Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De VW Golf van onze zoon Benoît staat te koop bij onze buurman Lorenzo Bosmans: https://www.lbosscarselect.be/occasions-kopen/49918573-volkswagen-golf-7-5-join

We hebben 'm tweedehands gekocht in augustus 2020 bij VW Willems in Genk. Auto werd verkocht als directiewagen, en had 12k km op de teller.

Beide kinderen hebben er leren mee rijden, en vorig jaar heb ik dan onze Benoît een Huyundai I30N gekocht. Aangezien we Lorenzo goed kennen, en ik geen zin heb in meerdere telefoons van opkopers die deze auto voor een appel en een ei willen kopen, hebben we 'm bij Lorenzo te koop gezet.

Wagen is netjes uitgerust. Het is een Joyn-uitvoering, dus met binnen een GTI-stuur, alu pedalen, stoelen met blauwe stikking, carbon sierlijsten, en specifieke alu wielen. Auto heeft navi, apple carplay, adaptieve cruisecontrol, soundsystem, achteruitrijcamera en donkere achterruiten.

We hebben de wagen Eibach laten verlagen, en hebben 18" VW Rotary wielen gekocht, die we zilver hebben laten lakken, en ook heeft 'm een stage 1 tuning gekregen waardoor de power gestegen is van 86 naar 125pk. Origineel had deze motor 115pk, maar op het einde hebben ze voor de fleetmarkt het vermogen laten zakken naar 86pk voor een lagere CO2-uitstoot. Je merkte dat deze motor echt dichtgeknepen was, dus met de 125pk nu rijdt 'm veel plezanter.

De originele 16'ers hebben we geschoeid met winterbanden, en die krijg je erbij.

Auto is in heel propere staat. Enkel is er een kleine veeg onderaan rechts aan de voorbumper, en is de flank van de bestuurdersstoel lichtjes versleten omdat Benoît er teveel met zijn dikke kont heeft langsgeschuurd, maar dit kan eventueel hersteld worden. Voor de rest geen schade, zelfs geen borduurschade aan de velgen.

Zeer betrouwbare wagen, want in de tijd dat wij 'm hadden is er buiten onderhoud geen sleutel aan geweest, is zeer zuinig, en kost zeer weinig aan tax. Ook dalen deze auto's zeer traag in waarde, dus is het een relatief goedkope auto. En ik vind de 7.2 een mooiere Golf dan de 8.

Eerste inschrijving: juli 2019

Km-stand: 109k km

Prijs: €13.490,-

spacer.png

spacer.png

• Vind ik leuk 4
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid