Ga naar inhoud

Alu velgen Mini Cooper


Naish

Aanbevolen berichten

Dus er komt 90% zeker een mini cabrio voor madam...

Ging eerst met het JCW sportpakket zijn, maar na bekijken in detail bij de dealer gekozen om de gewone Cooper S bumpers met chroom line exterieur te pakken. Vooraan en achter is mooier, enige wat ik een beetje mis zijn de zijschorten. Dan waren velgen ook beslist om dat ik die van het pakket wel lekker vind.

Nu komt dat ding standaard op 16 inch, wat 17 wordt indien het Chili pack erop komt te staan. Ik zou hem daarop laten komen met winterbanden en dan kijken voor een setje andere velgen... VAA gewijs is dit nu veel interessanter :D

Dus ik ben op zoek achter een mooie 18 inch voor op een witte mini cooper S cabrio.

Ooit eens een set gezien op een mini bij Wax-it (zoek eens een foto) met een rood randje wat ik (zonder het rood randje natuurlijk want ik ben Tuscani niet) wel lekkere velgen vond...

Dus laat de pics maar komen van mooie velgen op mini :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is 't om te pimpen, een hernia op te lopen of gewoon om knap op 'n wagen te staan? :P

:lolz:

Mag iets speciaal zijn :D maar niet overdreven. Ik dacht aan 17 of 18 indien de wintervelgen 17 zijn...

Dit vind ik dus extreem lekker (NOTA: dan kijk ik wel over die rode lijn want dat is tusci pimping :D)

6424887149_fa11065835_b.jpg

aangepast door Naish
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Mag iets speciaal zijn :D maar niet overdreven. Ik dacht aan 17 of 18 indien de wintervelgen 17 zijn...

Dit vind ik dus extreem lekker (NOTA: dan kijk ik wel over die rode lijn want dat is tusci pimping :D)

Thumb resize.

Deze gaan AF zijn :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik dus extreem lekker (NOTA: dan kijk ik wel over die rode lijn want dat is tusci pimping :D)

Thumb resize.

De 1ste eigenaar heeft diverse velgen erop gehad, waaronder deze in verschillende kleuren. Had een goedkoop adres in NL, waar hij ze vandaan haalde. Als de keuze hierop valt, kan ik je wel zijn mailadres bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is voor de madam, dus zet deze lekker comfortabele mini maar op 18" :lol:

:lolz:

Toon de standaard 16 inch velgen waarop de cooper S komt: niet mooi

Toont de keuzes 17 inch velgen van het chili pakket: na lang zoeken toont ze er 2, maar niet echt 100%

Toont andere OEM mogelijkheden en accessoire velgen: daar zitten wat mogelijkheden in...

Maar dan: laat je hem niet beter op standaard velgen komen met winterbanden en dan een andere set kopen voor erop in de zomer... vrouwen die leren hoe het moet :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze eerst misschien eens rijden op 18" velgen met zo een cooper S. Komende van een C klasse... ze gaat niet meer vinden waar ze alles in haar sjakosh had gestoken na 20km :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze eerst misschien eens rijden op 18" velgen met zo een cooper S. Komende van een C klasse... ze gaat niet meer vinden waar ze alles in haar sjakosh had gestoken na 20km :D
C staat nu ook op 18 inch hoor met sportophanging en dat heb ik (voorlopig nog) niet aangekruist bij de opties :D EDIT: reden van de voorlopig niet is omdat ik liever achteraf een sportophanging steekt die ook verlaagt :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar t is goed jongen, ge hebt gelijk. Koop haar maar ne Mini Cooper S, verlaag da spel, zet da op 18" velgen.

;)

Wel ni verschieten als ze dan opeens begint te stotteren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze eerst misschien eens rijden op 18" velgen met zo een cooper S. Komende van een C klasse... ze gaat niet meer vinden waar ze alles in haar sjakosh had gestoken na 20km :D

I'm with Fuel

17" is echt groot genoeg

comfort in een gewone mini is al minder dan in de meeste wagens

laat staan op karrewielen en met houtige vering

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rijdt hard! Onze Mini staat verlaagt op 17inch en dat is al genoeg :P

*Tommie-alert*

Zaterdag idd opnieuw al van ver zien blinken aan de lichten. Die zwarte addenda en zwarte wintervelgen maken er toch iets speciaals van, vooral dan met de schemer van de straatlichten erop...

Dus

JCW r95

r105 maar dan gewoon int zwart als hierboven of zoals bleke willy:

r109 als je echt uniek wilt zijn

R109 :inlove:

En hier thuis staat de MCS R53 ook op 17" Hamann velgen zonder enige verlaging en run flat tyres. Trust me, dat rijdt hard genoeg. Groter zou ik echt niet gaan...

aangepast door B3noît
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid