Ga naar inhoud

Alu velgen Mini Cooper

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik twijfel idd om eens full black velgen te pakken, maar gaat dat wel passen op een witte mini met bruin dak???

In de toonzaal van Mini Dejonckheere lagen mooie op een mini coupe...

Eens zien of ik ze vind...

Geplaatst:

kopie-mini-coupe-video_19_630x350.jpg

Deze vind ik wel lekker... Gedeeltelijk zwart...

Geplaatst:
full black velgen - witte mini - bruin dak

mmm ..

23618_10150144161820584_823090583_11638798_5018525_n.jpg

25308_10150154884870584_823090583_11942287_7777964_n.jpg

in kleur dak ...

Geplaatst:
Thumb resize.

in kleur dak ...

Hé dat is de combinatie waar we zouden voor gaan...

Wel geen zo'n velgen zulle...

Geplaatst:
Is dat WIT?

Is idd geen pepper white denk ik...

Maar het wit is ook niet inwit hoor, net zoals bij de mercedes...

Geplaatst:
Dat is pepper white hoor.

Ziet er witter uit dan in het echt...

Geplaatst:

Kies aub White Silver, zoveeel mooier dan Pepper White!

Geplaatst:

Gisteren eens de mogelijkheden bekeken met mevrouwke...

In 17 inch bij de mogelijkheden dat we kunnen kiezen bij het bestellen (17 inch zit sowieso in chili pack) zijn er 2 mogelijkheden:

R111:

R111_Black_Showcase.jpg

R121 in black

8930.jpg

In 18 inch zijn de volgende mogelijkheden:

R113 (mijn favoriet)

mini-cooper-r113-wheels.jpg

R112 in black

4.jpg

Moeilijk...

Ga sowieso al eens mailen naar Charlie om te vragen of ik bij levering meteen zo'n 18 jcw kan krijgen, maar ik vrees ervoor.

Geplaatst:

R112 is 17 ;)

Vrouwelijkste keuze is die eerste optie, zeker stijlvol onder een cab.

Geplaatst:

Klopt...

Ik vrees er ook voor dat ik in UK niet ga kunnen spelen met de velgen en dus opleg doen naar die JCW 18 inch velgen. Dat wil zeggen dat ik een aparte set zou moeten kopen...

Idd die eerste zijn heel stijlvol en staan mooi onder een cabrio in het wit... Maar die zwarte R121 onder een witte cabrio zijn ook mooi... Vooral omdat je dan (met die zwarte omlijstingen rond de wielen) een volledig zwart deel krijgt, dan wit carrosserie met op het kopje een bruin dakje...

Ik wacht bericht af van Charlie, als de opleg kan naar die JCW's wordt het een moeilijke keuze, als dat niet kan mag madam kiezen tussen de eerste 2 :D

Geplaatst:

Zoveel moeite voor de velgen op de auto van een vrouw. Die worden toch binnen de 2 weken tegen de trottoir geparkeerd dus wat boeit het. Kan je beter geen zwart pakken, dan valt dat minder op :D

Geplaatst:
Zoveel moeite voor de velgen op de auto van een vrouw. Die worden toch binnen de 2 weken tegen de trottoir geparkeerd dus wat boeit het. Kan je beter geen zwart pakken, dan valt dat minder op :D

Tja jong, sommige vrouwen hebben ook op gebied van auto's smaak...

Die van mij hecht er misschien wat minder belang aan dan mij en zou nooit proberen die 18 inch erop te krijgen en een van die 2 voorgestelde pakken, maar standaard potdeksels of gewone velgen moet je niet mee afkomen.

En borduurschade... Je mag eens komen kijken naar haar C waarmee ze 3 jaar constant heeft rondgereden (veel korte ritten met veel parkeren) en enkel haar rechtervelg vooraan heeft heel lichte borduurschade!

Geplaatst:

Bericht van Charlie dat hij geen velgen kan veranderen van de configurator door JCW velgen. Hij kan ze wel erbij leveren, maar een set 18 inch cross spoke komt op 2600 eur ongeveer en dat is er wel een beetje over (zal madam trouwens ook vinden).

Dus de keuze tussen:

R121

Conical.jpg

R111

Star.jpg

Beide zie ik wel zitten... De eerste volledig zwarte omdat het dan allemaal mooi zwart is en de andere door de afwisseling met de chroom die dan weer meer accent legt op de wielen...

Geplaatst:

De eerste zijn sportiever, de tweede klassieker maar stijlvoller en beter passend bij een cabrio.

Geplaatst:

Ook meer fan van 2 hier.

Geplaatst:

Madam heeft ook de 2de gekozen en ik mag haar geen ongelijk geven...

Op een cabrio die meer een stijlvolle look achterna gaat zijn de tweede duizend keer beter!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in