Ga naar inhoud

2022 Lotus Emira First Edition V6 (manueel)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu mijn roze Lotusbril volledig aan diggelen ligt kan ik eerlijk zeggen: dikste ketel qua design in de laatste 10 jaar ofzo?
Hopelijk blijft hij in de buurt en gaat de nieuwe eigenaar er veel van genieten ❤️ Ik hoor rond en als iemand eentje zoekt stuur ik hem naar u

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Prachtige kist, succes met de verkoop!

Geplaatst:
42 minuten geleden, ICM zei:

a.jpeg

Proficiat!

Geplaatst:

Damm wat een droomwagen. Voor mij het mooiste wat Lotus de voorbije jaren op de markt heeft gebracht.

Veel succes met de verkoop;

Geplaatst:
Op 8/9/2025 om 20:07, bud wijzer zei:

Damm wat een droomwagen. Voor mij het mooiste wat Lotus de voorbije jaren op de markt heeft gebracht.

Veel succes met de verkoop;

Doe gerust een bod, ook 99.500 euro wordt aanvaard.

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
Op 8/9/2025 om 11:40, Salokin zei:

Tenzij je een rood interieur passend vindt bij een groen exterieur kan je voor een prijsje een smaakvol samengestelde Emira kopen.

Onder de gordel ze @flupke73

Geplaatst:

les goûts et les couleurs 🙂

en bovenal een klassieker op een Engelse auto,

vreselijker vind ik zelf dan weer beige en bruin in een rode Ferrari, vooral in de US en steeds vaker ook 'bij ons', zie je dat

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:

Heel knap machien, en in een prachtige configuratie. Deze gaat snel verkocht zijn volgens mij. Succes met de verkoop! 💚

Geplaatst:

Naast feit dat boven budget is als iets extra voor madam, is het een hard njet want moet een gele zijn :D

Geplaatst:

image.jpeg.5d2e0373f65336248e981b1b2c294326.jpegkleur is snel op te lossen. Dat budget is een ander verhaal

Geplaatst:

LOL... 

Nee, eerst ander projectje 😉

Geplaatst:
Op 16/9/2025 om 13:48, Naish zei:

Naast feit dat boven budget is als iets extra voor madam, is het een hard njet want moet een gele zijn :D

Rijdt er hier in de gemeente niet al een gele Emira rond? Een groene is dan toch de betere keuze😀

Geplaatst:
13 uren geleden, BelgianRally zei:

Rijdt er hier in de gemeente niet al een gele Emira rond? Een groene is dan toch de betere keuze😀

Colin rijdt idd met een gele :D 

Beste optie is dus deze overkopen... Maar ook weer niet want hij heeft gewacht op de 4cil :fp: 

Geplaatst:

Nu Lotus geen garantieverlengingen meer doet kan dit heel veel peace of mind geven voor je toekomstige eigenaar: https://www.v6pw.co.uk

ik weet niet of het al nodig is voor de uwe, maar stelt wel gerust imo. Is hetzelfde systeem als bij Porsche waar je de garantie kunt verlengen voor een bepaalde prijs.

Geplaatst:

Jullie mogen meer geven maar prijs werd aangepast naar 89.900 euro.

• Grappig 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

veel interesse voor deze kist eigenlijk?

Geplaatst:

Nooit mee gereden, maar wel altijd wat naar gekeken........ mocht ik net niet in al die oldies hebben geïnvesteerd ik zou oprecht interesse hebben.  Zeer mooie spec, V6, manueel....... 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

jep, fantastische auto 

Geplaatst:

Ik vermoed dat er veel zijn met goesting. Tot ze de taksen gaan simuleren en vervolgens van hun stoel vallen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 15/9/2025 om 14:50, Salokin zei:

Doe gerust een bod, ook 99.500 euro wordt aanvaard.

Staat online wel nog altijd aan 109.950 euro zie ik? 

Geplaatst:
1 minuut geleden, Tommie zei:

Staat online wel nog altijd aan 109.950 euro zie ik? 

Da's die met een lelijk rood interieur. De mijne staat aan 89.900 euro --> link.

Geplaatst:
Zojuist, Salokin zei:

Da's die met een lelijk rood interieur. De mijne staat aan 89.900 euro --> link.

Doe gerust een bod zodat ik eindelijk dat paard koop en jullie van mijn gezaag af zijn.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid