kwiekie 3.006 Geplaatst: 7 november 2025 Geplaatst: 7 november 2025 9 minuten geleden, gewoon ik zei: Zit buiten budget natuurlijk. Ev3, ev4, ev5, ioniq 5 en mazda 6. Een Y long range zit ik met een opleg van 3k Ioniq 5 en EV5 zijn toch al mooie auto's qua specs en ruimte @Polygoon: is uwe vriend al iets gaan bekijken? Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 7 november 2025 Geplaatst: 7 november 2025 11 minuten geleden, Polygoon zei: Geen idee of die er al waren toen ik mijn EQA koos. Bij de BMW kon ik maar kiezen uit 8 wagens. EV3 is er al een jaar of 2. EV5 hebben ze pas eind november in de showroom staan in gent, EV4 ook dacht ik. EV4 is de enige niet SUV en zeker de fastback is nogal speciaal, maar zelfde batterijpack als de EV5 en door zijn vorm pak zuiniger. Aja en op al die modellen zitten velgen (ik geef daar geen geld aan uit, voor datzelfde geld kan ik een schuifdak kiezen) waarvan je ogen pijn doen. Vierkante vormen in bicolor. Het is moeilijk om een mooie elegante velg te ontwerpen, maar om een velg te overontwerpen met hoeken en kanten is er geen probleem. Alles van BMW en Mercedes is ook met zware opleg. Ik ben een gierigaard en weiger daarvoor op te leggen. Ford explorer is met opleg als ik warmtepomp wil. Valt dus al af. Skoda de kleine batterijen kunenn zonder opleg, VW de ID3 zonder opleg en de ID4 kleine batterij (en geen warmtepomp) zonder opleg. En ik zie die blobben niet eens graag. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 november 2025 Auteur Geplaatst: 7 november 2025 14 minuten geleden, kwiekie zei: @Polygoon: is uwe vriend al iets gaan bekijken? Niet dat ik weet, ik vraag het eens na. Zou me niet verbazen dat hij nu met iets gans anders af komt. Zoals vaak als mensen raad vragen 1 Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 7 november 2025 Geplaatst: 7 november 2025 14 minuten geleden, gewoon ik zei: EV3 is er al een jaar of 2. EV5 hebben ze pas eind november in de showroom staan in gent, EV4 ook dacht ik. EV4 is de enige niet SUV en zeker de fastback is nogal speciaal, maar zelfde batterijpack als de EV5 en door zijn vorm pak zuiniger. Aja en op al die modellen zitten velgen (ik geef daar geen geld aan uit, voor datzelfde geld kan ik een schuifdak kiezen) waarvan je ogen pijn doen. Vierkante vormen in bicolor. Het is moeilijk om een mooie elegante velg te ontwerpen, maar om een velg te overontwerpen met hoeken en kanten is er geen probleem. Alles van BMW en Mercedes is ook met zware opleg. Ik ben een gierigaard en weiger daarvoor op te leggen. Ford explorer is met opleg als ik warmtepomp wil. Valt dus al af. Skoda de kleine batterijen kunenn zonder opleg, VW de ID3 zonder opleg en de ID4 kleine batterij (en geen warmtepomp) zonder opleg. En ik zie die blobben niet eens graag. Waarom wil je specifiek die warmtepomp? Quote
josenjef 436 Geplaatst: 7 november 2025 Geplaatst: 7 november 2025 11 uren geleden, Alexis zei: Is door de echokamer die dit forum is.. Ik heb na veel overwegen mijn ma in 2019 een Hyundai i30 break aangeraden in 2019. 1.4 turbonaft, in huis ontwikkelde 7-traps DCT boite.. Ook erg goed uitgerust, zelfs stuurverwarming, zetelventilatie (2 opties waarvan ik wou dat meer auto's het hadden..). Denk toen nieuw 25-26k? Heb je nu voor 15k tweedehands, goeie deal toen en nu nog altijd eigenlijk. Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 26 november 2025 Geplaatst: 26 november 2025 Op 7/11/2025 om 09:42, Polygoon zei: Zou me niet verbazen dat hij nu met iets gans anders af komt. Zoals vaak als mensen raad vragen En, is hun Berlingo al ingeschreven? 4 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 27 november 2025 Auteur Geplaatst: 27 november 2025 Op 26/11/2025 om 16:18, Alexis zei: En, is hun Berlingo al ingeschreven? Hij is al naar een CLA SB gaan kijken, er is nog hoop. Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 4 december 2025 Geplaatst: 4 december 2025 On 11/27/2025 at 10:56 PM, Polygoon said: Hij is al naar een CLA SB gaan kijken, er is nog hoop. Grote koffer (2 kids) CLA SB. Aja ... 1 Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 4 december 2025 Geplaatst: 4 december 2025 Op 27/11/2025 om 22:56, Polygoon zei: Hij is al naar een CLA SB gaan kijken, er is nog hoop. Met de "Renolt" motor? Waarschuw hem daar maar voor Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 4 december 2025 Geplaatst: 4 december 2025 Zijn die dan zo slecht? Ik had een Renault-blok in mijn eerste C-klasse. Die was stiller en zuiniger dan de 2.1 uit de volgende. Ik heb daar 18 maanden en 60.000 km mee gereden, te weinig om te zeggen of die motoren bulletproof zijn. Bij mij is er aan de motor niets kapot gegaan (maar aan de rest is wel wat werk geweest) Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 4 december 2025 Auteur Geplaatst: 4 december 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Grote koffer (2 kids) CLA SB. Aja ... 10% groter dan mijn 3 en ik vind dat geen kleine koffer … Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 4 december 2025 Geplaatst: 4 december 2025 8 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Zijn die dan zo slecht? Ik had een Renault-blok in mijn eerste C-klasse. Die was stiller en zuiniger dan de 2.1 uit de volgende. Ik heb daar 18 maanden en 60.000 km mee gereden, te weinig om te zeggen of die motoren bulletproof zijn. Bij mij is er aan de motor niets kapot gegaan (maar aan de rest is wel wat werk geweest) Collega zit aan zijn derde motor (steeds onder garantie vervangen) zal ook wel aan je rijstijl liggen zoals altijd. Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 4 december 2025 Geplaatst: 4 december 2025 8 minutes ago, Polygoon said: 10% groter dan mijn 3 en ik vind dat geen kleine koffer … Zeker met die daklijn ... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.