Klopt helemaal, het leek alsof ik telkens wat met ‘opgetrokken’ benen reed. Op korte ritjes stoort dat niet, maar van zodra het wat langer duurt… 

Geplaatst:
6 uren geleden, Krikkie zei:

Persoplaat is voor Marokkanen :D

Occasie X5'en ook :D 

• Grappig 2
Geplaatst:
2 minuten geleden, SB-01 zei:

Occasie X5'en ook :D 

Klopt,ik was vorige week in Genk, wat is dat daar!? 😮 Rijdt daar vol met "zwette" zotten met X5'en of 5 series 🤣, hier in het beschaafde Vlaams-Brabant zijn het vooral brave lease X5'en, nog nooit zo weinig blanken gezien 🤣.

• Grappig 2
Geplaatst:
4 uren geleden, Jules_W zei:

Oei neen, ben niet zo van de perso platen. 

Eigenlijk was dat vooral ludiek bedoeld in alle eerlijkheid.
Ik kan dat wel smaken, zolang het fatsoenlijk is.
Op een cabrio "SUNSHINE" of op een werkbus "MK-PAINT" vind ik persoonlijk tof.
Platen zoals PATJE-69, X-INGE-X of KZENKALM zijn ook mijn ding niet.

Geplaatst:
4 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Klinkt als mijn default stoelpositie, komt goed dus 🙂 

3 uren geleden, Jenkins zei:

Dat sowieso, in een coupé had ik er in ieder geval geen problemen van. Ik vind de stoelpositie's bij BMW eigenlijk echt goed in vergelijking met andere merken.

2 uren geleden, bt. zei:

Miljaarde :inlove: Wat een heerlijke kar 

Geplaatst:

Comfortabele cruiser met heel betrouwbare motor: E63 630i

Geplaatst:

Ik neig meer naar een roadster dan een 4-zitter. Wel een supermooie kar zo'n e63.

Geplaatst:

Een Z4M Roadster ticks all the boxes :inlove:

BMW-Z4M-Roadster-For-Sale-Interlagos-Blue-8-940x600.jpg

Geplaatst:

Een e85 z4m/3.0si lijkt op dit moment inderdaad the way to go 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

F-Type lijkt me, zoals al aangehaald, anders ook wel een mooie aanvulling op de M2.

Ik ben er al zot van sinds dat uitkwam en dat gaat een toekomstige classis worden denk ik.

Is natuurlijk niet messcherp, maar lijkt me anderzijds ook geen dweil. 

Als je gewoon wilt genieten van open rijden, heerlijke sound en een mooi design zeker te overwegen denk ik.

Maar het moet u wel wat liggen denk ik ja.

Geplaatst: (aangepast)
19 uren geleden, Jules_W zei:

135i een moneypit? Hoezo? Ik vind die wel nog veel geld gaan.

Pre facelift heeft het N54 blok waar toch wat problemen mee zijn. Wel algemeen gekend dus de oplossing is niet ver te zoeken. De facelift versie met de N55 zou al een stuk betrouwbaarder zijn. Qua motorkarakter is de pre-facelift standaard dan wel weer de leukste, LCI is wel makkelijker te tunen...

Die verhalen zijn natuurlijk met een korrel zout te nemen. De horrorverhalen kom je overal tegen, de eigenaars die zero issues hebben daar vind je natuurlijk niets over terug...

aangepast door -Fred-
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

@Jenkins als ik zo frank mag zijn; Voor hoeveel heb je de jouwe verkocht en hoe groot was het verschil tussen vragen en krijgen?

1 uur geleden, Redfive zei:

20i is te plat, heb die piste bekeken maar gewenste motorisatie niet binnen budget. Een atmosferische motor geniet ook voorkeur.

1 uur geleden, Ambi zei:

F-Type lijkt me, zoals al aangehaald, anders ook wel een mooie aanvulling op de M2.

Ik ben er al zot van sinds dat uitkwam en dat gaat een toekomstige classis worden denk ik.

Is natuurlijk niet messcherp, maar lijkt me anderzijds ook geen dweil. 

Als je gewoon wilt genieten van open rijden, heerlijke sound en een mooi design zeker te overwegen denk ik.

Maar het moet u wel wat liggen denk ik ja.

Hoe zit het met bouwkwaliteit? Ik kan daar zodanig perfectionistisch in zijn dat ik niet meer geniet. 

Geplaatst:

Misschien niet super relevant maar een van de grootste nadelen van de F-type roadster vind ik toch de enorm beperkte kofferruimte. Meer dan een weekend kan je daar (met 2) toch niet echt mee weggaan.

image.png.d9e98ae4ab05303aa2e0095555e4158b.png

• Whut?! 1
Geplaatst:
8 minuten geleden, Jules_W zei:

@Jenkins als ik zo frank mag zijn; Voor hoeveel heb je de jouwe verkocht en hoe groot was het verschil tussen vragen en krijgen?

Jij mag zo frank zijn, ik heb 41500 gevraagd en 40000 gekregen; de banden moesten vervangen worden, hij had wat schade aan de spoiler vooraan (was al toen ik 'm zelf kocht), ook wat gebruiksschade aan versnellingspook en stuur (eveneens al aanwezig toen ik 'm kocht) en 2 van de velgen begonnen wat te oxideren (onder de clearcoat). Die argumenten haalde de koper allemaal terecht aan en dus heb ik 'm met plezier voor dat bedrag laten gaan. Het was een 2006 en had nog geen 60.000 kilometers gelopen. 

Gekende pijnpunten zijn de lagerschalen en de VANOS. De eerste heb ik laten checken en die waren oké, de tweede is gereviseerd door De Clercq in Erondegem. Dat was natuurlijk een argument 'pro' een iets hogere vraagprijs omdat dat wel wat gemoedsrust geeft voor een koper.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
44 minuten geleden, Jules_W zei:

20i is te plat, heb die piste bekeken maar gewenste motorisatie niet binnen budget. Een atmosferische motor geniet ook voorkeur.

Hoe zit het met bouwkwaliteit? Ik kan daar zodanig perfectionistisch in zijn dat ik niet meer geniet. 

De juiste motorisatie kan ook hoor:

https://www.mobile.de/nl/Auto/BMW-Z4-M40i-Cabrio-HUD-Alarm-Harman-Inno/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_349_,frn:2016,dmg:false/pg:vipcar/419632305.html

Geplaatst:

Dat is een goede daily/cruiser maar wat mij betreft allerminst een weekendauto. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, PieterA zei:

Dat is een goede daily/cruiser maar wat mij betreft allerminst een weekendauto. 

Al zelf mee gereden? Ik heb hem vergeleken tov mijn 718 GTS destijds, en het ik denk dat er weinig te vinden is als betere weekendauto hoor. De 718 is leuker door de locatie van motor en het feit dat je verder vooraan in de auto zit, maar de Z4 is zéker geen "saaie" auto ofzo hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid