Ga naar inhoud

2022 Lotus Emira First Edition V6 (manueel)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een set zilveren velgen zou die kist wel niet misstaan. Succes met de verkoop!

Geplaatst:
7 uren geleden, vince522 zei:

Een set zilveren velgen zou die kist wel niet misstaan. Succes met de verkoop!

We hebben een deal, ik bezorg je hem met een set zilveren velgen.

• Omhelzing 1
Geplaatst:
4 minuten geleden, Salokin zei:

We hebben een deal, ik bezorg je hem met een set zilveren velgen.

maxresdefault.jpg

doe eens

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
10 uren geleden, Fr79 zei:

Tot ze de taksen gaan simuleren en vervolgens van hun stoel vallen. 

En die is? Taks en BIV 

Geplaatst:
15 uren geleden, toere zei:

En die is? Taks en BIV 

Zal het je in pm laten weten wegens niet bevorderlijk voor de verkoopbaarheid van deze knappe kar😉

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Nu kan je het ook net zo goed zeggen 😄

Geplaatst:

Alé, nog een beetje geduld Naish, en je bod komt in de buurt :lolz: 

Geplaatst:
4 minuten geleden, Jules_W zei:

Nu kan je het ook net zo goed zeggen 😄

Niet aan mij om dit te doen...

Je kunt altijd hopen op een impulskoper die denkt 'het zal wel meevallen'😎 

Geplaatst:

Geen idee of het veel gaat uithalen, maar ik zou persoonlijk iets meer info/text zetten op mijn zoekertje. 

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 29/10/2025 om 17:14, Jonass zei:

Geen idee of het veel gaat uithalen, maar ik zou persoonlijk iets meer info/text zetten op mijn zoekertje. 

Je mag me altijd adviseren wat ik er dan moet zetten. 

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mooie wagen. Succes ermee!

Geplaatst:
Op 9/12/2025 om 13:07, Spillies zei:

En al verkocht? 

Nog niet maar wel in positief gesprek met een kandidaat-koper. 

• Vind ik leuk 3
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Pipo heeft afgehaakt. Doet eerst een bod dat ik aanvaard, wil er dan nog iets afdoen waarop tegenvoorstel aanvaard wordt. Laat nu weten toch van aankoop af te zien. 

• Verdrietig 3
Geplaatst:

Het is misschien ook een moeilijk seizoen om in te verkopen nu.

Geplaatst:

Is idd geen makkelijke wagen om te verkopen, vrees ik, ik heb ook even getwijfeld maar..................... dan merk je snel welke afwegingen je maakt. Het is echt wachten op iemand die specifiek de Emira wil. 

Bovendien merk je in het sportsegment, gemiddeld gezien, enorme waarde devaluaties. (6-8%, per jaar zijn geen uitzondering, tot ze stabiliseren na 6-8 jaar ook). Onlangs nog iets over gelezen. 

Bepaalde modellen ontsnappen daar wel aan maar velen niet 😞  

Geplaatst:
42 minuten geleden, Salokin zei:

Pipo heeft afgehaakt. Doet eerst een bod dat ik aanvaard, wil er dan nog iets afdoen waarop tegenvoorstel aanvaard wordt. Laat nu weten toch van aankoop af te zien. 

Pff, je zou toch denken als je in zo'n segment verkoopt dat je met correcte mensen te maken zou krijgen...

Geplaatst:
32 minuten geleden, Naish zei:

Pff, je zou toch denken als je in zo'n segment verkoopt dat je met correcte mensen te maken zou krijgen...

Net niet, denk ik. Er zijn veel dromers op deze wereld hoor.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
36 minuten geleden, Naish zei:

Veel mensen verschieten zich een breuk van de inschrijvings en wegen taks en zien dat pas te laat..... je kan zeggen : hoe kan dat? Maar ik had het onlangs ook zelf voor. Interesse in een 458 Ferrari uit 2013 (dacht ik), prijs ook overwogen maar ik was even vergeten wat inschrijvingstaks + rijtaks vandaag de dag is...... miljaar. 

Als je dan denkt: de kop is er af, die auto houdt wel zijn waarde en het is om 2000-3000 km per jaar te rijden dan is die kost om dat op nummerplaten te houden zeer hoog, voor een "tweedehands". 

Geplaatst:

We gingen de onze ook te koop zetten, wel een stuk meer kilometers maar zal dus niet zo makkelijk gaan zo te zien. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Veel mensen verschieten zich een breuk van de inschrijvings en wegen taks en zien dat pas te laat..... je kan zeggen : hoe kan dat? Maar ik had het onlangs ook zelf voor. Interesse in een 458 Ferrari uit 2013 (dacht ik), prijs ook overwogen maar ik was even vergeten wat inschrijvingstaks + rijtaks vandaag de dag is...... miljaar. 

Als je dan denkt: de kop is er af, die auto houdt wel zijn waarde en het is om 2000-3000 km per jaar te rijden dan is die kost om dat op nummerplaten te houden zeer hoog, voor een "tweedehands". 

Als jij mij Emira koopt dan koop ik die 458.

• Grappig 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, Salokin zei:

Als jij mij Emira koopt dan koop ik die 458.

Wat een ontbrekend lettertje - vermoed ik - kan veranderen aan de betekenis van een zin! :D

Geplaatst:
24 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Al eens gekeken voor zo'n 458 eventueel op spaanse platen te houden :ninja: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 minuten geleden, Framfy zei:

Wat een ontbrekend lettertje - vermoed ik - kan veranderen aan de betekenis van een zin! :D

Het waren de emoties, echt gedacht dat hij verkocht was en die 458 tegen mijn verjaardag op mijn oprit zou staan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou verwachten met zo'n fanatieke lotus-community dat daar meer animo voor is. Denk dat het over het algemeen gezien moeilijk geworden is om particulier een auto te verkopen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid