Ga naar inhoud

Ford Ranger


tuscani

Aanbevolen berichten

ford heeft zijn ranger vernieuwd.

esthetisch een knappe verschijning, terug bruter ipv de brave voorganger.

motorisch is hij momenteel leverbaar met een 2.2 tdci van 150pk.

2012-Ford-Ranger-Pickup-Truck-1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

motorisch is hij momenteel leverbaar met een 2.2 tdci van 150pk.
Belangrijker in dit segment is zijn koppel: 375Nm als ik me niet vergis. De prijslijst spreekt ook van een 3.2TDCi van 200pk en 470Nm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

idd maar daar vond ik weinig over. ik ging voort op het foldertje in men bus deze week. ziet er best nog gelikt uit net zoals de raptor. en ik vermoed dat deze veel minder VAA gaan krijgen door hun LV karakter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

heb hem eens beter zitten bekijken.

een 3.2l tdci van 200pk en automaat in wildtrak uitvoering komt op een 32K zonder korting.

dan heb je gps, auto airco, auto lichten en wissers, electrische zetels en poepverwarming, verdonkerde ruiten, 18inch en zelfs een achteruitrijcamera.

enkel een trekhaak nog. :D

weet er iemand nu al hoe het zou zitten met een LV voor de VAA?

want qua uitstoot zit deze rond de 190 dacht ik terwijl de mondeo er 156 heeft. maar als dat allemaal wegvalt door de LV regel, is dat precies een gemakkelijke keuze

2012-Ford-Ranger-Wildtrak-1024x680.jpg

Ford-Ranger-Wildtrak-in-Geneva-2011-rear-3-4-view-500x332.jpg

2012-ford-ranger-wildtrak-interior-view.jpg

wel in het zwart natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ford heeft zijn ranger vernieuwd.

esthetisch een knappe verschijning, terug bruter ipv de brave voorganger.

motorisch is hij momenteel leverbaar met een 2.2 tdci van 150pk.

Thumb resize.

Bij die looks past alleen een dikke V8.

mgv

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet er iemand nu al hoe het zou zitten met een LV voor de VAA?

Ja. Is geen speciale regel voor dus wordt berekend op % privé gebruik maal de werkelijke totaalkost van het voertuig. Ge riskeert dus veel te moeten betalen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Is geen speciale regel voor dus wordt berekend op % privé gebruik maal de werkelijke totaalkost van het voertuig. Ge riskeert dus veel te moeten betalen :D

Is makkelijker te "bewijzen" als je een 2e auto hebt voor privé. (zo deden wij dat vroeger toch meende ik mij te herinneren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Is geen speciale regel voor dus wordt berekend op % privé gebruik maal de werkelijke totaalkost van het voertuig. Ge riskeert dus veel te moeten betalen :D

ah is dat zo?

ik dacht dat die gewoon 100% inbreng hadden waar een break bv. een inbreng van 60% bv. had.

maar blijkbaar is dat ook veranderd dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je een pick-up?

heb dat eigenlijk nooit lelijk gevonden een pick-up (vooral de sportivere modellen dan). en als de vaa regel niet geld voor lv's....

maar blijkbaar is die regeling ook anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah is dat zo?

ik dacht dat die gewoon 100% inbreng hadden waar een break bv. een inbreng van 60% bv. had.

maar blijkbaar is dat ook veranderd dan

fiscale aftrek in de firma heeft niks te maken met VAA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fiscale aftrek in de firma heeft niks te maken met VAA.

ok maar ik dacht dat de lv buiten de vaa bleef. temeer omdat bv. diene dikke op telefacts een srt10 gekocht had om de vaa een hak te zetten ipv zijn ferrari?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok maar ik dacht dat de lv buiten de vaa bleef. temeer omdat bv. diene dikke op telefacts een srt10 gekocht had om de vaa een hak te zetten ipv zijn ferrari?

Als je kan aantonen dat je die LV enkel gebruikt voor het werk dan zou je geen VAA moeten betalen maar dan mag je hem dus op geen enkel moment privé gebruiken. Een extra wagen privé op overschot kan dan een voordeel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Your point being?

Wel Wim wil die Ranger dan zogezegd enkel gebruiken voor het werk en privé zogezegd met een andere wagen rijden. Zo heb ik het toch begrepen?

Dan lijkt het mij moeilijk om alle kilometers, dus ook de privé km's, te kunnen verantwoorden als zijnde voor het werk. Hoevaak zijn er specifieke beurzen en hoe vaak gaat een opticien aan huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid