Ga naar inhoud

Privé touring voor een vriend

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
46 minuten geleden, janvkn zei:

Wat is een Mitsubushi?

De boswachtersversie

Geplaatst:

Kia Proceed?

Kan je binnen budget zeker nog krijgen met enkele jaren fabrieksgarantie. En het is een zeer ruime en imo degelijke auto. Ik heb er onlangs eentje verkocht en ik vond dat zeker geen straf om mee te rijden.

Geplaatst:
3 uren geleden, PJH zei:

Mijn pa heeft dat. Z'n fiets trekt rapper op zegt hij.

Ik stel maar voor eh, zelf zou ik dat kopen met meer poeier.

Geplaatst:
1 uur terug, Bompa zei:

Manueel 😞 

Ja? Ik rij nu ook manueel. Ik zie het probleem niet. Behalve dat filerijden ietje aandachtiger rijden is en niet zoals al de rest zitten gsmen, boeken lezen of met hun fluit spelen.

Geplaatst:
40 minuten geleden, gewoon ik zei:

Ja? Ik rij nu ook manueel. Ik zie het probleem niet. Behalve dat filerijden ietje aandachtiger rijden is en niet zoals al de rest zitten gsmen, boeken lezen of met hun fluit spelen.

M'n 940 moest manueel zijn. Dat zijn plezierritten. M'n BMW moest automaat zijn, want daily driver. Een V90 als comfortabele ruimtebak voor een mens die niet zo veel geeft om auto's moet toch ook niet manueel zijn? (Er zijn er misschien maar 20 verkocht in België, trouwens :D en een forummer had er al eentje)

Geplaatst:
12 uren geleden, gewoon ik zei:

Als je de keuze krijgt, neem je dan opnieuw manueel? 

Geplaatst:
14 minuten geleden, Polygoon zei:

Als je de keuze krijgt, neem je dan opnieuw manueel? 

Ik moet ev kiezen. Ik heb geen keuze meer.

Maar ik zou er geen strijd van maken om perse een automaat te hebben.

Geplaatst:
15 uren geleden, Jonass zei:

Kia Proceed?

Kan je binnen budget zeker nog krijgen met enkele jaren fabrieksgarantie. En het is een zeer ruime en imo degelijke auto. Ik heb er onlangs eentje verkocht en ik vond dat zeker geen straf om mee te rijden.

Ik heb hier al een Optima gepost 10k onder budget. Mijn neef heeft zo eentje gekocht en mijn nonkel verkiest die boven zijn Passat. Door hun 7 jaar fabrieksgarantie ook altijd goed onderhouden exemplaren te vinden.

Maar het is natuurlijk wat verder van de gangbare paden. Mijn superb ervaring ligt te ver weg om die te vergelijken met de Optima.

Geplaatst:
41 minuten geleden, gewoon ik zei:

Ik moet ev kiezen. Ik heb geen keuze meer.

Maar ik zou er geen strijd van maken om perse een automaat te hebben.

Dat is de vraag niet. Er staan er twee op de oprit. Dan pak je toch de automaat?

Geplaatst:
8 minuten geleden, Polygoon zei:

Dat is de vraag niet. Er staan er twee op de oprit. Dan pak je toch de automaat?

Niet noodzakelijk. Als het met mijn eigen geld is, dan kijk ik naar totaalpakket. En waar heb ik meer voor mijn geld.

Als enkel automaat verschillend is, ga ik de manuele nemen. Toch teveel gehad dat de automaat maar iets doet en dat jij als chaufeur daarmee tevreden hoort te zijn.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden, gewoon ik zei:

Niet noodzakelijk. Als het met mijn eigen geld is, dan kijk ik naar totaalpakket. En waar heb ik meer voor mijn geld.

Als enkel automaat verschillend is, ga ik de manuele nemen. Toch teveel gehad dat de automaat maar iets doet en dat jij als chaufeur daarmee tevreden hoort te zijn.

Ik heb dat alleen bij de PSA-diesel gehad (eerste V60). Maar de D5, D3, huidige D4 die ik heb en de BMW is dit totaal geen issue. In de V90 ook niet. Maar soit.

Onze S60 is ook manueel, dat zou jammer zijn dat dat een automaat is. Ik maak dus een onderscheid tussen plezierritjes en noodzakelijke ritten. Ik doe dan ook veel noodzakelijke ritten.

Maar soit, de voorkeur van gewoon_ik begrijp ik maar voor de bedoelde nieuwe eigenaar zou ik dus een automaat aanraden owv geen interesse in autorijden en comfort.

Geplaatst:
Op 24/10/2025 om 20:54, msxx zei:

Dat zien er wel van die basis zetels uit die ik ook in de 3 reeks heb. Die zou ik echt niemand aanraden... 

Geplaatst:
1 uur geleden, DuDe zei:

Dat zien er wel van die basis zetels uit die ik ook in de 3 reeks heb. Die zou ik echt niemand aanraden... 

Dat is niet slechter dan de basiszetels van een Passat of Superb 😉 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in