BMWMB 12.348 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Ik zou dat privacy-glas ook achterwege laten. Veel stijlvoller zonder.Getint glas vind ik enkel passen op breaks en monovolumes, waar dat je de hele ruimte kunt gebruiken als "vrachtruim". Ik vind het op geen enkele auto mooi. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Mijn voorkeur:Gewone 5: spacegrau M-Sport 5: carbonschwarz 13 in een dozijn. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Kleurendiscussie?? Doe mij maar, Azuritschwarz met champagner interieur en rotbraun als inleg :drool::drool: Als ik uit de keuze hier moet kiezen, is het de carbonschwarz'en!! Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 carbon zwart,proper en in de zon is gewoon:inlove: donkerblauw Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Neen, passen niet. Door een andere ET-waarde steken ze vooraan uit de wielkas. Ziehier een topic van iemand die ze gepast heeft. :wink: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=453839&highlight=f01 Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Ik snap niet wat iedereen in dat Carbon zwart ziet. Mijn vrouw is daar ook zo weg van. Ik vind het een verschrijkelijke kleur. Het is noch vis (blauw) noch vlees (zwart), en enorm krasgevoelig. Met plezier heb ik € 950,- bijbetaald om 'echt' zwart te hebben. in dit geval kies ik dan voor Space, hoewel ik dat ook maar een triestige kleur vind, waar Jan, Piet en Pol mee rondrijden.Wat ik wel dikke kleur vind die je weinig ziet in een 5 is het Imperiaal blauw. Kijk hier maar eens: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=599822 Das idd een chique kleur. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Gaan jullie die auto voor het forum kopen?Is wel heel aardig! Nee, maar mijn broer kwam langs en zei dat hij sterkte twijfels had over privacy glass. Hoewel ik het dus heel knap vind, begon ik toch erg te twijfelen. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Vandaag aan het eind van de dag overigens testrijden met de N20 528iA Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Individual Champagner Quartz aub. Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 13 in een dozijn. Maakt ni uit. De 5-Reeks is sowieso al totaal niet exclusief, ik zie er iedere dag minstens 5 rijden. Dus daarvoor moet je het niet doen. Er zijn nog manieren om een 5 er wat te doen uitspringen. Mooie velg, interieurkleur, sierlijstje hier, raamomlijsting daar, sportvering, noem maar op. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Imperiaal is ook wel nice ja.Space is saai. Carbon is wel een beetje afgezaagd ondertussen, maar wel nog altijd veel knapper dan space imho. Imperial bleu is zelfs zeer knap , staat zo eentje bij Monserez Kortrijk Quote
iRicky 299 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Imperial bleu is zelfs zeer knap , staat zo eentje bij Monserez Kortrijk Zo een staat hier nu in de garage. Ik ben niet overtuigd van die kleur. Van de motor ben ik wel overtuigd. Hoewel deze langs binnen niet heel dik klinkt (het is en blijft een viercilinder), langs buiten klinkt die echt dik (als een V6). Vermogen is gigantisch explosief. Dat ding sleurt echt! 0-100 in 6.3 sec is nu ook niet bepaald magertjes Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Ik vind de kleur wel oké precies! Quote
Wrench08 11 Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Uit jouw lijstje kies ik voor Spacegray. Een andere mogelijkheid is Titansilber. Ik vind dat een heel knappe kleur op de F10 met M-pack en past ook zeer goed met de 20" styling 312 in 't Ferricgrey. Voor het interieur zou ik dan zelfs gaan voor het standaard Stof/Alcantara zwart of voor het Zimtbraun Dakota leder. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Uit jouw lijstje kies ik voor Spacegray.Een andere mogelijkheid is Titansilber. Ik vind dat een heel knappe kleur op de F10 met M-pack en past ook zeer goed met de 20" styling 312 in 't Ferricgrey. Voor het interieur zou ik dan zelfs gaan voor het standaard Stof/Alcantara zwart of voor het Zimtbraun Dakota leder. Knapste combo : Titansilver met Zimtbraun leder:inlove: Quote
iRicky 299 Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 Nieuwe ontwikkelingen. De dealer heeft mijn pa de 20 duims afgeraden icm het M-sportpack. Dit zou zijns inziens veel te hard en oncomfortabel rijden. Helaas is mijn pa hier nu ook van overtuigd en wenst hij af te zien van 20 duims. De 19 duims durft hij wel nog aan (M-pack 5-spaak dubbel). Er is overigens nog een optie bijgekomen. De individual kleur mondstein. Dit is een soort parelmoer lak. Zeer apart, maar nog niet in de buitenlucht gezien. Zie: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=562223 De vraag is of spacegrey apart genoeg gaat zijn met lichte (ipv ferricgrey velgen). Tevens is het nog altijd de vraag of spacegrey icm oyster wel voldoende contrast gaat geven. Nadeel van de individual kleur is dat de levertijd 6 weken langer is . Carbonzwart is dan nog altijd een zeer voor de hand liggende keuze. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Na het zien van de foto's die BMWMB post: duidelijk Carbon Schwarz voor mij. Absoluut! Blijft echt een kleur waar ik verliefd op ben. De ene keer zwart, dan meer naar donkerblauw, en soms groene tint. Vooral bij die post van die amerikaan met z'n 550i is dat gewoon af! Dus: Carbon > Space > moonstone Overigens leuke wagen! Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 De individual kleur mondstein. Een goede vriend van mij heeft een Moonstone 740d xDrive met M-sportpakket. Als je deze kleur eens irl wil zien, dan kan ik wel iets regelen. Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Ik vind dat moonstone helemaal niet mooi. Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 En naar herverkoopwaarde toe ook sowieso geen strak plan. Als je individual wil gaan... er zijn zo'n schitterende individual tinten . Dan neem je toch niet zo'n flets raar wit kleurtje. Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Nieuwe ontwikkelingen. De dealer heeft mijn pa de 20 duims afgeraden icm het M-sportpack. Dit zou zijns inziens veel te hard en oncomfortabel rijden. Helaas is mijn pa hier nu ook van overtuigd en wenst hij af te zien van 20 duims. dealers/verkopers .. snap ze af en toe (euh .. steeds vaker) niet. - pa gaat de 18" winterbanden met alu velg akkoord geven, die ik al heb besproken met de bandenhandel. Komt thuis met een goedkoper setje 17", aangezien de bandenhandel hem dit adviseerde i.v.m. zijn leeftijd :? - afgelopen week bij verschillende dealers geweest voor offerte voor nieuwe firmawagen voor de vrouw. Waarom 2.0 ? Een 1.6 is net zo goed. Waarom de luxe versie ? De standaard zit al genoeg op. Ontopic. Bij Oyster leer zou ik toch een donkere buitenkleur pakken. Zilver met Zimtbraun is al een wat oudere combinatie, maar I LIKE IT! Quote
iRicky 299 Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 En naar herverkoopwaarde toe ook sowieso geen strak plan.Als je individual wil gaan... er zijn zo'n schitterende individual tinten . Dan neem je toch niet zo'n flets raar wit kleurtje. Ik vind citruszwart heel mooi. Moonstone is eventueel een optie omdat mijn pa zo graag een lichte kleur wilt. Maar ook ik heb mijn twijfels bij die kleur om eerlijk te zijn. Voorlopig gaat de keuze nog steeds tussen space grey en carbon zwart... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.