Ga naar inhoud

Classic and Sports Car magazine

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
http://www.classicandsportscar.com/

Heeft iemand hier een abonnement op? En wat vinden jullie ervan?

Ik heb er 2 van gekocht en ik vond ze wel leuk om te lezen. Of is er een beter magazine op het gebied van classics?

Ik heb hier een abonnement op. Zeer goed tijdschrift. In mijn ogen een van de beteren ter wereld.

Een echt beter magazine heb ik nog niet tegengekomen. Tenzij je echt praktische info nodig hebt.

Geplaatst:

Ik koop ze niet elke maand maar ik denk toch 9 van de 12 maanden.

Hangt van de inhoud af.

Zeer goed tijdschrift imho.

Geplaatst:

Ook fan van C&SC, geen abonnement maar uiteindelijk koop ik hem toch elke maand.:D

Geplaatst:

Ik ga dan ook een abonnement nemen. Die 2 die ik gekocht heb waren heel intressant.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Laat ik ook regelmatig rondslingeren, zeker een zeer fijn magazine.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wanneer ligt het bij jullie in de brievenbus? Deze maand zou mijn eerste exemplaar moeten aankomen.

Geplaatst:

Ik koop hem zelf in de winkel, geen idee dus.

Maar het gaat wel een gigantische lekker exemplaar worden deze keer: 400 pagina's:lolz:

Geplaatst:

Ja ik ben op het juiste moment abbonnee geworden.

Geplaatst:
Ik koop hem zelf in de winkel, geen idee dus.

Maar het gaat wel een gigantische lekker exemplaar worden deze keer: 400 pagina's:lolz:

:party:
Geplaatst:

Waar koop je dat? Want ik heb hier al een paar plaatselijke gazettewinkels afgezocht, maar nog niet gevonden...

Geplaatst:

Buiten ergens in Leuven ben ik het ook nergens tegen gekomen. Maar sinds dit jaar verkoopt hij dat niet meer => abonnement.

Geplaatst:
Waar koop je dat? Want ik heb hier al een paar plaatselijke gazettewinkels afgezocht, maar nog niet gevonden...

Bij International Magazine Store in Antwerpen moeten ze dat wel hebben.

Geplaatst:
Bij International Magazine Store in Antwerpen moeten ze dat wel hebben.
Waar is dat juist?
Geplaatst:
Waar is dat juist?

Je heb er 1 aan het begin van de Meir aan de rechterkant (over de Inno ergens) en nog 1 op de Melkmarkt.

Anders eerst eens bellen... Maar normaal zouden ze die wel moeten hebben. :)

Geplaatst:
Je heb er 1 aan het begin van de Meir aan de rechterkant (over de Inno ergens) en nog 1 op de Melkmarkt.

Anders eerst eens bellen... Maar normaal zouden ze die wel moeten hebben. :)

Aight thx!!!
Geplaatst:

Zeer aangenaam en aantrekkelijk magazine... Enkel héél jammer van de ponden en de miles, ma bon...

Ik ga hier ook een abonnement op nemen.

Geplaatst:

En iemand met een abonnement? Al gekregen van deze maand?

Geplaatst:

Vandaag in de bus gehad.

30th anniversary edition

Geplaatst:
Zeer aangenaam en aantrekkelijk magazine... Enkel héél jammer van de ponden en de miles, ma bon...

Ik ga hier ook een abonnement op nemen.

Ik zou eerst eens een Octane kopen voor je een abonnement neemt, dat zit zowat in dezelfde stijl. Sommige mensen houden meer van C&SC, anderen meer van Octane, gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Geplaatst:

Aanbieding is blijkbaar enkel voor onze britse medemens, dan maar eens een Octane gwn kopen en beoordelen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in