Ga naar inhoud

Waar/welke dakdragers kopen?


DuDe

Aanbevolen berichten

Waar kan ik best dakdragers halen voor op de gti en wat kost dit? Ben al bij het merk norauto uitgekomen (auto5). Is dit een degelijk merk? Kostprijs was een 100 euro geloof ik. Of is het beter om originele van vw te kopen.

Nu een mogelijks domme vraag maar hoe wordt dat eigenlijk bevestigd op mijn kar? Heb ik hiermee kans op lakschade ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit weekend die van mij gaan halen voor op de A7.

Thule en is een prachtig systeem.

200 eur betaald voor de set met alu wingbars bij http://www.autoshoptat.be/

Vriendelijke gast en wou hem zelfs voor de eerste keer monteren.

Normaal heb je daar geen schade van, maar als je dat er wekelijks op en af haalt zal je dat op termijn wel zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit weekend die van mij gaan halen voor op de A7.

Thule en is een prachtig systeem.

200 eur betaald voor de set met alu wingbars bij http://www.autoshoptat.be/

Vriendelijke gast en wou hem zelfs voor de eerste keer monteren.

Normaal heb je daar geen schade van, maar als je dat er wekelijks op en af haalt zal je dat op termijn wel zien ;)

Ga je je sleurhut op je dak monteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je je sleurhut op je dak monteren?

:lolz:

Nenee, skibox voor de skireis... Dees jaar een gewone omdat die van mij nog niet binnen is... Vanaf volgend jaar is het een klein 2de buitenverblijf dat erop komt :D

660 liter box van 3m10 lang, 80cm breed en 35 hoog waarop dan nog een dragersysteem staat (surfbox).

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Nenee, skibox voor de skireis... Dees jaar een gewone omdat die van mij nog niet binnen is... Vanaf volgend jaar is het een klein 2de buitenverblijf dat erop komt :D

660 liter box van 3m10 lang, 80cm breed en 35 hoog waarop dan nog een dragersysteem staat (surfbox).

.. en dan klagen over zijwindgevoeligheid :D. Als je nu meteen het zeil optuigt, vervalt misschien de VAA aangezien je geen uitstoot meer hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. en dan klagen over zijwindgevoeligheid :D. Als je nu meteen het zeil optuigt, vervalt misschien de VAA aangezien je geen uitstoot meer hebt.

:lolz:

Nog niet gereden met de box erop hoor ;)

EDIT: en als ze dan VAA rekenen op de prijs van mijn zeil??? Nog eens 200 eur vaa erbij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daar ook niet van de streek, maar heb ze daar toch gekocht.

Op de weg naar huis direct een deftig testje gedaan... effe 205km/u met de topbox op de E17... ging perfect, terwijl hij maar getest is voor 160km/u.

Sindsdien heb ik het volste vertrouwen in mijn box van Thule :lol:

aangepast door cdec
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Thüle zit hier langs de overkant van de straat.  Schoon materiaal, en zeer kwalitatief. 

Op een aantal van mijn vorige auto's heb ik Thüle-systemen gehad: makkelijk te bevestigen, weinig gefluit, stevig (dragers gaan niet plooien, wat ik wel al voor gehad heb met andere merken (Peugeot)).

Vorig jaar zijn we op reis geweest met een (gehuurde) Thüle-dakkoffer: bakken regen onderweg, kurkdroog binnenin.  DIt jaar een gebruikte OEM-Mercedesdakkoffer: alles die in de eerste halve meter stak was zeiknat (gelukkig zat alles nog eens extra in plastiekzakken).

Volvo her-labelt bv. het Thüle-materiaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweedehands al gezocht ?

Heb de mijne zo gekocht, OEM BMW voor amper 85 euro, amper gebruikt

Sent from my iPad using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er voor de touran besteld op rameder.be , het zijn er van bosal geworden omdat ik bij thule een beetje tussen twee maten viel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid